Gå til innhold

Hvor mange kjenner du som er utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skriv gjerne om du er mmn/kvinne.

Min bror mente at 50% av alle menn han kjenner er utro. Jeg trodde ikke på han, og når han sa hans kompiser mente det samme ba jeg han rett og slett ringe en kompis på høyttaler og spørre. (Måtte jo vite om dette var et syn han hadde eller om ham virkelig snakket sant)

Endte opp med at han ringte en A-kjendis som også er bestekompisen hans. Han sa faen meg at i hvert fall 60% av alle menn han kjente var eller hadde vært utro.

Hva faen? Hva slags guttegjeng er dette? Dette kan virkelig ikke være normalen?

Så.. hvor mange kjenner dere? (Jada vet jo at kvinner også kan være utro, men disse snakket da om menn de kjenner. Tydligvis snakker de ikke om utroskap med jenter vennene sine..)

Anonymkode: 047a3...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner 2 menn og 2 kvinner. Hun ene er notorisk og la seg etter min mann og.

Anonymkode: 0fec9...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner 2 menn og 2 kvinner. Hun ene er notorisk og la seg etter min mann og.

Anonymkode: 0fec9...156

Fysj

Anonymkode: 85db2...3fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én person. Med tanke på hvor mange jeg kjenner så synes jeg ikke det er så ille.

Anonymkode: d2dc7...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er utro men de fleste nekter selvsagt for at de er det.

Anonymkode: 29545...00d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er fem brødre, og tre har vært utro (ikke jeg!) To av de utro brødrene mine er notoriske, den tredje tror jeg bare har hatt ett sidesprang, og det er mange år siden.

Anonymkode: 61b7b...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle er utro men de fleste nekter selvsagt for at de er det.

Anonymkode: 29545...00d

Nei, det er bare det de utro trøster seg med for å rettferdiggjøre oppførselen sin.

Anonymkode: d2dc7...882

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, hovedsaklig menn (musikerbransjen).

Anonymkode: 17e04...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på alder, selvsagt. Blant oss over femti så tror jeg prosenten er ganske høy. 

Jeg kjenner ingen single damer over førti som ikke har fått tilbud fra gifte menn, og de fleste har også hatt en affære med en eller flere. 

Anonymkode: 6c6ab...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen som er det, hverken damer eller menn.

Men, min far var utro mot sin første kone, mamma mot sin ungdomskjæreste og jeg har selv vært det mot en ungdomskjæreste. Ellers ikke.

Anonymkode: 81949...a91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er fem brødre, og tre har vært utro (ikke jeg!) To av de utro brødrene mine er notoriske, den tredje tror jeg bare har hatt ett sidesprang, og det er mange år siden.

Anonymkode: 61b7b...a61

Sorry men da har ikke foreldre deres lært dere opp skikkelig. Når 3/5 søsken er utro... Her i hjemmet husker jeg mor alltid banket inn «partnere er ikke klær eller en bil man bare skifter ut» med hammer i huene på oss barna.

Anonymkode: 047a3...ff4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 26 her.

gidder ikke nevne fjortistiden.

foreløpig ei barndomsvenninne av meg. Legger seg ned med alle.

En kompis, prøvde seg på meg og selv om han var i forhold.

Kvinne i 30 årene var utro med en kompis av meg (han også i 30 åra). Men mannen hennes var utro og. Nå er de begge sammen med elskeren.

Anonymkode: 6422e...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange, hovedsaklig menn (musikerbransjen).

Anonymkode: 17e04...da2

Sier vel mer om miljøet du vanker i, er selv i musikkbransjen, veldig få som er utro i min krets. De fleste har respekt for andre. vet vel om 2 stk som har vært utro

Anonymkode: 5eec0...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en del damer som var utro da de var unge/i det første forholdet sitt, men ikke mange som er det nå på min alder. Faktisk ingen som jeg vet om ihvertfall. 

Jeg vet om en mann som var utro, eller, ikke helt det heller, men noe i den gate. Noe litt rotete seksuelt i overgangen til en ny kjæreste ihvertfall (jeg vet ikke alle detaljene). Og kjenner en kar som er litt sånn at han ikke anser seg helt for å være i forhold, men det gjør dama liksom. Så om han er utro er et definisjonsspørsmål, hun vet ihvertfall hva hun går til. Og så kjenner jeg en kar som mener at det er greit for ham å være utro mot samboeren, siden første kona fucka ham opp. Han hadde faktisk sex/var utro hjemme hos meg en gang, noe jeg syntes var rimelig frekt. Han blir ikke bedt på fester mer, kan vi kanskje si.

Regner med at det er noen flere som har vært utro enn det jeg har oversikt over. Men jeg kjenner ikke mange som er notorisk utro, som jeg vet om, da. Jeg tror mange (kanskje ikke alle) venninner ville sagt det til meg om de var utro. 

Anonymkode: e7445...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ingen som er det, hverken damer eller menn.

Men, min far var utro mot sin første kone, mamma mot sin ungdomskjæreste og jeg har selv vært det mot en ungdomskjæreste. Ellers ikke.

Anonymkode: 81949...a91

Ligger med andre ord i familien da? Kan også kobles opp mot innlegget over. At det bunner i grunn med oppdragelse. Det at du vet om sin fars og mors utroskap... det burde se ha holdt skjult for deg og heller lært deg opp til å være trofast

Anonymkode: 047a3...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke nå om det er venner som er utro.

Men har bekjente som har vært utro før, både menn og kvinner. Men flertallet av folk jeg kjenner er trofaste eller er i såfall veldig diskré om de er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen jeg v e t er utro nå,og jeg har mange venner...har selv aldri vært utro.

Anonymkode: beccf...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...