Gå til innhold

2018 er året - jeg har blitt mamma!


sullå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Tyah skrev:
 

Jeg vil bare ønske deg lykke til med siste innspurt før du får møte lille gutt :ninuskapus:

Takk for det! :blomst:

 

Ingen baby her foreløpig! 8 dager til termin, ingen spesielle tegn på at han har tenkt seg ut helt ennå. 💙👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink livmora di er til å trene seg opp med kynnere etc, da! :jepp: Er formen fin ellers? Du får sovet og slappet av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 16.52, Nuttapia skrev:
 

Så flink livmora di er til å trene seg opp med kynnere etc, da! :jepp: Er formen fin ellers? Du får sovet og slappet av? 

Rart med kynnerene, noen dager har jeg en del, mens jeg slipper helt unna andre dager! Prøver å sove og slappe av! Sover dårlig noen netter. Hvis jeg ikke finner noen behagelige sovestillinger, da blir nettene kjipe. Prøver i alle fall å lade opp!

10 timer siden, lille_frosk skrev:
 

Sjekker inn for å si hei! Nå er du virkelig i innspurten :hjerte: Hvordan føler du deg?

Her er det virkelig siste innspurt! I dag har jeg det veldig bra. I går derimot, da hadde jeg murringer i korsryggen hele kvelden og natten. Tenkte kanskje at det skulle fortsette i dag, men i dag har det vært fredelig igjen. Satser på en god natts søvn nå da, noe jeg ikke fikk sist natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå er så spennende her inne nå! ❤️ Lykke til med aller siste innspurt! Snart får du møte ham :) Har på følelsen at han kommer denne uka, jeg (men jeg pleier å ta feil :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Azumarill skrev:
 

Fikk du sove i natt? Tydelig at kroppen driver og gjør seg klar til et eller annet svært :bond: 

Jeg hadde vel håpet at jeg sov godt for tiden, for å få lade skikkelig opp. Men kroppen har andre planer! :ler: Klarte å sove i dag tidlig, da. Så i natt: not so much sleep, men jeg sov godt fra 8-11 i dag i alle fall!

3 timer siden, Aryamili skrev:
 

Åå er så spennende her inne nå! ❤️ Lykke til med aller siste innspurt! Snart får du møte ham :) Har på følelsen at han kommer denne uka, jeg (men jeg pleier å ta feil :fnise:)

Ja, veldig spennende! Har liksom ingen voldsomme tegn på at det nærmer seg, men likevel har jeg følelsen av at han er her i løpet av en uke. Vi får se! Morsomt at du også tenker på et navn på E. E-guttenavn er i vinden? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 15.13, sullå skrev:
 

Jeg hadde vel håpet at jeg sov godt for tiden, for å få lade skikkelig opp. Men kroppen har andre planer! :ler: Klarte å sove i dag tidlig, da. Så i natt: not so much sleep, men jeg sov godt fra 8-11 i dag i alle fall!

Ja, veldig spennende! Har liksom ingen voldsomme tegn på at det nærmer seg, men likevel har jeg følelsen av at han er her i løpet av en uke. Vi får se! Morsomt at du også tenker på et navn på E. E-guttenavn er i vinden? :ler:

Kan virke sånn:fnise: Vi hadde mange navn på E i listen, rart det der 😁 

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min heter Edvard ♥️ Oppkalt etter Grieg, men allikevel er navn på E en liten favoritt her i huset også! Denne gangen blir det jente, men her vurderes det i alle forbokstaver. Jentenavn er vanskelig, altså!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 15.34, Aryamili skrev:
 

Kan virke sånn:fnise: Vi hadde mange navn på E i listen, rart det der 😁 

 

På 10.10.2018 den 15.14, Nuttapia skrev:
 

Min heter Edvard ♥️ Oppkalt etter Grieg, men allikevel er navn på E en liten favoritt her i huset også! Denne gangen blir det jente, men her vurderes det i alle forbokstaver. Jentenavn er vanskelig, altså!! 

Så morsomt med flere E-guttenavn! Vet at @plastfolien også har en liten E! 

 

**

40+0 i dag! Satser på at det er siste torsdagen (dagen jeg bytter uke) som gravid :ler: Begynner å bli klar for å møte lillemann nå! Krysser fingrene for fødehelg! Selv om jeg ikke har noen tegn, altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå, her ligger jeg med (helt objektivt) verdens fineste gutt på brystet! 👶 Tar en lenger fødselshistorie når jeg kommer hjem til Pc-en. Korte innlegg går helt fint med mobilen,  men fødselshistorien min blir ikke en kort historie. 

Alle døøør jo av nysgjerrighet nå, I know. Kort fortalt: Kynnere (ikke vonde) og murringer i korsryggen hele uka. Torsdag 11.10. Rosa slim da jeg var på do ca. kl. 17:00. Ca. kl. 18 gikk deler av vannet. Samtidig begynte riene! Heftige jækler fra rie én. Spoler frem til fredag 12.10 kl. 02:06. Fine E ble født! 48 cm og 3178 g.

Foreløpig er han en fredelig herremann, men de fleste sover vel mye det første døgnet! Foreldrene har ikke klart å sove, da...

Amming går så som så. Jeg har melk, men vi finner ikke helt ut av dette ennå. Han får sugd ut litt, og jeg håndmelker litt. Men vi skal nok få dreisen på det med litt øving! 

Ser at ingen gjettet 12.10, men @tweet bommet bare med én dag. 2 dager før termin kom den lille luringen 💙

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...