Gå til innhold

Vi venter på lillesøster!


Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Tonio skrev:

Herregud, jeg så at det var så mange nye innlegg så trodde du hadde testet alt. :frkk: Skuffaaa. 

:laugh:

Haha :ler:

Lite spennende foreløpig, du får ta turen igjen i morgen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, -Mala- skrev:

Testen var negativ. To dager igjen til ikm, så jeg har ikke mistet håpet helt 🤞🏼

Så kjedelig 🙁 Negativ her også! Mister ikke håpet jeg heller, og krysser fingrene for oss begge 🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Tyah skrev:

Så kjedelig 🙁 Negativ her også! Mister ikke håpet jeg heller, og krysser fingrene for oss begge 🤞🏽

Fortsatt håp så lenge mensen ikke dukker opp :Nikke:🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på om det er mensen på vei eller hva det er som skjer? 

Bittelitt friskt blod på papiret etter dobesøk. Det hender jeg spotter før mensen, men det er aldri rødt friskt blod.. IKM er på fredag, så får vi se hvordan dette utarter seg 🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, sullå skrev:

Hvordan går det? :)

Ikke mere blod på papiret, men fortsatt negativ test i dag og ingen tegn til mensen. Blir smågal av dette 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjennes det ut som at mensen er like rundt hjørnet:( 

Det bli nok ny pp her i gården, har ikke så mye tro på at dette ble vår måned. Selv om dette bare er pp1, så kjenner jeg at jeg blir lei meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, -Mala- skrev:

Nå kjennes det ut som at mensen er like rundt hjørnet:( 

Det bli nok ny pp her i gården, har ikke så mye tro på at dette ble vår måned. Selv om dette bare er pp1, så kjenner jeg at jeg blir lei meg. 

Det forstår jeg. Jeg var kjempe lei meg i PP1 selv. Hvis TR kommer ønsker jeg deg masse lykke til i PP2, gleder meg til å følge deg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tyah skrev:

Det forstår jeg. Jeg var kjempe lei meg i PP1 selv. Hvis TR kommer ønsker jeg deg masse lykke til i PP2, gleder meg til å følge deg 😄

Takk Tyah :)

Ikm er i dag, negativ test i natt da jeg var på do. Litt blod igjen på papiret i morges, så det er nok mensen som kommer. Da er det bare å vente på at mensen gjør seg ferdig og at soppinfeksjonen forsvinner. 

Lurer litt på om jeg skal bestille EL-tester, men er redd for at det blir bare stress... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet EL-tester de første 3 pp fordi jeg var redd for at det ble stress. PP4 brukte jeg det, og det var egentlig veldig spennende! Jeg gjorde det til en vane å teste etter middag hver dag. Har lest at det er best å teste ettermiddag/kveld, og ca. samme tid hver dag. Da jeg fikk positiv test, testet jeg to ganger om dagen (morgen og ettermiddag) til jeg fikk negativ test igjen. Jeg tenkte å gjøre det samme i PP5, fordi jeg synes det var så greit å vite når EL var, men det trenger jeg jo ikke nå ;)

God helg, med eller uten TR! Forstår at du hadde forventninger og forhåpninger denne måneden, men jeg følger deg så gjerne neste måned også hvis det blir nødvendig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørs om jeg på bestille noen EL-tester likevel da :)

Håper bare mensen tar seg opp snart, blod på papiret etter hvert dobesøk, men that's it 🤔

 

God helg til de som måtte titte innom :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...