Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 pers bak Leo og Julie.

KR, AM, Mathias, Oskar, Charlotte , Karoline.

Erik ble potte sur.

Julie tok det fint at Leo knuste kula, Leo sa at Erik hadde noe å lære ang å være en dårlig taper.

Anonymkode: bf174...b1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ærlig innrømme at jeg ved flere anledninger har kritisert Julie gjennom oppholdet hennes og sagt flere ganger hvor mye jeg misliker henne. Men jeg bøyer meg i støvet over hvor flott hun taklet at Leo slapp kula. Hun topper desidert tronen over den aller beste dårlige taperen i PH’s historie. Første gang taperen ikke har hatt et trassanfall og furtet og dummet seg ut. Erik, den klassikeren, viste hvordan en dårlig taper er. Å se Julie være så grasiøs og god mot Leo, til tross for at han nettopp dolket henne i ryggen, gjorde faktisk at jeg syntes oppriktig synd i henne. Å se hva hun samtidig satt å sa i snakkeboksen, at hun faktisk ikke hadde tenkt å slippe kulen fordi hun unnet Leo pengene, gjorde at jeg fikk enda mer vondt på hennes vegne. Kudos Julie, du oppførte deg som et imponerende flott menneske i finalen!! 

 

Ps. Mye mulig Newa’s latterlige oppførsel i det siste ble en vekker for Julie om hvordan man IKKE oppfører seg. Vær motsatt av Newa så virker man automatisk som en vinner! 😂

Anonymkode: e2659...bca

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annony fra over her: mente at julie er den aller beste taperen noensinne, ikke at hun er den beste dårlige taperen 😅 Gikk så himla raskt her når jeg skrev! 

Anonymkode: e2659...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til neste år burde TV3 gi sanksjoner til de som spoiler. Dette har vi visst siden i vinter/tidlig vår!

Erik er som vanlig barnslig. Og newa topper det og er enda mer bitter og barnslig 🤮

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva eeeer det med newa?!? Har ikke spes sans for Julie heller, men hun hever seg faktisk imponerende bra over Newa!!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Leo kastet kula sier Julie "jeg hadde ikke kastet den" og da hører man Newa si "jo det hadde du"😂

Anonymkode: d106d...3f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Piruette skrev:

Hva eeeer det med newa?!? Har ikke spes sans for Julie heller, men hun hever seg faktisk imponerende bra over Newa!!!!!

Helt enig!! Bare det hun sa til Julie når hun sa hun ikke hadde sluppet kulen. Snakk om å være bitter

Anonymkode: d106d...3f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at han ikke slapp den på 500 000

Anonymkode: b91b6...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, thejohan skrev:

Newa og Marius er sammen? 🤔

Sikkert bare newa som vil ha oppmerksomhet og følgere på insta. 

Selv om oppførselen til Marius denne uken har vist at han nærmer seg newa sitt nivå når det gjelder å være barnslig, ufin og ha høyere tanker om seg selv enn an strengt tatt er verdig å ha..

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert bare newa som vil ha oppmerksomhet og følgere på insta. 

Anonymkode: fee22...fb8

Isabel og Mathias all over again 🤦🏼‍♀️

Endret av thejohan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, thejohan skrev:

Isabel og Mathias all over again 🤦🏼‍♀️

Jeg fulgte ikke med på deres sesong så vet ikke helt hva de gjorde, men newa er jo wannabe Isabell på mange områder. Snart er det vel ny nese, pupper osv

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fulgte ikke med på deres sesong så vet ikke helt hva de gjorde, men newa er jo wannabe Isabell på mange områder. Snart er det vel ny nese, pupper osv

Anonymkode: fee22...fb8

De hadde også et stunt om at de var sammen, men Isabel innrømmet at det bare var på gøy kort tid etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor Ina stemte på Erik og Ingrid. Har hun vært noe særlig innpå hotellet samtidig som Ingrid?

Anonymkode: fe844...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter at Leo kastet kula sier Julie "jeg hadde ikke kastet den" og da hører man Newa si "jo det hadde du"😂

Anonymkode: d106d...3f0

Bra at Julie ikke gadd å svare og bare overså Newa. Tipper Newa ble irritert over at Julie tok det så bra og hun ikke brydde seg da Leo slapp kula. Newa må være tidenes barnsligste deltaker. Herregud.

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter at Leo kastet kula sier Julie "jeg hadde ikke kastet den" og da hører man Newa si "jo det hadde du"😂

Anonymkode: d106d...3f0

Hun oppfører seg bare så utrolig barnslig! Så mye sinne fordi Julie skal ha gitt Oskar et blikk??? Hun burde aldri vært med på PH! Blir helt oppgitt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fulgte ikke med på deres sesong så vet ikke helt hva de gjorde, men newa er jo wannabe Isabell på mange områder. Snart er det vel ny nese, pupper osv

Anonymkode: fee22...fb8

Nå synest jeg dere skal gi dere med denne hetsen. Dere kan kritisere folk for de det gjør der og da så lenge det er saklig, men det blir teit når dere skal forhåndsdømme og komme med stygge og usaklige kommenterer bare for å være ekkel. Mange som klager over at Newa er slem og driver med mobbing, men dere gjør jo akkurat det samme? 

 

 

Anonymkode: cf618...e69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irriterende at han ikke slapp den på 500 000

Anonymkode: b91b6...caf

Enig! Han skulle ha ventet, men jeg mener helt oppriktig at de skulle delt pengene. Fikk ikke Julie noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...