Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, ankara skrev:

Jeg er helt motsatt. Etter at hun kom inn igjen har hun vært helt rar. Båndet med Karoline (!) og gått i mot Newa og Erik... Merkelig opplegg. Erik var spot on, i det han sa da Karoline røk ut (om Julies oppførsel).

Skjønner ikke at folk mener de kan vite hva andre tenker og føler bedre enn dem selv. Karoline og Julie var jo masse sammen før Julie røk også, snakket hele tiden om hvor like dem var osv. Selv når karo og co prøvde å få ut Julie, så gikk Karoline og trøstet henne når hun gråt (og snakket veldig fint om henne på synk). Syns kommentaren til Erik bare var tåpelig, han lå jo bare og sutret over Ingrid den uka, så hva vet han. Julie og Karoline klarer å se forskjell på allianser der inne og personer man liker/ikke liker, og bra er det syns jeg. At hun gikk i mot Newa var jo fordi hun måtte det for spillets del, og genialt var det. Aldri sett hun gå i mot Erik?

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, thejohan skrev:

Men helt seriøst, folkens! For en rævva sesong?! Jeg har ikke orka å sett alle episodene og føler ikke jeg har gått glipp av noe. 

Det begynte veldig bra og det virket lovende en stund, men de siste ukene har vært helt gørr. De som er igjen har jo ikke personlighet, forutenom Leo som er den eneste jeg bryr meg om. Erik, Karoline og AM har sterke personligheter, de gjør liksom ting. Erik er dramatisk, sier meningene sine og klikker litt når han blir sur, og er smart. Karoline er også smart (forutenom da hun røk ut fordi hun absolutt ikke ville høre på Erik), morsom og har bein i nesa, hun lar seg ikke kødde med. AM er helt ufordragelig og har divanykker, men hun provoserer litt. De får meg til å føle ett eller annet i det minste. De andre? Snork 😴😴

Julie har forsåvidt sterk personlighet hun også men hun liker jeg bare ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sesongen var bra i starten, men ble mer og mer kjedelig. Og finaleparene i år er en katastrofe. Omtrent bare nye folk der, eller folk som jeg mener ikke har utrettet nok på hotellet til å kunne fortjene å være i en finale. Men uansett har jeg hørt rykter, som tidligere skrevet, at Leo og Julie vinner - men også at Leo knuser kula. Aner ikke om dette er sant, men vedkommende jeg har hørt det fra kjenner en del av paradise hotel-deltagerne og de skal visstnok ha snakket om det i en festlig sammenheng at Leo knuser kula og stikker av med premien. Men det er ikke sikkert at det stemmer, men håper egentlig litt at det er sant. Er ikke kjempefan av Julie av en eller annen grunn jeg ikke klarer å sette fingeren på. Syns derimot hun fortjener å stå i en finale, men har ikke blitt såpass fan av henne at jeg syns hun fortjener å vinne. Egentlig har hun jo gjort mye for å fortjene premien sånn sett, som da hun fikk Isabel ut, noe hun måtte ta skylden for alene, noe som sikkert må ha vært ubehagelig. Sånn sett fortjener hun mer å vinne enn f.eks. Charlotte, Newa og Ine/Ina. Men likevel har jeg ikke personlig så veldig sansen for Julie, og vil heller at Leo stikker av med potten alene. Hadde helst sett at Karoline sto i finalen, for hun er en beintøff dame som ikke er redd for konfrontasjoner uten å være selvrettferdig. 

Anonymkode: 9d318...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes sesongen var bra i starten, men ble mer og mer kjedelig. Og finaleparene i år er en katastrofe. Omtrent bare nye folk der, 

Anonymkode: 9d318...ba2

Det er 3 nye og 3 fra startcastet, men er enig med deg. Synes det startet bra, men har vært kjedelig de siste ukene. Mr and mrs Paradise var krise, og synes forrige uke var litt kjedelig. Teit at KR og Charlotte skulle få så mye makt. Hadde ingen tråkket over streken, kunne de sikkert bestemt hvem som røyk ut

Anonymkode: f1cd8...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 20.54, Minnie23 skrev:

Fint om du vil svare på det jeg spurte deg om 3 sider tilbake ☺

Hun har sikkert ikke noe godt svar på det 😉

Anonymkode: f1cd8...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å måtte vente til halv 11 før jeg kan se episoden, men sånn er det.

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2018 den 10.38, AnonymBruker skrev:

Dette har ikke vært en kjempe god sesong, men sesong 8 og 9 var verre. Forrige sesong var jo dritkjedelig 

Anonymkode: 01af2...ad3

Amen! 

Anonymkode: 03e29...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes sesongen var bra i starten, men ble mer og mer kjedelig. Og finaleparene i år er en katastrofe. Omtrent bare nye folk der, eller folk som jeg mener ikke har utrettet nok på hotellet til å kunne fortjene å være i en finale. Men uansett har jeg hørt rykter, som tidligere skrevet, at Leo og Julie vinner - men også at Leo knuser kula. Aner ikke om dette er sant, men vedkommende jeg har hørt det fra kjenner en del av paradise hotel-deltagerne og de skal visstnok ha snakket om det i en festlig sammenheng at Leo knuser kula og stikker av med premien. Men det er ikke sikkert at det stemmer, men håper egentlig litt at det er sant. Er ikke kjempefan av Julie av en eller annen grunn jeg ikke klarer å sette fingeren på. Syns derimot hun fortjener å stå i en finale, men har ikke blitt såpass fan av henne at jeg syns hun fortjener å vinne. Egentlig har hun jo gjort mye for å fortjene premien sånn sett, som da hun fikk Isabel ut, noe hun måtte ta skylden for alene, noe som sikkert må ha vært ubehagelig. Sånn sett fortjener hun mer å vinne enn f.eks. Charlotte, Newa og Ine/Ina. Men likevel har jeg ikke personlig så veldig sansen for Julie, og vil heller at Leo stikker av med potten alene. Hadde helst sett at Karoline sto i finalen, for hun er en beintøff dame som ikke er redd for konfrontasjoner uten å være selvrettferdig. 

Anonymkode: 9d318...ba2

Jeg håper også at ryktene stemmer. Har heiet på Leo hele veien, og håper han knuser kula. Heiet på Kevin hele veien i fjor, men det var jo typisk at han ikke knuste kula før Martine, så håper ikke Julie kommer Leo i forkjøpet (hvis det skulle vise seg at det er de to som vinner, slik jeg håper og tror). 

Anonymkode: 03e29...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er 22.35

Ligger dagens episode på Viaplay? NEI. 

Dette her er for dårlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett noen få minutter av dagens episode, men fy søren for en partypooper Newa er. 

Man skal lete lenge etter en mer bitter, oppmerksomhetssyk, selvgod og plagsom jente! Det er så unødvendig å ødelegge hele greia med det tullet der. Ho er så ufin når ho står og snakker til Oskar og Julie. Newa kunne ha tråkket over streken selv, og det er vel det ho innser selv også, så ho må vel skylde på noen andre. 

Anonymkode: 03e29...54f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, kindagirl skrev:

hva skjedde i dagens episode?

Juryen kom inn for fest. Newa skjelte ut Oskar og Julie med en gang ho kom inn. De i juryen skulle bestemme hvem som passet minst til å bli omtalt som legende av de i juryen. De som var minst verdig "legendestatus" ut ifra denne sesongen skulle da reise, og fikk ikke være med mer i juryen og fikk ikke lenger mulighet til å kjempe seg inn igjen. Da juryen stemte, valgte de Erik og Ingrid. Men de på hotellet fikk også si sin mening, så de bytta ut Erik og Ingrid med Kristian René og Newa, slik at de måtte reise. Det er det som har skjedd så langt. 

--

Newa var virkelig selvgod, ho trodde nok ikke at det var ho som måtte reise. "Serr? Er dere seriøse?!" 

Jeg synes Ina egentlig ikke fortjener en finaleplass. Ho bare jatter med eller sier ingenting i diskusjoner, og først når valget er tatt, sier ho at det ikke var enstemmig. Og JA, jeg vet det bare er 40 minutter av 24 timer vi får se, men det er jo det vi som seere har å basere på. 

Anonymkode: 03e29...54f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel sitt svar på bloggen når noen spør om Leo slapp kulen: Kanskje du skal vente og se hvem som faktisk står i finalen..

Skal man tolke det som at leo ikke står der i heletatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, kindagirl skrev:

Isabel sitt svar på bloggen når noen spør om Leo slapp kulen: Kanskje du skal vente og se hvem som faktisk står i finalen..

Skal man tolke det som at leo ikke står der i heletatt?

Hu hakke peiling. Hu ble jo sendt med første fly hjem til Norge. Hu er bare bitter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare sett noen få minutter av dagens episode, men fy søren for en partypooper Newa er. 

Man skal lete lenge etter en mer bitter, oppmerksomhetssyk, selvgod og plagsom jente! Det er så unødvendig å ødelegge hele greia med det tullet der. Ho er så ufin når ho står og snakker til Oskar og Julie. Newa kunne ha tråkket over streken selv, og det er vel det ho innser selv også, så ho må vel skylde på noen andre. 

Anonymkode: 03e29...54f

Jeg blir helt satt ut av den holdninga hennes om at Julie og Oskar var dritslemme, mens hun bare var snill og lojal og aaaldri kunne funnet på å ofre Oskar! :roll: Altså, hun hadde Marius der inne og hun hadde i teorien kunnet fått sjansen til å ta inn Erik senere i finalen, så hun burde faktisk ha tråkket over streken og sikret seg finaleplass. Hun var ikke snill og lojal, hun var dum. Rett og slett. Stå for at du valgte feil, Newa, i stedet for å legge skylden for egne feil over på andre hele tiden!
Hva hadde hun forventet? At Oskar skulle risikere finaleplassen for ei jente som flere ganger har sagt rett ut at hun ikke stoler på ham og at hun gjerne kunne ha stått med noen andre? Så sent i spillet spiller alle mot alle, og allianser og vennskap teller ikke lenger. Det er make it or break it.
Jeg skjønner at det er sterke følelser ute og går men det må da gå an å roe litt ned og tenke litt over ting før man åpner kjeften.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% sikker på at Julie vinner. Hvem er det Isabel har så mye i mot andre enn Julie? Hun spoilet at Erik ikke vant.

Anonymkode: 9cee3...098

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karoline og Erik hadde sikkert fått nok stemmer til å vinne en finale, så synd det måtte bli Ingrid ved hans side.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, ankara skrev:

Hu hakke peiling. Hu ble jo sendt med første fly hjem til Norge. Hu er bare bitter.

Hun vet så absolutt hvem som vinner jo. Deltagerne har lov til å dele info med hverandre, og selvfølgelig har Newa, Mathias og AM oppdatert henne på alt. Det er ingen tvil om at de som ryker tidlig får info om resten av sesongen, sånn har det alltid vært. 

Tror derimot ikke kommentaren hennes betyr at han ikke står i finalen, men mer at hun ikke vil risikere noen bot. Har nok fått advarsel etter de tidligere spoilingene, for hun har vært mye mer forsiktig i det siste. 

Allerede i uke 2 startet ryktene om Leo og Julie. Hvis det viser seg at de faktisk var sanne, må TV3 virkelig skjerpe seg til neste sesong. Føler ingen spenning denne uken i det hele tatt, for er såpass sikker på at det stemmer. For ikke å snakke om bildet Julie la ut fra premierefesten med Leo om han faktisk knuser kulen. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...