Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort mot noen?


DonaldDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Regn skrev:

Av og til kjøper jeg en pose nøtter og spiser på kontoret alene uten å dele med kollegar. Vi har en aktiv delekultur så det er ikke helt ærlig å gjøre.

Bad to the bone :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2018 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg godt. Jeg opplevde også misbruk, og lekte seksuelle leker med to av mine fettere. En jevngamle, og en som var litt eldre. Jeg skammer meg også veldig over dette. Fordi jeg tok initiativ til det. Vet at mange barn leker seksuelle leker, men skammen er likevel tung å bære. 

Anonymkode: 0ce04...c96

Skjønner jeg godt at du skammer deg. Den leken der er nok ikke vanlig. Fint at du har vett til å skamme deg i allefall. 

Anonymkode: de921...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
3 minutter siden, Salka skrev:

Hatt godtesnop i veska mi uten å dele med noen! 

Å jeg trodde jeg hadde vært slem! Skam deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Axl Rose skrev:

Å jeg trodde jeg hadde vært slem! Skam deg!

Ja, jeg er en slem pike. Jeg står i skammekroken nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 minutt siden, Salka skrev:

Ja, jeg er en slem pike. Jeg står i skammekroken nå. 

Du blir tilgitt hvis jeg får litt godtesnop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stjålet en jukkapalme.

Anonymkode: 509d4...65d

Hvordan foregikk dette scenarioet? :D

Anonymkode: 4898a...51d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axl Rose skrev:

Du blir tilgitt hvis jeg får litt godtesnop

OK da siden det er deg. Men bare tooooo biter! De andre 10 kg skal jeg ha sjæl! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Gud jeg kjemmes. Venninnen min likte en fyr. Dette var før facebook og rett før MSN ble stort. Så vi brukte faktisk epost til å ha samtaler på nett. Gud det er mange år siden. Anyways. Hun likte en på skolen og sendte han en mail. Hvor hun spurte om de skulle være kjærester. Var på besøk hos henne og hun hadde PC, det hadde ikke jeg på den tiden. Fikk låne den også kom jeg borti eposten hennes og der var det et svar fra han. Han hadde svart ja. Problemet var at jeg også var forelsket i han, så jeg slettet eposten av ren sjalusi.  :flau: 
Hun la han for hat fordi han svarte henne aldri. Jeg var jo så klart helt med på det og egget henne opp til det. Fortalte henne hva jeg hadde gjort flere år senere og nå ler vi av det. Men allikevel, stygt gjort for det!. 
#Barneskoledrama 

 

Anonymkode: d2999...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan foregikk dette scenarioet? :D

Anonymkode: 4898a...51d

Rappa den fra plantasjen og løp. Var midt i lørdagsrushet så tror ingen så meg. 

Anonymkode: 509d4...65d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Gud jeg kjemmes. Venninnen min likte en fyr. Dette var før facebook og rett før MSN ble stort. Så vi brukte faktisk epost til å ha samtaler på nett. Gud det er mange år siden. Anyways. Hun likte en på skolen og sendte han en mail. Hvor hun spurte om de skulle være kjærester. Var på besøk hos henne og hun hadde PC, det hadde ikke jeg på den tiden. Fikk låne den også kom jeg borti eposten hennes og der var det et svar fra han. Han hadde svart ja. Problemet var at jeg også var forelsket i han, så jeg slettet eposten av ren sjalusi.  :flau: 
Hun la han for hat fordi han svarte henne aldri. Jeg var jo så klart helt med på det og egget henne opp til det. Fortalte henne hva jeg hadde gjort flere år senere og nå ler vi av det. Men allikevel, stygt gjort for det!. 
#Barneskoledrama 

Kjemmes? Som i kamme håret?

Anonymkode: d2999...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
7 minutter siden, Salka skrev:

OK da siden det er deg. Men bare tooooo biter! De andre 10 kg skal jeg ha sjæl! :laugh:

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 26.1.2018 den 21.15):

Kjemmes? Som i kamme håret?

Anonymkode: d2999...826

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg var 10 år gammel lekte jeg og 3 andre jenter ved en huske på skolen. Hun ene av dem var litt lubben og da hun satte seg på husken, sa jeg "rart at ikke tauet ryker!". Jeg kan ikke fatte hvorfor jeg sa det. Det plumpet virkelig bare ut av meg, akkurat som om jeg ikke visste hva jeg sa. Det er 10 år siden men jeg tenker på det flere ganger og får skikkelig klump i magen, det gjør rett og slett ordentlig vondt å tenke på. Jeg har forferdelig dårlig samvittighet den dag i dag. Jeg har aldri vært en mobber men har blitt mobbet selv, kanskje det var karmaen jeg fikk i retur. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig gremmes ennå, ca 20 år etter og for de som vil si jeg er en ussel person, så kjør på. Jeg vet det jeg gjorde er utilgivelig og jeg har aldri gjort det hverken før eller etter.

Vi hadde en hund som uansett hba vi sa og gjorde bet den på absolutt alt. Bet i filler til og med trappa til terrassen. ALT måtte ryddes bort bare fordi vi var borte i 10 min. En dag i full frustrasjon da den hadde bitt i filler skoene til barna mine, så fikk den noen skikkelige slag. Den pep ikke, men ble tydelig lei seg. Noen mnd etterpå så omplasserte vi den.

Fy fader så vondt jeg hadde av den hunden. Veterinærer sjekket den i alle bauger og kanter, men den var helt frisk.

Anonymkode: d0dec...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett alltid vært ganske grei mot andre, heldigvis! Men hadde en episode sommeren da jeg var 13... Bodde hos ei kusine i noen uker og en av guttene i nabolaget der falt pladask for meg og kom med roser på døra. Kunne ikke fordra fyren men ville ikke såre ham så jeg sa ja til at vi skulle være sammen. Deretter angra jeg jo så sykt.. Og et endte med at jeg skrev et ganske ufint brev og slo opp via det. Husker ikke helt hva jeg skrev heller men husker iallfall at det var såpass ufint at jeg skjemtes av det of ville vært meget flau over å treffe ham selv nå, femten år senere

Anonymkode: ee8f3...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...