Gå til innhold

Vindusviskere som går i stykker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen ganske nye vindusviskere som gjør dette:

SbLIw9tl.jpg

Kan jo klikke de i hop igjen, men hvordan skjer det? Biltema.

Anonymkode: 5ee09...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at du har riktig type? Hvis det er det, så skal det jo ikke skje (med mindre du bruker viskerne som isskrape:) Ta dem med tilbake til butikken. Produksjonsfeil forekommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema viskerne vinner jo alle tester de deltar i. Klikket det på plass igjen og får se om det holder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen ganske nye vindusviskere som gjør dette:

SbLIw9tl.jpg

Kan jo klikke de i hop igjen, men hvordan skjer det? Biltema.

Å spare på shillingen og la dalaren gå, er hva du gjør når du går til Billigbutikken og kjøper viskere. 

Gå til merkeforhandler og be dem om å montere viskerne for deg. 

En annen sak er at viskerne viterstid må brukes med fornuft. Er viskerne fastfrosset så må de og ruten skrapes og tines før du trykker på viskerbryteren inne i bilen. Husk derfor på å alltid slå helt av viskerbryterne for viskerne både foran og bak. Bruker du viskerne når de er fastfrosset så knekker de i alle fall. 

Anonymkode: 266d8...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Biltema viskerne vinner jo alle tester de deltar i. Klikket det på plass igjen og får se om det holder nå.

Biltema vinner under argumentet; ikke best kvalitet, men grei nok til prisen du betaler. Kjøpte selv Bosch viskere når jeg bytta sist høst, men det blir originale heretter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes viskerne fra Biltema er helt greie, nå har de også fått to typer av de. Det er jo som regel gummien som blir dårlig og den tror jeg ikke skiller seg nevneverdig fra andre merker.

Det som kan ha skjedd her er at viskerne har blitt satt igang på frossen rute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viskerne står opp fra ruta som på bildet hver gang bilen parkerer. Tror kanskje den skaden overfor skjedde når femåringen slengte de ned i morges. Men, som sagt, skal teste de igjen i morgen, så får vi se om de funker igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme med viskere fra biltema. Sett de på plass igjen og klem godt til, så fungerer de der lenge enda. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...