Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Da er det lagt ut en teaser-video. Etter deltagernes uttalelser å dømme blir det steile fronter mellom legendene og de nye... :nori:

http://www.tv3.no/paradise-hotel/video?order=-visible_from

Er det sykt tragisk at jeg fikk litt gåsehud av den videoen? :fnise: Helt ærlig må jeg innrømme at jeg gleder meg til denne sesongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Ms.Sommerfugl said:

Er det sykt tragisk at jeg fikk litt gåsehud av den videoen? :fnise: Helt ærlig må jeg innrømme at jeg gleder meg til denne sesongen.

Neeeeida, det er helt innafor, nesten uansett alder! :mrgreen: Jeg fikk ikke akkurat gåsehud, men ble ikke mindre spent etter å ha sett videoen... Det blir spennende å se hvordan legendene "klæsjer" med de vanlige deltagerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir drama da. Er så lei av å glede meg og tro det blir drama, men så blir det bare kjedelig.  De har kanskje fått beskjed av tv3 hva de skal si. Jeg har i allefall lave forventninger, siden jeg har blitt skuffet de forrige sesongene :dry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilken aldersgruppe er det som ser på dette programmet? Nevn gjerne utdanningsnivå og/eller hva dere jobber med. Er deltakerne relatable sånn at du har lyst til å bli med selv eller er det mer kult å bare se på drama fra utsiden?

Anonymkode: 503b5...77f

Synes du stiller et merkelig spørsmål, men jeg kan godt utdype litt rundt min fascinasjon for Paradise Hotel.

Målgruppen er nok de i alderen 15-25, og innenfor denne demografiske gruppen er programmet visstnok veldig populært. Men jeg vet også om mange betydelig eldre folk som følger med, og lar seg underholde av det. For den saks skyld kjenner jeg både politi og ambulansepersonell som er blodfans av "Pærra", og det er jo også en mannlig journalist på 46 som har "stått frem", og skriver om programmet i sin avisspalte.

Jeg kunne aldri ha meldt meg på Paradise, men synes det er fascinerende å observere fra utsiden. Psykologien bak spillet, og dramaet som oppstår. Intrigene og de skjøre alliansene. Redigeringen er kynisk, men også ekstremt stram og velutført. Videomanipulasjonen som tilpasses deltagernes monologer på videorommet er ofte urkomisk. Effektbruken, for eksempel subtile detaljer som valg av bakgrunnsmusikk, er jevnt over glimrende. Produksjonsteamets evne til å hente frem sitater og korte flashbacks på helt riktig tidspunkt, og sette ting i sammenheng er også svært bra - om enn kynisk og urettferdig sett fra deltagernes ståsted.

En ting jeg etterhvert har innsett, er at det kan ligge svært mye underholdning i "dårlig" TV. Ufrivillig humor kan ofte være hysterisk, og boken over minneverdige Paradise-sitater begynner etterhvert å bli sabla tykk. Særlig når de prøver seg på ordtak eller "visdomsord", kan de tryne noe helt for jævlig, noe som absolutt er min type humor. Et lite utvalg tatt fra hukommelsen:

"Bæckstæbba i ryggen" 

"Han skøyt sin egen grav"

"Hun er veldig jordnær, jeg er mer sånn down to earth"

"Jeg har såpass med bein i ryggen"

"Det er noe som skurrer i mosen her"

"Bærer ikke gnag"

"Han har noe mellom øret"

"Jeg er ikke den smarteste personen i skuffen, eller whatever"

"Every strong man is a strong woman"

"Jeg ville aldri svikta deg i ryggen"

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, smalls skrev:

Håper det blir drama da. Er så lei av å glede meg og tro det blir drama, men så blir det bare kjedelig.  De har kanskje fått beskjed av tv3 hva de skal si. Jeg har i allefall lave forventninger, siden jeg har blitt skuffet de forrige sesongene :dry:

Enig. De har garantert fått beskjed av tv3 hva de skal si i introen. Håper på masse drama og spill. Er så lei når de bare er på badeferie. Kan  hende det blir litt kræsj mellom "legendene" og de nye. Skulle ønske Nicklas Vindel, Kristian René og Audun kunne være med, men de hadde sikkert ikke lyst.

Anonymkode: fef75...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lord Friendzone skrev:

 

"Bæckstæbba i ryggen" 

"Han skøyt sin egen grav"

"Hun er veldig jordnær, jeg er mer sånn down to earth"

"Jeg har såpass med bein i ryggen"

"Det er noe som skurrer i mosen her"

"Bærer ikke gnag"

"Han har noe mellom øret"

"Jeg er ikke den smarteste personen i skuffen, eller whatever"

"Every strong man is a strong woman"

"Jeg ville aldri svikta deg i ryggen"

Så husker jeg Ole fra sesong 3 sa "Det er ikke til å feie under en kost" og Iselin hadde mange gode gullkorn :hoho:

Anonymkode: fef75...2fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.2.2018 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Magne, Aurora og Sophie fikk aldri sjekke inn. Carl Aksel, Stian og Isabel er ute av legendene, mens Mathias og Ann Marielle er igjen.

Av vanlige deltagere er Thea, Kristian, Ine og Joakim ute.

Anonymkode: 122d4...1cc

Hvem er legenden Stian? 🤔

Anonymkode: c51ef...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er legenden Stian? 🤔

Anonymkode: c51ef...c37

Ingen av legende heter Stian, ikke som jeg vet om. Eneste Stian jeg husker er Stian fra sesong 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Magne, Aurora og Sophie fikk aldri sjekke inn. Carl Aksel, Stian og Isabel er ute av legendene, mens Mathias og Ann Marielle er igjen.

Av vanlige deltagere er Thea, Kristian, Ine og Joakim ute.

Anonymkode: 122d4...1cc

Hvordan vet du dette ang Magne, Aurora og Sophie ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Snadder skrev:

Vg har bekreftet at Stian (Staysman) skulle inn på hotellet i år. 

Herregud, glemte Stian Stayzmann 🙈🙄 kom bare på han fra sesong 2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snadder skrev:

Vg har bekreftet at Stian (Staysman) skulle inn på hotellet i år. 

Skal han inn som deltaker eller kun gjesteopptreden?

Anonymkode: c51ef...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. februar 2018 den 9.48, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvem Newa er. Hun er veldig oppmerksomhetsyk og tror hun er bedre enn andre. Jeg har hørt at det er hun som har sex først.

Anonymkode: c9170...67d

For ikke snakke om at hun er ekstremt drama.

Anonymkode: 6e818...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dette blir siste OL på TV-Norge\Eurosport.

Anonymkode: 472cc...536

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.2.2018 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt irriterende å vite at flere deltakere er ute av paradise. Innspillingen er vel ikke ferdig før om et par (paradise) uker? Så da vet man at hverken Isabel eller Magne vant 😏

Anonymkode: c51ef...c37

Takk og lov at ikke Magne vant..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Magne, Aurora og Sophie fikk aldri sjekke inn. Carl Aksel, Stian og Isabel er ute av legendene, mens Mathias og Ann Marielle er igjen.

Av vanlige deltagere er Thea, Kristian, Ine og Joakim ute.

Anonymkode: 122d4...1cc

hvordan vet du dette?:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne har sjekka in jo.

Han er bekjent av meg. Røk ut på parsermoni.

Anonymkode: 54bf2...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...