Gå til innhold

Det trangeste plagget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ut-på-byen-buksa ei utrolig stram og ganske ukomfortabel olabukse, som jeg ser aldeles smashing ut i😝 Ikke så god å sitte lenge i, men skal man på by'n så er det no pain no gain som gjelder😅

Anonymkode: 71d21...483

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ut-på-byen-buksa ei utrolig stram og ganske ukomfortabel olabukse, som jeg ser aldeles smashing ut i😝 Ikke så god å sitte lenge i, men skal man på by'n så er det no pain no gain som gjelder😅

Anonymkode: 71d21...483

Jente eller gutt? Går i sånne helt stramme jeans som jeg ikke kan sitte i og jeg er gutt.

Anonymkode: b6d1e...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jente eller gutt? Går i sånne helt stramme jeans som jeg ikke kan sitte i og jeg er gutt.

Anonymkode: b6d1e...bbc

Er jente

Anonymkode: 71d21...483

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærestens sine sokker. Pakket feil før en hyttetur med kompiser og fikk knapt nok på meg hennes små adidassokker. Dro de av og tok på meg et par av mine. Så ville en kompis prøve dem, dro de på, mente de passet, dro sine egne sokker over og brukte dem. Så gikk han bare. Glemte å be om å få dem igjen. Neppe så farlig egentlig. 

Anonymkode: 2eb2a...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjærestens sine sokker. Pakket feil før en hyttetur med kompiser og fikk knapt nok på meg hennes små adidassokker. Dro de av og tok på meg et par av mine. Så ville en kompis prøve dem, dro de på, mente de passet, dro sine egne sokker over og brukte dem. Så gikk han bare. Glemte å be om å få dem igjen. Neppe så farlig egentlig. 

Anonymkode: 2eb2a...09e

Kanskje han har sokkefetish  og fikk seg noen herlige runder med de på... hehe.

Anonymkode: b6d1e...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...