Gå til innhold

Vi venter på lillesøster!


Bolla!

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Tyah skrev:

Når tenker du å teste?

God helg til deg også 😊

Sånn egentlig har jeg tenkt å vente til onsdag, da er jeg 12dpo. Men jeg er redd jeg ryker på en testesmell før det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da lå jeg her da, får ikke sove... Og jeg skal liksom opp kl. 7 for å ordne meg til jobb:sFun_sleeping:

Er litt uggen i formen og har en del sure oppstøt i kveld. Mannen er overbevist om at jeg må være gravid, jeg gråt av noe helt latterlig på TV i kveld :fnise:

 Og så har jeg fått fire nye venner rundt munnen... Forbanna kviser! 

 

Jon Blund søkes snarest! :sFun_sleeping::tellesauer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sullå skrev:

Tenk om både nr. 1 og 2 klaffer på første forsøk! Fikk du sove til slutt? :)

 

Det er litt for godt til å være sant, så det tørr jeg nesten ikke tenke på! 

Sovna til slutt, men klokka ble godt over 2 :sFun_sleeping:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld legger jeg meg med BH'en på, klarer ikke å være uten... puppene er så vonde og tunge at jeg nesten ikke kan være borti de i det hele tatt :P

Jeg merker at jeg lager meg en forventning nå, hvis mensen dukker opp neste uke, så blir jeg faktisk skuffa.. :sjenert:

 

Målet for morsdagen: la være å teste! Frister litt for mye å teste i og med at det er morsdag 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fortsatt tidlig, og sjansen er stor for at du får negativ test uansett! Men samtidig, hvis du har mange tester, og akseptrer flere negative før du eventuelt får en positiv, er det jo lov å kjøre på.

Gratulerer med morsdagen! Håper du har to skatter neste morsdag ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, sullå skrev:

Det er jo fortsatt tidlig, og sjansen er stor for at du får negativ test uansett! Men samtidig, hvis du har mange tester, og akseptrer flere negative før du eventuelt får en positiv, er det jo lov å kjøre på.

Gratulerer med morsdagen! Håper du har to skatter neste morsdag ❤

Takk Sullå! Neste morsdag kan du også smykke deg med mammatittelen ❤️ 

Ble ingen testing i dag, jeg skal klare å vente til onsdag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo i dag, jeg er sååå trøtt! Hele dagen har gått i gjesping :fnise:  

Puppene er tunge og magen stinn og oppblåst. Måtte kneppe opp buksa under middagen i dag også, da føler man seg fresh 🙈

Har hatt en fin morsdag, men man blir altså dødssliten av å dra mellom disse kaffeslabberasa og være sosial hele dagen. Derfor var det godt å krype under pleddet med en stor kopp te etter at mini sovna :veslejenta:

Nå skal jeg se ferdig finalen i farmen før jeg skal finne sengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, plastfolien skrev:

Spennende tider her inne :nigo: 

Når tenkte du å teste?:alice: Klarer du å vente til ikm? 

Hei! :goodbye:

Planen er å teste 12dpo, det er på onsdag. Bare 2 dager igjen :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, -Mala- skrev:

Hei! :goodbye:

Planen er å teste 12dpo, det er på onsdag. Bare 2 dager igjen :hoppendeglad:

Det klarer du! Bare to dager igjen 😁😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere nevnt, så er puppene mine megaømme. Da vi skulle legge oss i går, så utbrøt mannen "WOW" når jeg tok av BH'en. Han mente de så enda større ut og at de struttet mer :fnise: 

Litt etter at jeg la meg så ilte det i puppene, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det minnet meg litt om følelsen i puppene når man har litt melkespreng. 

Blir jo smågal av dette :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, sullå skrev:

2 dager til onsdag! Det klarer du, heia-heia! Sååå spennende! :ler::yvonne:

Så kjekt med heiagjeng! :fnise:

Nå går det fort til onsdag: jobb i kveld, jobb i morgen og et møte i morgen kveld➡️ Plutselig er det onsdag morgen og testing :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink som klarer å vente! Symptomene dine er jo veldig lovende. Krysser fingrene for deg og gleder meg til å høre hvordan det gikk med testing på onsdag! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tyah skrev:

Du er flink som klarer å vente! Symptomene dine er jo veldig lovende. Krysser fingrene for deg og gleder meg til å høre hvordan det gikk med testing på onsdag! :nori:

Det blir veldig spennende å se hvordan det går på onsdag for både deg og meg :alice:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg (unnskyld språket) faen meg fått soppinfeksjon :rodme:

Men så husket jeg plutselig at det fikk jeg veldig tidlig i graviditeten sist også, kanskje det kan være et tegn? :mynona:

Nå er jeg i allefall ikke mindre spent på morgendagens testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:alice:

Tester vel mellom 7 og 8 en gang, men er ikke sikkert jeg har tid til å innom her før i 9-tiden. 

Jeg er skikkelig spent! I det ene øyeblikkket nå, så er jeg skråsikker på positiv test i morgen, før jeg i neste øyeblikk er bombesikker på negativ. Blir jo smågal av disse tankene!

Prøver å være realistisk da, og forberede meg på at det blir ny pp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...