Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort mot noen?


DonaldDuck

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg virkelig gremmes ennå, ca 20 år etter og for de som vil si jeg er en ussel person, så kjør på. Jeg vet det jeg gjorde er utilgivelig og jeg har aldri gjort det hverken før eller etter.

Vi hadde en hund som uansett hba vi sa og gjorde bet den på absolutt alt. Bet i filler til og med trappa til terrassen. ALT måtte ryddes bort bare fordi vi var borte i 10 min. En dag i full frustrasjon da den hadde bitt i filler skoene til barna mine, så fikk den noen skikkelige slag. Den pep ikke, men ble tydelig lei seg. Noen mnd etterpå så omplasserte vi den.

Fy fader så vondt jeg hadde av den hunden. Veterinærer sjekket den i alle bauger og kanter, men den var helt frisk.

Anonymkode: d0dec...2a3

Jeg er ganske raus med tilgivelse. Men dette her? Håper du aldri får deg et kjæledyr igjen. Stakkars forsvarsløse hunden. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Jeg er ganske raus med tilgivelse. Men dette her? Håper du aldri får deg et kjæledyr igjen. Stakkars forsvarsløse hunden. 

Jeg har hatt hunder både før og etter denne. Ingen av de opplevde det denne hunden gjorde. Jeg er så totalt imot mishandling, men jeg var så frustrert og det tok dessverre overhånd denne gangen.

Hunden ble som skrevet omplassert og den fikk det bra på en bondegård hvor den gikk løs hele dagen lang. Vi hadde flere besøk hos den og den var ikke livredd meg da jeg dullet opp.

Nå snakker ikke jeg om å denge den heller, men absolutt ikke akseptabel uansett hva jeg gjorde.

Anonymkode: d0dec...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-hatt noe på g med en i forhold

-dyppet tannbørsten, til en jeg mislikte, i do og vasket doskåla med den :P

 

Anonymkode: c4e29...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Ble kjent med en jente online og vi ble veldig close venninner. Så skulle vi møtes. Hun var ikke helt sånn jeg hadde sett for meg og jeg fadet henne ut, hun ble forvirret og sikkert lei seg. En gang jeg var i byen med venninner så gikk vi omtrent på denne jenta. Jeg gjemte meg bak venninna mi og fikk latterkrampe, det samme fikk venninnene mine. Hun så meg jo helt klart og fikk med seg dette. Først nå de siste årene jeg har tenkt at det sikkert må ha vært en veldig vond opplevelse for den jenta. Først å bli fadet ut uten å få vite hvorfor og så bli ledd av på den måten senere. Jeg håper hun har det bra idag.

Anonymkode: e9b50...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Godt spørsmål. Jeg har ikke gjort så mye slemt i mitt liv. Ikke mot andre mennesker i hvert fall. Jeg stjal en del i butikker som ungdom. Men kun fra store kjeder som H&M osv. Aldri fra privatpersoner. LITT moral hadde jeg, da 😅. Huff. 

Det eneste jeg kan komme på som jeg gjorde mot et annet menneske, var at da jeg var liten, dytta jeg søstra mi ned trappa fordi jeg var sur på henne. Hun fikk veldig vondt og begynte å blø neseblod. Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet. Bare jeg tenker på det nå, så har jeg lyst til å ringe henne og si unnskyld igjen. Selv om det er mange, mange år siden. 

Jo, også husker jeg at jeg dytta en gutt på skolebussen en gang. Han skulle gå ut døra, og jeg dytta han. Vi var skikkelig uvenner. Jeg syns han var en dust. Fikk dårlig samvittighet etterpå og lot han være etter det. Jeg skjønte selv at jeg gikk litt for langt. 

Anonymkode: a5470...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort mye dumt gjennom tiden. 

En jeg hadde vært med i nesten et år, kastet meg plutselig bare ut en dag. Han hadde truffet en ny, og jeg måtte dermed ut.. i tillegg sa han, og gjorde utrolig mange stygge ting med meg, og mente at jeg burde være glad for at han ville ligge med meg.. (for en ting å si!)

Så jeg lå like godt med hans dødskjekke nabo, og hans bestevenn (Altså to forskjellige personer). Naboen hans fikk følelser for meg, og hele greia ble bare kaos. Bestevennen hans derimot, var jeg ff med i et par måneder, før jeg fant ut at det var best å rygge ut av dette bolet. 

Angrer ikke da, kjekke menn begge to, og jeg har aldri sett noen bli så rasende som han ble, han jeg hadde vært med før. Men ikke greit av meg å utnytte andre for å oppnå noe selv (og også derfor jeg avsluttet veldig kjapt med hans nabo!)

Anonymkode: d7682...97d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært utro mot kjæresten min som fant det ut. Både hun og hun jeg var utro med(som trodde jeg var singel) ble knust da de fant ut av hva jeg hadde gjort. Skammer meg.

Anonymkode: bd41d...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latt en som egentlig fortjente juling bli utsatt for blind vold og dermed ble misshandlet.

Vi var tre stykker på byen. To damer og meg. Vi gikk en "snarvei". Et stykke foran oss ser vi det blir noe tull og fire stykker tar ham fra alle kanter. Våre nye landsmenn var ikke nådig. De sparket ham mens han lå nede i hodet og kroppen. 

Denne gangen lot jeg det gå og gikk bare videre. Damene var sjokkerte over behandlingen han fikk. Det var noe av det styggeste de hadde sett. Jeg vet jeg hadde klart å stoppe dette, men valgte å ikke gjøre det. Vet det var stygt gjort av meg, men hadde dette vært noen andre hadde jeg gått imellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2018 den 21.45):

Jeg virkelig gremmes ennå, ca 20 år etter og for de som vil si jeg er en ussel person, så kjør på. Jeg vet det jeg gjorde er utilgivelig og jeg har aldri gjort det hverken før eller etter.

Vi hadde en hund som uansett hba vi sa og gjorde bet den på absolutt alt. Bet i filler til og med trappa til terrassen. ALT måtte ryddes bort bare fordi vi var borte i 10 min. En dag i full frustrasjon da den hadde bitt i filler skoene til barna mine, så fikk den noen skikkelige slag. Den pep ikke, men ble tydelig lei seg. Noen mnd etterpå så omplasserte vi den.

Fy fader så vondt jeg hadde av den hunden. Veterinærer sjekket den i alle bauger og kanter, men den var helt frisk.

Anonymkode: d0dec...2a3

 

Det skar meg i hjertet å lese hva du gjorde med hunden din. Men, det er ganske tydelig å lese hvor mye det angrer og det er godt. Du gjør det ikke igjen.

Når det gjelder dyr har jeg en hendelse selv som jeg er forferdelig lei meg for. Dette er mange år siden og det var mer normalt å være fysisk mot dyrene. I mitt tilfelle var det en hest som fikk en skikkelig runde med pisken fordi hun var sta. Jeg husker det som det skulle vært i går og får forferdelig vondt i meg. 

Når det kommer til mennesker må det være hvor ikke jeg oppførte meg ovenfor min eks da jeg gikk fra han. Jeg var gal av forelskelse i en annen og delte alle detaljer om min nye store kjærlighet med min eks. Orker ikke fortelle mer, men det var ingen god måte å forlate han på.

Anonymkode: 1ef92...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (7 timer siden):

Latt en som egentlig fortjente juling bli utsatt for blind vold og dermed ble misshandlet.

Vi var tre stykker på byen. To damer og meg. Vi gikk en "snarvei". Et stykke foran oss ser vi det blir noe tull og fire stykker tar ham fra alle kanter. Våre nye landsmenn var ikke nådig. De sparket ham mens han lå nede i hodet og kroppen. 

Denne gangen lot jeg det gå og gikk bare videre. Damene var sjokkerte over behandlingen han fikk. Det var noe av det styggeste de hadde sett. Jeg vet jeg hadde klart å stoppe dette, men valgte å ikke gjøre det. Vet det var stygt gjort av meg, men hadde dette vært noen andre hadde jeg gått imellom. 

Noen personer bare fortjener juling. Jeg har en bror som misbrukte sin egen datter og som gikk over til å misbruke Thailanske mindreårige gutter på fylleturene sine etterpå.  Om han hadde blitt angrepet på den måten så håper jeg nesten at de hadde klart å drepe han. 

Anonymkode: 63c12...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sykelig sjalu på venninne som ble gravid. Dette er 17år siden, men skammen sitter i fremdeles 🙈 Å være så brødhue og ikke unne andre en graviditet, fordi du selv sliter med å bli det, er jo pur ondskap. 

Heldigvis, så gikk det over, i en god stund før barnet ankom. Var på barselbesøk og da knakk jeg sammen i skam, husker jeg......

Vennskapet vårt overlevde, og jeg ble selv gravid året etter. Men jeg kan ennå trigge uggenheten av egen oppførsel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...