Gå til innhold

2018 er året - jeg har blitt mamma!


sullå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Tonio skrev:

:rodmer:

Så fantastisk! OG så fin bump du allerede har fått. :yvonne:

 

1 time siden, plastfolien skrev:

Gratulerer med vel gjennomført ultralyd :hjerter_rundt:

Tusen takk! ❤:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, blomst12 skrev:

Åh så herlig! :)

 

17 minutter siden, -Mala- skrev:

Så herlig! :rodmer:

Ikke sant! Så lite, men likevel så herlig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2018 den 12.03, lille_myyy skrev:

Gratulerer så mye 😍😍 Så herlig!

Takk!😍

 

---

 

Nå har vi fortalt nyheten til foreldre og søsken. Det har vært veldig koselig, og alle har blitt sååå glade! Gøy når det er første barnebarnet på begge sider.

I tillegg fortalte jeg det til min nærmeste leder i går. Allerede i neste uke skal de begynne å planlegge neste skoleår, og da følte jeg at det var greit å fortelle hvor jeg står hen. Understreket voldsomt at det er hemmelig for resten av personalet frem til etter påske! ❤

Var hos jordmor i går, og hun skrev termin 12.10 på helsekortet mitt. På en måte vil jeg gjerne forholde meg til den datoen, da er jeg 8+4 og ikke 8+2 i dag. ;) Men jeg vet når jeg hadde EL, så jeg forholder meg til mine opprinnelige tall. På TUL mente hun at mine beregninger var riktige, så får jeg bare se på UL om rundt 10 uker. 

Synes nesten tiden går litt fort nå, det skjedde plutselig etter 7+0. Håper det går fort frem til 12+0 også! Mindre enn en måned igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg husker godt når jordmor satte termin til rundt 5 dager tidligere enn det jeg trodde det var. Ville gjerne forholde meg til hennes, men prøvde å minne meg på at ved OUL ville jeg bli satt tilbake. :fnise: Og det ble jeg.

Herlig å fortelle folk og fe om hva som skjer i magen, og deilig at tiden går fort for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tonio skrev:

Haha, jeg husker godt når jordmor satte termin til rundt 5 dager tidligere enn det jeg trodde det var. Ville gjerne forholde meg til hennes, men prøvde å minne meg på at ved OUL ville jeg bli satt tilbake. :fnise: Og det ble jeg.

Herlig å fortelle folk og fe om hva som skjer i magen, og deilig at tiden går fort for deg. :)

Ja, regner også med at termindato endres ved OUL, så jeg tenker bare at jordmor har feil :ler:

Veldig fint å fortelle det til folk. Synes det er litt skummelt å ikke ha helt kontrollen på hemmeligheten lenger, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stort å fortelle en slik nyhet :rodmer: og så koselig å se reaksjonen til folk!  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer så lite her for tiden, at dagboken blir litt bortglemt! 9+1 i dag, og er i 10. graviduke. Begynner å nærme seg uke 12 nå!

Dagene går i å komme seg gjennom jobbdagen, få i meg middag etter jobb, for så å kapitulere i sofaen resten av kvelden. Jeg. Er. Så. Trøtt. Ellers har jeg få plager, så egentlig skal jeg ikke klage, altså! 

Så glad for at det er helg igjen nå. To uker igjen på jobb, så er det påskeferie! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort det går! Tenk at du er i uke 10 allerede😁 påskeferie blir deeeeeilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke merket noe til disse hormonene som herjer i kroppen min. Det vil si, frem til i går. Jøss!

Jeg var lei meg etter en hendelse med en elev, men det var egentlig ikke noe spesielt. Plutselig gråt jeg foran begge klassene på trinnet, som selvfølgelig var samlet. Jeg klarte ikke å kontrollere det, og mine forsøk gjorde det hele både verre og komisk. Stakkars de 47 11/12-åringene, de forsto jo ingenting!

Jeg forklarte det meste i dag, bortsett fra hovedgrunnen til det som skjedde - graviditeten. Får håpe at de ikke gikk rett hjem til foreldrene og fortalte om mitt sammenbrudd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sullå skrev:

Jeg har egentlig ikke merket noe til disse hormonene som herjer i kroppen min. Det vil si, frem til i går. Jøss!

Jeg var lei meg etter en hendelse med en elev, men det var egentlig ikke noe spesielt. Plutselig gråt jeg foran begge klassene på trinnet, som selvfølgelig var samlet. Jeg klarte ikke å kontrollere det, og mine forsøk gjorde det hele både verre og komisk. Stakkars de 47 11/12-åringene, de forsto jo ingenting!

Jeg forklarte det meste i dag, bortsett fra hovedgrunnen til det som skjedde - graviditeten. Får håpe at de ikke gikk rett hjem til foreldrene og fortalte om mitt sammenbrudd :ler:

Elevene har bare godt av å innimellom få se at lærerne bare er menneskelige, men det spørs om du ikke var samtaleemnet rundt middagsbordet :ler: Du får trøste deg med det at når nyheten blir offentlig, så faller brikkene på plass ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag føles det som om vi har gjort det første innkjøpet til babyen. Vi har kjøpt vår aller første bil! I alle disse årene har vi syklet til alt, hvis vi ikke har tatt bussen. Nå kjentes det plutselig riktig å skaffe oss bil, så hvorfor ikke! Hentes i neste uke. Fin start på helgen det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke peiling på bil, men den så fin ut og det så ut som den har fire hjul. :fnise: Gratulerer så mye! Er nok godt å ha når man har en baby i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+0 i dag! 1 uke til jeg er 12 fullgåtte uker, gitt!

Jeg synes det begynner å vise litt på magen nå. Om kvelden har det gjort det omtrent siden positiv test, jeg har vært sååå oppblåst! Men nå virker det som om magen er der litt allerede om morgenen. Det er såå koselig, selv om jeg fortsatt har tenkt å holde det skjult for mange en liten stund til. ❤

Screenshot_20180322-193601.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...