Gå til innhold

Felles Snapchat-kontoer – hvem er verdt å følge?


Shamgura

Anbefalte innlegg

Jeg følger emmamarita5, dog ikke en felleskonto men veldig bra likevel.  idag snakker hun om å godta å være kronisk syk, hun har selv vært syk 7år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger mammahjerter og beautycult. Mammahjerter er en felles konto hvor mødre deler et mer ufiltrert og ærlig liv med barn. Beautycult er sminke snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Dytter denne jeg. Er på utkikk etter noe nytt å følge! Har noen noe nytt å anbefale? :) 

 

Endret av maipai
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest mammanicolene
På 13.2.2018 den 22.51, Horselady skrev:

Modernehjem - for dem som liker funkis, moderne og nordisk stil 😊

Den er råbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper

Jovialemammaer

Mammabanden

Detuperfekteliv

 

MEN! Kun noen dager når enkelte er på🤣

Endret av TyrkiskPepper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke trenden med å snappe om barna sine... Finnes ikke interessant! Og det er jo ikke greit å utlevere andre sånn som mange av disse mammasnappene. 

Er veldig fan av fellessnapper, men ikke om barn.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumimamma88

Jovialemammaer- Liker spesielt Linn og Heidi der! Ikke eksponerer de barna mye heller...

Toryggsekker- er også veldig artige å følge med på. Det er et par som driver kontoen sammen.

Mattilfamilien- er det masse gode mattips.

 

Det er disse jeg følger daglig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
5 timer siden, Mumimamma88 skrev:

Jovialemammaer- Liker spesielt Linn og Heidi der! Ikke eksponerer de barna mye heller...

Digger hun Linn!🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irritabeltarm

Fordi jeg har hatt dignosen IBS-C i 10 år nå, og dette er faktisk en sykdom (defineres ikke som en sykdom pr. dags dato dessverre) som MANGE lider av og som fremdeles er tabu å snakke om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tenkte jeg skulle innom Instakontoen for å se litt, men fyyyy for en konto...hun ene kan bable og bable...Zzzzzzz... Ikke mye interiør, verken på Instakontokonto og Modernehjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sen ve ben skrev:

Tenkte jeg skulle innom Instakontoen for å se litt, men fyyyy for en konto...hun ene kan bable og bable...Zzzzzzz... Ikke mye interiør, verken på Instakontokonto og Modernehjem.

Instahomes? Mener du hun Marie som har snappet tre dager nå? Hun babler en del ja. Men mange flinke der innimellom som viser mer av hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Digger Karoline og begge Thea I mammabanden! Vet noen om flere lignende? Humor osv. Elsker dialekten til både Thea(hun som er sammen med grimm) og Karoline. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Monabe87 skrev:

Digger Karoline og begge Thea I mammabanden! Vet noen om flere lignende? Humor osv. Elsker dialekten til både Thea(hun som er sammen med grimm) og Karoline. 

Enig med deg! 

 

Syns kontoen har sklidd litt ut i det siste. Det blir liksom litt for mye tema og gjester for min del. Men de må jo skape innhold da. Likevel noe jeg savner som jeg ikke klarer å sette helt fingeren på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
På 23.1.2019 den 0.07, Pioner skrev:

Enig med deg! 

 

Syns kontoen har sklidd litt ut i det siste. Det blir liksom litt for mye tema og gjester for min del. Men de må jo skape innhold da. Likevel noe jeg savner som jeg ikke klarer å sette helt fingeren på. 

Enig, for mye gjester for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...