Gå til innhold

Det ønskes flere stjerner (med tiden)


Andromeda

Anbefalte innlegg

Jaja, ble en uke uten prevensjon. Av diverse årsaker måtte vi vente litt, så nå håper jeg bare at jeg ikke har blitt gravid. Det går selvfølgelig an, men er vel forhåpentligvis liten sjanse for det. Vi lå sammen (uten prevensjon) to dager etter pilleslutt, og jeg har gått på pillene i nesten fire år uten avbrudd. 

 

Krysser fingrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

det har gått tre uker siden pilleslutt. ingen mens. må vel kanskje kjøpe en test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom mensen. Så da får vi bare se om kroppen klarer å omstille seg etter fire år på p-piller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.4.2019 den 8.56, Lavterskel skrev:

Spennende med pilleslutt😊 Lykke til med prøving på nummer to🥰

Takk for det! Litt for spennende dette 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør altså så innmari mye. Sikkert kroppen som bare "haha du har droppa eggløsning og alt annet morsomt i over fire år, fuck u". 

 

Blødde gjennom tidligere i dag. Krisetilstander, jeg er ikke vandt til dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør ikke mer, hurra. Kan det virkelig være slik at syklusen min er sånn ca ilage allerde? Slutta på pillen 8.mars, fikk menstruasjon den 4., april. 27 dager det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg slutta med p-ring, fortsatte syklusen helt likt som da jeg brukte ringen. 28-29 dager og mensen til samme tid i 4 dager hver gang! Krysser fingrene for at du er like heldig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2019 den 16.48, tweet skrev:

Da jeg slutta med p-ring, fortsatte syklusen helt likt som da jeg brukte ringen. 28-29 dager og mensen til samme tid i 4 dager hver gang! Krysser fingrene for at du er like heldig! 

Kan jo håpe! Da er jeg trygg fra mensen på begge feriene vi har planlagt i år. Om jeg ikke er gravid før det selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Herregud så lite interessert jeg er i alt rundt prøving denne runden. Forrige gang satt jeg klar med el-tester og analyserte hver minste promp. Skal ha mensen på torsdag /fredag, så får vi se da. Har egentlig ikke troen på at det blir baby denne måneden, og det passer meg fint. Mai er en travel måned 💃🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen i dag, som bestilt. Deilig at syklusen er på rett kjør allerede fra start egentlig. Nå skal jeg nyte late dager på ferie med både vin og øl i glasset. Ser ut til at eggløsning neste runde skal være rundt 15-17. mai. Så da får vi se om det skjer noe spennende da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør enda, og det er dag fem av menstruasjon. Kjeeeedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Inne i DPO-land som vi kalte det da jeg var crazy førstegangsprøver i 2013 og 2014. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mensen kom og gikk. Jeg er fortsatt overrasket over hvor mye jeg blør. Det er mildt sagt kjedelig. 

 

Ny periode er i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.6.2019 den 20.34, Sibirstjerne skrev:

Lykke til med prøvingen! Dette blir spennende 😄

Koselig at du titter innom 😊 Lite action her desverre, denne dagboka blir forsømt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...