Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jo, hun sa i hvertfall at "Det går ikkje an å knulle seg til en finale her inne, det må man jo skjønne" eller noe sånt. Jeg kan ikke huske at Karoline sa noe sånt.

Hvorfor har Erik Trump-sveis i neste uke? :skratte:

sa1mv03.jpg

Ser ut som det kom et vindkast, men håret til AM ligger jo helt fint. Skulle tro han nettopp har stått opp 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Fy så stygt sagt av Karoline: Man kan knulle seg til mye, men ikke en finale i PH (sagt om Ina). 

Ærlig talt - hva har jenta egentlig gjort? Hun er helt ny og fikk god tone med Marius. Og så skal AM og Karoline snakke så spydig om henne? 

Anonymkode: daeb4...136

Ina tok en Julie og gikk raskt t sengs. Når fikk Marius god tone med Ina. Virker åpenbart hvem han foretrekker. AM er livlig og sexy.

Endret av Miss Polkadott
Not posted as anonym. Posted by another person on my account
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy så stygt sagt av Karoline: Man kan knulle seg til mye, men ikke en finale i PH (sagt om Ina). 

Ærlig talt - hva har jenta egentlig gjort? Hun er helt ny og fikk god tone med Marius. Og så skal AM og Karoline snakke så spydig om henne? 

Anonymkode: daeb4...136

Hvordan er det stygt sagt? Hun snakket jo om Marius. At han burde velge AM som står sterkere der inne enn Ina kun for å få sex - for det siste får deg faktisk ikke til en finale. Er jo sant, det. 

Anonymkode: f31cb...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart Leo og Julie som vinner. Leo fordi han har vært en favoritt siden dag 1, og han er veldig sentral gjennom hele tv-serien + Isabell syns ikke den som vant fortjente det = Julie (som sendte Isabell ut).

Jeg tror legit dette er ekte. Tv3 må ha en favoritt som vinner, og det kan også være en kontroversiell (Miguel da Vida Lill kasta kula, Tina i sesong 5, han Aurora stod i finale med - alle var kontroversielle og "mislikt" på skjermen, men var i finalen/vant pga partneren. 

Jeg tror Erik er en av de som sitter i finalen. Etter 10 sesonger ser man et mønster, liksom. 

Anonymkode: 74d1a...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ardwinna skrev:

Jo, hun sa i hvertfall at "Det går ikkje an å knulle seg til en finale her inne, det må man jo skjønne" eller noe sånt. Jeg kan ikke huske at Karoline sa noe sånt.

Hvorfor har Erik Trump-sveis i neste uke? :skratte:

sa1mv03.jpg

Trianna sa vel i denne scenen «og det siste paret som er trygt inn i semifinalen er». Hva tror dere? Må jo ha noe med konkurransen, men er jo som regel kun et par som vinner. Her høres det ut som det er minst to. Og hva f er greia med det håret 😂 Alle de andre er jo så fikset og fine. Han ser faktisk ut som Trump om man scroller litt for fort  

Litt OT, men er det noen som aner hvor antrekket til AM er fra? Utrolig nydelig!!!

Anonymkode: f31cb...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Christy89 skrev:

Var det ikke AM som sa det til Marius når hun prøvde å smiske seg inn på han da de lå med bassenget?

 

18 timer siden, Ardwinna skrev:

Jo, hun sa i hvertfall at "Det går ikkje an å knulle seg til en finale her inne, det må man jo skjønne" eller noe sånt. Jeg kan ikke huske at Karoline sa noe sånt.

Hvorfor har Erik Trump-sveis i neste uke? :skratte:

sa1mv03.jpg

Karoline sa det om Ina til AM og Charlotte når de satt på rommet sammen. Så gikk AM ut til Marius og brukte det som argument.

Anonymkode: daeb4...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Miss Polkadott skrev:

Ina tok en Julie og gikk raskt t sengs. Når fikk Marius god tone med Ina. Virker åpenbart hvem han foretrekker. AM er livlig og sexy.

Er det feil å gå fort til sengs? Hva med AM som kliner med alle, som en luremus, på lik linje med sesong 6? Virker jo åpenbart hvem han foretrekker når han ikke ønsket å sende Ina hjem.

Anonymkode: daeb4...136

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det feil å gå fort til sengs? Hva med AM som kliner med alle, som en luremus, på lik linje med sesong 6? Virker jo åpenbart hvem han foretrekker når han ikke ønsket å sende Ina hjem.

Anonymkode: daeb4...136

Synes det AM gjør er verre. Hun er tidens luremus. Bare se hvordan hun holder på med Mathias. Nusser han på munnen, koser, stryker, duller osv. Greit de er gode venner, men hallo. Man gjør ikke sånn med kompisen sin. Mathias virker betatt av ho og det er jammen meg ikke rart slik som hun holder på!

Men det er Julie som får hard kritikk for å være løs, slutty, ekkel, ingen vil være forhold med en jente som er så løs osv. Men det AM gjør er mye verre, synes jeg. Julie har bare hatt uskyldig sex, mens AM er luremus og bruker sin kvinnelyst til å manipulere menn og ha de rundt lillefingeren.  Hun var ALDRI interessert i Marius, men elsket oppmerksomheten han ga hrnne og ville ha han som sin lille hund. Ble skikkelig furt når hun fikk vite at han og Ina hadde sex, for da var hun ikke midtpunktet lengere. Bitchet og sutret til venninnene sine.

Hun er nok en jente som liker å ha menn rundt lillefingeren og holder de på gress, som hun gjorde med Marius.

Anonymkode: fef75...2fd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det feil å gå fort til sengs? Hva med AM som kliner med alle, som en luremus, på lik linje med sesong 6? Virker jo åpenbart hvem han foretrekker når han ikke ønsket å sende Ina hjem.

Anonymkode: daeb4...136

Nå dreier jo ikke programmet seg om hvem man liker best. Det at han ville ha valgt Ina over AM kan like så godt ha noe med Mathias å gjøre da AM og Mathias har stått lenge sammen og kjenner hverandre fra før av. Ina har jo ingen andre. 

Anonymkode: 801ae...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Karoline sa det om Ina til AM og Charlotte når de satt på rommet sammen. Så gikk AM ut til Marius og brukte det som argument.

Anonymkode: daeb4...136

Hvordan vet du at hun sa det om Ina? Jeg spolte gjennom episoden på nytt og man kunne høre Karoline si" "Man kan knulle seg til mye, men ikke en finale i PH" i scenen med henne, AM, Charlotte, Mathias og KR, men vi får ikke høre hvem det gjelder.

Jeg irriterer meg bare mer og mer over AM når hun snakker. Hun sier "liksom" i nesten hver eneste setning. Pluss at hun snakker litt småsnøvlete, nesten som om hun er litt småbrisen. :P Kanskje det blir litt for varmt for henne så hun holder på å få solstikk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at KR aldri har fremstått som så sympatisk før som nå - har en følelse av at han og Charlotte vinner Mr & Mrs Paradise.

Endret av A4.
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marius er sjalu på det Mathias og AM har sammen og krangler litt i fylla pga det. De skal lage sang. That's about it. 

Endret av Ryuk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias er jo den sladra kjerringa 😂 Fyrer seg opp på MP også tar han å dytter MP og MP reagerer med å prøve å holde seg fast i Mathias. Men det Mathias løper å si er «MP ble drit sur, også slo han meg» 😂🙈 Wtf? Det der var sånn klassisk eksempel på at en sak har flere sider 😅

Anonymkode: de91d...720

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marius var veldig full og tydelig ute etter bråk. Følger etter Mathias inn på rommet for å kjefte "Du prøver å få meg ut. Du prøvde å få meg ut forrige uke"  Skjlnnee Mathias fikk nok 

Litt kult at KR og Oscar spiller sammen. Lurt at KR holder en litt lav profil, enn sålenge 

Endret av Christy89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer på hvor høy KR er? Ser liten ut ved siden av de andre gutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MP var jo dritings og utrolig masete. Mathias ville jo bare unngå en diskusjon med han, men MP fortsatte å egle seg inn på han. Skjønner godt at Mathias ble irritert. 

Ikke greit med hvordan det eskalerte fra begge parters side, men jeg mener det burde ha vært unngått når Mathias sa så klart ifra at han ikke ville snakke med han. Antakeligvis føltes det slappet også litt annerledes enn hvordan vi så på TV fra den vinkelen. Forhåpentligvis. :laugh: Mathias så jo rødt på det tidspunktet. Men som sagt støtter jeg ikke oppførselen til verken Mathias eller MP på slutten der. 

Anonymkode: 801ae...642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MP var jo dritings og utrolig masete. Mathias ville jo bare unngå en diskusjon med han, men MP fortsatte å egle seg inn på han. Skjønner godt at Mathias ble irritert. 

Ikke greit med hvordan det eskalerte fra begge parters side, men jeg mener det burde ha vært unngått når Mathias sa så klart ifra at han ikke ville snakke med han. Antakeligvis føltes det slappet også litt annerledes enn hvordan vi så på TV fra den vinkelen. Forhåpentligvis. :laugh: Mathias så jo rødt på det tidspunktet. Men som sagt støtter jeg ikke oppførselen til verken Mathias eller MP på slutten der. 

Anonymkode: 801ae...642

Enig her. Støtter egentlig ingen, men skjønner at Mathias fikk nok. Marius var veldig hissig og ville ikke gi seg da Mathias ikke ville prate. 

Men hva er greia med at AM alltid kysser Mathias på munnen? Jeg har også gode guttevenner, men driver ikke å kysser de på munnen. Da virker det som jeg er keen på de og de kan fort bli forvirret 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...