Gå til innhold

Vi venter på lillesøster!


Bolla!

Anbefalte innlegg

2 timer siden, -Mala- skrev:

5+3 og dagene snegler seg avgårde :ler:

Nå skal hjerte ha begynt å slå:rodmer:

Puppene er så store og ømme at jeg har på BH døgnet rundt. :fnise: Magen er oppblåst som fy, jeg krysser fingrene hver dag for at vi ikke får besøk på ettermiddag/kveld når magen er som størst. 🙈 

Ellers er formen greit så lenge jeg husker å spise og drikke. Søtsaker frister ikke i det hele tatt og det etnisitet ulikt meg som er sjokoman ut i fingerspissene. Helt greit at det ikke frister da, jeg har jo ikke godt av det 😬

Så heldig du er som ikke har lyst på godis. Jeg har blitt helt ekstrem på søte ting etter graviditeten ble et faktum :fnise: gøy at hjertet har begynt å slå! Tenker dere å ta TUL for å bekrefte dette eller klarer dere å vente helt til oul? :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, plastfolien skrev:

Så heldig du er som ikke har lyst på godis. Jeg har blitt helt ekstrem på søte ting etter graviditeten ble et faktum :fnise: gøy at hjertet har begynt å slå! Tenker dere å ta TUL for å bekrefte dette eller klarer dere å vente helt til oul? :ninuskapus:

Jeg er veldig fornøyd med at søtsaker ikke frister. Jeg har stor nok sjangse for å få svangerskapsdiabetes i utgangspunktet med for mange kilo på kroppen i tillegg til at flere i familien tar tabletter for å holde blodsukkeret stabilt. 

Har tenkt å bestille TUL. Vi var på det sist og det er jo veldig greit å få bekreftet at det faktisk er et hjertes som slår! Er bare litt usikker på hvilken uke jeg skal bestille til :ler:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5 og i natt drømte jeg at vi får en jente. 

Sist drømte jeg rundt samme tid i svangerskapet at vi fikk gutt og det stemte. 

Blir spennende å se når OUL kommer om de ser hva som skjuler seg der inne :rodmer:

 

Ellers om dagene prøver jeg å nyte fridagene og finværet, men det er ikke så enkelt med en lett kvalme som murrer i bakgrunnen flere ganger i løpet av dagen. Prøver å tenke på kvalmen som et godt tegn da og tenker som så: heller kvalm og gravid enn ingen av delene :nigo:

Jeg har også blitt veldig følsom for lukt, spesielt matlukt. Og mannen min må bare prøve å legge seg mot meg å puste på meg om natten :ler:  Jeg føler meg veldig slem når jeg dytter i han og utbryter IKKE PUST PÅ MEG!! Stakkars mann, alt han må finne seg i..

Han på sin side er bare god. Spør ofte hvordan jeg har det, om det er noe jeg trenger og passer på at jeg har det best mulig. Han tar med seg sønnen vår ut så jeg får hvile. Så trøtt som jeg er, så er det fantastisk å få tatt en hvil i løpet av dagen. Han er rett og slett GULL! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2018 den 0.16, blomst12 skrev:

Oi så gøy hvis du er sanndrømt igjen:)

 

Tiden vil vise 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 :nori:

Dagene går sin gang og jeg har mest lyst til å rope ut til alle rundt meg at jeg er gravid. Har jo planer om å vente noen uker enda, så jeg får kjempe mot lysten til å si det :fnise:

Nå merker jeg at jeg ser etter blod hver gang jeg er på do, livredd for at det ikke går bra. Grunnen til at den frykten først starter nå, er nok pga at den gangen jeg spontanaborterte var jeg 6+1.  Jeg krysser alt jeg har og håper at dette går veien :)

Ha en super påskehelg videre jenter :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, det å se etter blod er ikke gøy. Jeg gjorde det hver gang jeg var på do selv, tørka litt ekstra "oppi der" for å se om det kom noe. Skjønner at du gjør det etter du har hatt en SA i denne perioden. Håper det går bra nå :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig mannen er! Godt at han tar vare på deg :Nikke:

Spennende med drømmer! Tenk om du er sanndrømt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2018 den 16.03, plastfolien skrev:

Æsj, det å se etter blod er ikke gøy. Jeg gjorde det hver gang jeg var på do selv, tørka litt ekstra "oppi der" for å se om det kom noe. Skjønner at du gjør det etter du har hatt en SA i denne perioden. Håper det går bra nå :hjertesmil:

Det er ikke noe trivelig, men vi håper dette går veien! :)

21 timer siden, sullå skrev:

Så herlig mannen er! Godt at han tar vare på deg :Nikke:

Spennende med drømmer! Tenk om du er sanndrømt igjen!

Blir spennende å se når OUL kommer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var påsken over for denne gang, har hatt en fin og trøtt påske :ler::sol:

I dag har jeg en kvalme som kommer og går i bølger, skikkelig ubehagelig! Håper virkelig ikke dette blir et stort problem i ukene som kommer, jeg er livredd for å spy, bokstavlig talt! 

Ellers så har nyheten blott fortalt til pappa og samboeren hans, de ble også veldig glade, stor stas :rodmer: 

Svigers står for tur, deretter mini. Som jeg gleder meg til å si det til han! :yvonne: tenker å vente noen uker altså, men tenker at det avhenger av formen fremover. Han blir veldig bekymret når mamma ikke er som hun bruker. Det har vi merket nå, bare jeg har vært så trøtt. 

Jaja, nå blir det natta her, før hverdagen brått er tilbake. 

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, håper du slipper unna den værste kvalmen!! 

Det blir spennende å fortelle det til mini :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene merker de aller minste forandringer. Tenk for en glede å fortelle våre små om at de skal bli storesøsken :strix: 

Gosh, håper den kvalmen som lurer i bakgrunnen der hos deg holder seg langt unna :nei: Får ikke lov!!! 

Hvordan var første dag på jobb etter påska, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke at kvalmen har tenkt å komme på besøk ofte! Hvordan var formen med storebror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, plastfolien skrev:

Fysj, håper du slipper unna den værste kvalmen!! 

Det blir spennende å fortelle det til mini :hjertesmil:

 

13 timer siden, sullå skrev:

Håper ikke at kvalmen har tenkt å komme på besøk ofte! Hvordan var formen med storebror?

ja, jeg gleder meg sånn til å fortelle han. :rodmer:

Han er veldig klar i alle fall, men jeg er spent på hvordan han tar det likevel. Han var tross alt hatt oss for seg selv så lenge:biggrin:

Jeg håper også kvalmen kan holde seg unna, men de siste dagene har ikke akkurat vært gode.. Det beste er å ligge helt rolig på ryggen, helst uten lys og lyd. Det er jo enkelt med en 5åring i hus :bond:

Sist svangerskap var formen fin, var bare noen dager at det var vanskelig å få ned frokosten,men ikke noe mer enn det. Jeg hadde egentlig et drømmesvangerskap sist, bare litt halsbrann og bekkenlåsning på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nuttapia skrev:

Ungene merker de aller minste forandringer. Tenk for en glede å fortelle våre små om at de skal bli storesøsken :strix: 

Gosh, håper den kvalmen som lurer i bakgrunnen der hos deg holder seg langt unna :nei: Får ikke lov!!! 

Hvordan var første dag på jobb etter påska, da? 

Skulle sitere deg i forrige innlegg også, men det forsvant :vetikke::fnise:

Hadde heldigvis en kort vakt i går, gikk greit på et vis. Rett ut på sofaen både før og etter jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen fortsetter, men det hjelper litt med de kvalmestillende tablettene jeg har fått av legen heldigvis! 

Ellers har jeg fått time til første svangerskapskontroll og jeg har bestilt tidlig UL :rodmer:

God helg jenter!:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7+1

Den siste uka har gått fort og sakte på samme tid. Kvalmen fortsetter å herje, men (bank i bordet) jeg kaster heldigvis ikke opp.. 

Har selvfølgelig blitt skikkelig forkjølet da, tett i nesen, hodet verker, halsen er hoven og temperaturen lever sitt eget liv.. Det passer veldig dårlig at jeg har lyst på saftis for halsen, samtidig som jeg blir kvalm bare jeg ser på kjøleskap/fryser 🙈

Jeg håper den neste uka blir litt bedre! :nigo:

Jeg gleder meg skikkelig til vi skal på ultralyd. Hvis alt ser bra ut, så tror jeg ikke det går så veldig lang tid før vi sier det til mini. Jeg vet det er tidlig, men han er allerede litt bekymret for at mamma ikke er helt i form. 

Sånn ellers så har nyheten blitt fortalt til svigers og til sjefen min. Alle 3 ble veldig glade :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at neste uke blir bedre! :Nikke:

Forstår godt at dere vil fortelle nyheten til Storebror, selv om det er tidlig. :) Har dere bestilt TUL? Når blir det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra kvalmen har blitt bedre. God bedring med forkjølelsen, og ha en fin uke! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, sullå skrev:

Krysser fingrene for at neste uke blir bedre! :Nikke:

Forstår godt at dere vil fortelle nyheten til Storebror, selv om det er tidlig. :) Har dere bestilt TUL? Når blir det? :)

Skal på ultralyd om en uke, mår jeg er 8+2. Jeg er veldig spent :rodmer:

10 timer siden, plastfolien skrev:

Så bra kvalmen har blitt bedre. God bedring med forkjølelsen, og ha en fin uke! :nigo:

Takk for det! Ha en fin uke du også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...