Gå til innhold

Vi venter på lillesøster!


Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå venter jeg bare på at mensen skal bli ferdig for denne gang, forhåpentligvis for mange måneder fremover! 

Har bestilt EL-tester og bestemt meg for å gi det en sjanse. Ut fra appen jeg bruker, skal jeg ha el 4. mars, så det blir spennende å se hva testingen sier :)

Da krysser vi fingrene for at det klaffer denne pp🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Der var a, jo! 

El-tester er fine greier. Jeg bestilte fra teste.dk eller noe. Billig og bra. 

Hva slags app bruker du? :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuttapia skrev:

Hoi! Der var a, jo! 

El-tester er fine greier. Jeg bestilte fra teste.dk eller noe. Billig og bra. 

Hva slags app bruker du? :popcorn: 

Hei, og velkommen skal du være :yvonne:

Appen heter WomanLog, veldig fornøyd med den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, -Mala- skrev:

Hei, og velkommen skal du være :yvonne:

Appen heter WomanLog, veldig fornøyd med den:)

Da skal jeg laste ned den når mensen kommer :) 

billigteste.dk er vel riktig adresse.. Veldig artig å følge med på! Jeg skal bestille der igjen, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nuttapia skrev:

Da skal jeg laste ned den når mensen kommer :) 

billigteste.dk er vel riktig adresse.. Veldig artig å følge med på! Jeg skal bestille der igjen, tenker jeg. 

Du får gjøre det, den gir en veldig god oversikt i allefall :) Jeg har den som heter WomanLog pro, koster noen få kroner og kan gjøres om til graviditetskalender når den tid kommer. 

Jeg har bestilt på billigetester.no. Blir sikkert noe det samme:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har mensen dratt for denne gang :nori:

Venter på EL-testene, kommer til å starte testingen over helgen. Hvis de kommer før det da :icon_lol:

Ellers er det lite spennende å melde herfra.. :plystre:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du blir annerledes under prøvetiden denne gangen, Mala? Og svangerskap.. og barseltid..

Man vet jo særdeles lite på forhånd selvfølgelig, men litt interessant å se forskjellen nå, siden det er noe vi har gjort en gang tidligere..:popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 10.50, Nuttapia skrev:

Hva tenker du blir annerledes under prøvetiden denne gangen, Mala? Og svangerskap.. og barseltid..

Man vet jo særdeles lite på forhånd selvfølgelig, men litt interessant å se forskjellen nå, siden det er noe vi har gjort en gang tidligere..:popcorn: 

Tenker annerledes på alt denne gangen, kanskje mest pga av angsten og den dype gropa jeg havnet i sist. Dermed blir det en del bekymringer som jeg gjerne skulle vært foruten. 

Når det er sagt så tenker jeg at jeg har bedre forutsetninger denne gangen om jeg skulle havne der igjen i og med at jeg har vært der før og har et par triks i ermet for å håndtere/takle det.

Det er mer spenning rundt det å være prøver nå synes jeg. Jeg har blitt mer voksen og tar det ikke for gitt å bli gravid. Vi gleder oss også mer over denne prøvingen, både fordi vi er enda nærmere hverandre, men også fordi vi så veldig gjerne ønsker oss et barn til. 💕

I forhold til en eventull ny barseltid, så håper jeg at jeg kan klare nyte den tiden. Med mini så husker jeg så og si ingenting av de første 8-9 månedene. Det er trist å se på bilder fra den tiden og kjenne på at jeg har "gått glipp" av det. 

.......

Sånn ellers så venter jeg fortsatt på EL-testene som kommer i posten.. Gleder meg til de kommer og testingen starter :nori:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er knalltøff! Jeg kan ikke engang se for meg hvor vanskelig du har hatt det, og berømmer deg for at dere har bestemt dere for en til :jepp::hjerte: Med verktøy og god støtte, så tror og håper jeg det vil gå sååå mye lettere! Du skriver så fint, Mala! 

Som du sier, så har det jo gått noen år. Jeg er nå mer rolig og gleder meg over prøvingen, sammenliknet med nr.1. Selv om klokka tikker ;) Jeg vet i bunn og grunn hva som venter. For min del har jeg denne gangen en mann som er 100% tilstede. Og han har ingen barn fra før. Det vil nok utgjøre den største forskjellen her i gården :) 

Håper EL-testene får opp farta! Jeg er bare noen dager bak deg :danse: Det blir mye pulings fremover :wink: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese dine refleksjoner rundt prøvingen denne gangen. :) Koselig at dere gleder dere, og føler på spenningen! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å skrive om mellom mensen og eggløsning gitt :fnise:

Testingen etter eggløsningen har startet, så det blir spennende å følge utviklingen i dagene fremover. 

Det blir som Nuttapia sier, masse pulings :humpe::plystre:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, -Mala- skrev:

Lite å skrive om mellom mensen og eggløsning gitt :fnise:

Testingen etter eggløsningen har startet, så det blir spennende å følge utviklingen i dagene fremover. 

Det blir som Nuttapia sier, masse pulings :humpe::plystre:

 

 

Føler på det samme. Men snart er vi begge i DPO land igjen 😊 lykke til med testingen! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.3.2018 den 10.19, Tyah skrev:

Føler på det samme. Men snart er vi begge i DPO land igjen 😊 lykke til med testingen! 😊

Ja, straks er vi i de trege dpo-dagene igjen ☺️

Positiv EL-test både i går ettermiddag og i dag formiddag. I følge appen har jeg el i morgen, stemmer kanskje bra det da.  I har i allefall lagt inn masse aksjer og kommer til å gjøre det de neste dagene også :nori:

Håper dere alle har en fin helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bra, Mala!! :danse:  Ha en fortryllende og altoppslukende helg :hjerte:;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med positive EL-tester! Hvis du får negativ test i morgen, har du vel EL da? Det er i alle fall sånn jeg har tolket det. Spennende! Å være i dpo-land er jo både interessant og irriterende på samme tid :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, sullå skrev:

Så gøy med positive EL-tester! Hvis du får negativ test i morgen, har du vel EL da? Det er i alle fall sånn jeg har tolket det. Spennende! Å være i dpo-land er jo både interessant og irriterende på samme tid :ler:

Ja, sånn jeg har forstått det også :)

Negativ i dag, så da starter jeg på de trege dpo-dagene i morgen :bond:

Ingenting å si på innsatsen de siste dagene i alle fall :fnise: Blir vel en runde i kveld også tenker jeg :danse:

Nå er det bare å krysse fingrene for at det er vår tur nå! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2018 den 14.31, sullå skrev:

Krysser alt jeg har! :)

Jeg også! 🤞🏼 Får håpe at dagene fram mot IKM går fort unna! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å du kjære dpo-land, hva med å skru opp farten litt" 

..... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...