Gå til innhold

2018 er året - jeg har blitt mamma!


sullå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså. Sjekk denne finingen, da! Smelt! Sparket som bare det, jeg er forelsket! :rodmer: Alt så fint ut, og jeg beholder foreløpig min beregnede termin. Så får vi se på OUL om akkurat 1 måned. 

Hun kunne ikke se helt sikkert hvilket kjønn det er, men hun trodde mest på gutt. Vi løper med andre ord ikke ut for å kjøpe masse blått ennå, og får smøre oss med tålmodighet litt til. Men det gjør faktisk ingenting. Det var bare helt fantastisk å få se den lille fotballspilleren. Sukk!

Screenshot_20180425-153850.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! For en fining. Fikk skikkelig lyst til å ta ultralyd selv når jeg ser dette her :rodmer:

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Aryamili skrev:

Ååå! For en fining. Fikk skikkelig lyst til å ta ultralyd selv når jeg ser dette her :rodmer:

Ikke sant, det er jo herlig at vi har den muligheten! Husker ikke i farten hvor langt på vei du er, men vent med UL til babyen rører på seg! Det er magisk :rodmer:

14 timer siden, plastfolien skrev:

Så gøy :ninuskapus: 

Jaaa, veldig gøy! Blir kanskje gutter på oss begge da!:babygutt:

14 timer siden, Tonio skrev:

Åh, så fantastisk. :nordvesta:Godt å høre at alt er bra!

Ja, det er så godt å vite! :nori:

10 timer siden, Emiliania skrev:

:strix: Så skjønn!! 

Enig! :strix:

10 timer siden, -Mala- skrev:

Så bra at alt stod bra til! :strix:

Utrolig herlig å høre ordene "alt ser bra ut". :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! Gratulerer så masse 😍 Jeg tror også at det er en gutt, men det blir vel ikke helt rettferdig å skrive det nå så seint 😂

Så utrolig skjønn ❤️🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lille_myyy skrev:

Ååh! Gratulerer så masse 😍 Jeg tror også at det er en gutt, men det blir vel ikke helt rettferdig å skrive det nå så seint 😂

Så utrolig skjønn ❤️🤗

Takk! Ja, synes den er skikkelig skjønn altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Jeg har fortalt elever, foreldre og kollegaer om nyheten nå. Det var egentlig utrolig godt å bare si det!

Elevene var sååå skuffet over babymagen min, de tror vel at jeg skal se ut som en elefant allerede :ler: Hyggelig å kunne ha dem med på resten av reisen.

Noen elever tror oppriktig talt at jeg er verdens beste lærer (smelt). Andre har veldig godt av min lederstil. Så har vi de som fungerer greit uansett hvilken lærer de har. Jeg merker uansett at jeg skal gjøre alt jeg kan for at overgangen til ny lærer blir fin og trygg. Jeg er deres 4. lærer, og selv om de har hatt meg i snart 3 år, blir det ikke helt greit for alle å bytte lærer igjen. De har kun 1 år igjen før ungdomskolen - som betyr enda en ny lærer. Jeg setter jobben min høyt, men jeg prioriterer selvsagt privatlivet mitt. Kjenner bare at jeg blir litt øm i hjertet når jeg tenker på mine fine elever, som skal være uten meg neste skoleår ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sullå skrev:

 Jeg har fortalt elever, foreldre og kollegaer om nyheten nå. Det var egentlig utrolig godt å bare si det!

Elevene var sååå skuffet over babymagen min, de tror vel at jeg skal se ut som en elefant allerede :ler: Hyggelig å kunne ha dem med på resten av reisen.

Noen elever tror oppriktig talt at jeg er verdens beste lærer (smelt). Andre har veldig godt av min lederstil. Så har vi de som fungerer greit uansett hvilken lærer de har. Jeg merker uansett at jeg skal gjøre alt jeg kan for at overgangen til ny lærer blir fin og trygg. Jeg er deres 4. lærer, og selv om de har hatt meg i snart 3 år, blir det ikke helt greit for alle å bytte lærer igjen. De har kun 1 år igjen før ungdomskolen - som betyr enda en ny lærer. Jeg setter jobben min høyt, men jeg prioriterer selvsagt privatlivet mitt. Kjenner bare at jeg blir litt øm i hjertet når jeg tenker på mine fine elever, som skal være uten meg neste skoleår ❤

Forstår hva du mener så utrolig godt ❤️ De er heldige som har hatt en så hengivende og omsorgsfull lærer i 3 år. Du har nok gitt de noen råd på veien som de kan bruke det siste året. Min mor sier at «ingen er uerstattelig» :fnise:. Men det hjelper meg litt når jeg får dårlig samvittighet av å være borte fra jobb eller da jeg sluttet i min forrige jobb. 

Også kommer man nok raskt inn i «bobla» når man først har tatt permisjon 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lille_myyy skrev:

Forstår hva du mener så utrolig godt ❤️ De er heldige som har hatt en så hengivende og omsorgsfull lærer i 3 år. Du har nok gitt de noen råd på veien som de kan bruke det siste året. Min mor sier at «ingen er uerstattelig» :fnise:. Men det hjelper meg litt når jeg får dårlig samvittighet av å være borte fra jobb eller da jeg sluttet i min forrige jobb. 

Også kommer man nok raskt inn i «bobla» når man først har tatt permisjon 😀

Takk for fint svar :hjerte:

Jeg gleder meg til permisjonstiden! Kan jo også besøke elevene med lille nurket, det ser jeg frem til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, sullå skrev:

Takk for fint svar :hjerte:

Jeg gleder meg til permisjonstiden! Kan jo også besøke elevene med lille nurket, det ser jeg frem til! :)

Det kommer de nok til å synes er kjempekoselig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...