Gå til innhold

Hvor lenge har man kjærlighetsorg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 28.1.2018 at 10:45 PM, AnonymBruker said:

Takk for fint svar.  Det var mye hans vanskelige livssituasjon som var årsaken, i tillegg til at han ikke kunne snakke om det.  Hans ustabile psykiske helse gjorde det heller ikke enklere. Og min samvittighet deretter. Jeg tror følelsene fra oss begge var veldig intenst. Han hadde opplevd ting tidligere som gjorde han usikker på meg. Det var kort fortalt en vond spiral.. Det ene førte til det andre. Til slutt ble det for vanskelig for meg å fortsette. 

Joda, de vurderingene jeg gjorde var nok rett for oss begge slik situasjonen var. Samtidig føler jeg at jeg har sviktet han helt når han trengte meg som mest. Men jeg har både meg selv om familien min å ta meg av, og det må komme først. Jeg har en jobb hvor jeg må være fullstendig til stede. 

Men nå må jeg se fremover. Kan ikke ha det slik lenger. Vet jo at en dag går smertene over. Må bare forsøke å fungere best mulig til den tid... Trodde aldri at et voksent menneske kunne ha det slik.. 

 

ts

Anonymkode: 5b887...d9d

Oi. Nå er det akkurat som om du beskrev forholdet med meg og min eks. Bare at du er min eks, og jeg i din eks´s sko. 

Anonymkode: e6f88...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk kjærlighetssorg over meg selv og alt mulig og at jeg ikke blir forelsket og alt mulig da jeg var 37 jeg.....

Jeg gråt og gråt men det ble sånn som jeg ville endelig og nå en dag om feks 4-5 år til er jeg kanskje klar til å begynne på nytt for å se om jeg KAN bli forelsket da liksom :/....

Så jeg er happy for tiden jeg!!!

Utrolig nok så går kjærlighetssorg over faktisk!!!!

Anonymkode: aef7b...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter. 

Hvordan ble dere kjent? 

Er det stor aldersforskjell mellom dere?

 

hvorfor sender han ‘brev’ når vi er i 2018 😝? 

Svarene på de spørsmålene betyr mye fordi da kan jeg komme med gode tips

er utdannet psykolog.

husk at smerte varer ikke evig!

Anonymkode: b0543...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...