Gå til innhold

Avalon og reisen til ICSI


Avalon

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Raven Emerald skrev:

Du får komme på ferie hit, det er jo nesten Syden. Vi er i alle fall nærmere Syden enn dere. =P

Det er helt sant :fnise: Vi hadde vår i sånn 3 dager i påsken og nå i april har vi hatt snø... yeeey. Ser for meg en skikkelig sur sommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Avalon skrev:

Det er helt sant :fnise: Vi hadde vår i sånn 3 dager i påsken og nå i april har vi hatt snø... yeeey. Ser for meg en skikkelig sur sommer :P

Vi har hatt 13 grader her i dag, i følge telefonen min. Samboer sier vi kan vente 20 grader i morgen. Så... VÅÅÅÅÅR!!! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven Emerald skrev:

Vi har hatt 13 grader her i dag, i følge telefonen min. Samboer sier vi kan vente 20 grader i morgen. Så... VÅÅÅÅÅR!!! :yvonne:

:bond:herreguuud så feigt :fnise: 

Vi har sauna inne da... fordi pjuskedyret har tok bikinilinja på onsdag :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Avalon skrev:

:bond:herreguuud så feigt :fnise: 

Vi har sauna inne da... fordi pjuskedyret har tok bikinilinja på onsdag :pasha:

Det har vi alltid, for jeg er en frysepinn. =P

Hva feiler pjuskedyret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raven Emerald skrev:

Det har vi alltid, for jeg er en frysepinn. =P

Hva feiler pjuskedyret?

Han har pådratt seg diabetes.... Skal innom klinikken med han igjen til uken for å lære å sette insulinsprøyte på han. Bikinilinja er tatt fordi han fikk floker som jeg ikke fikk ta, og fordi han er så stor at han ikke klarer å vaske seg skikkelig overalt. Han har gått en 1kg pga diabetesen da, det vises veldig godt. Diabetes er visst ikke så lett å behandle men vi skal i alle fall forsøke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Verdande skrev:

Stakkars, nybarberte pjuskedyr :fnise:

Krysser alt for at dere får klaff etter hvert! :hoppe:

Tusen takk :helen: Håper vi snart får en rolig uke uten sykdom, streik og div. Pjuskedyret er veldig skjønn uten pels da :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuskedyr uten pels er så fine. Haaar så lyst på en sphynx, men jeg får ikke, sier mannen. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven Emerald skrev:

Pjuskedyr uten pels er så fine. Haaar så lyst på en sphynx, men jeg får ikke, sier mannen. =(

Det har jeg også lyst på!! Den skal hete Lille Rosin!! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven Emerald skrev:

Min skal hete Bastet. <3

Da jeg skulle gi navn til eldste pusen var det et av alternativene, men landet på Sekmet til slutt. Løvegudinnen 🦁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekmet er også fint. Men syns ikke det passer så godt til en hårløs katt... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven Emerald skrev:

Sekmet er også fint. Men syns ikke det passer så godt til en hårløs katt... =P

Enig der altså :P Pysemannen går for "sviskepys" når han er nøgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Avalon skrev:

Enig der altså :P Pysemannen går for "sviskepys" når han er nøgen

Nommen... Lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg også nakenkatt! Den skal hete Noldus 😁 

Hei forresten, snikleser her 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, tweet skrev:

Jeg ønsker meg også nakenkatt! Den skal hete Noldus 😁 

Hei forresten, snikleser her 🙈

Noldus er også et bra navn ;)

Hyggelig at du snikleser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var samboer oppegående igjen og vi drar på heisatur til Gdansk på freddan! Gleder oss veldig. Komme oss ut og vekk bare vi to. 

Litt dumt at denne prøveperioden gikk i dass men også litt greit. Fikk jo pause, trengte ikke å se på appene mine som skal forutsi eggløsning eller stresse med å få tak i nye tester. Og det var jo ting som var helt ut av vår kontroll. Det ble jo streik også så jeg hadde heller ikke kommet meg over fjorden tidsnok til å levere prøven om samboer hadde vært i stand til å prestere.

Siden vi reiser på tur og min lyst har vært stigende i det siste (wøhøhøhø) så skal vi sikte oss inn på torsdag til uken. Har ikke fått med meg om streiken pågår enda, men satser på at den ikke varer så lenge. Ikke giddet å sjekke enda. 

Så nå vaskes det litt klær før avreise og bare gleder oss. I morgen skal jeg til veterinæren og lære å sette insulin på pjuskedyret. Min mor skal være med å få undervisning hun også. De ser jo etter kattene når vi er borte og siden jeg bare får to dager å sette det selv før vi reiser er det lurt hun også blir med å hører hva veterinæren sier. Kjører i 3 tiden så regner med jeg får satt en sprøyte på han før avreise. Er veldig spent på hvordan det vil gå med de sprøytene. 

Skal også i begravelse på fredag så istedet for at en av foreldrene mine kjører meg til flyplassen så blir jeg svippet av amerikaneren. Blir jo så utpuffet av begravelse og det er onkelen til mamma så jeg synes de skal få ro etter begravelsen. Samboer tar med klesskift på jobb og kjører direkte til flyplassen, han jobber 10-15 min unna mens jeg er ca. 40 min unna. Han jobber til kl 15 og vi må være på plass i 16 tiden. 

Håper det kommer litt roligere uker nå etter turen. Blir uansett deilig å komme oss ut og bort. Håper vi får spise masse dejlig maaat!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen var fin! Flott hotell og vanvittig god mat. Herlig med spa også, vi hadde aromamassasje og hodebunnsmassasje. Jeg har vært på spa før så jeg visste om disse ekstremt sexy stringtrusene i papir, men jeg holdt fint kjeft om de helt til vi stod der og mannen pakket sin ut. Han var helt i vantro, "skal jeg ha på meg denne? Seriøst??". Fikk meg en god latter. Han sovnet også under hodebunnsmassasjen så da fikk jeg meg en god latter til da han lå ved siden av og snorket, høyt.

På vei ut døra her hjemme da jeg skulle i bilen og dra til flyplassen, da klarte jeg å fly ned trappen.. Høyre ankel knaste da jeg landet på den. Fikk tak i støttebandasje på vei til flyplassen og har siden da humpet rundt med hoven ankel. Begynner å bli bedre nå da. Fremdeles hoven og noe vondt i enkelte bevegelser, men bedre tross alt.

Mannen er nå i sølibat til torsdag!! Da skal jeg komme meg over fjorden med dyrebar last :fnise: Skal kombinere turen med babybesøk hos en venninne, det gleder jeg meg skikkelig til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er sædprøven levert! Fikk gjort det i går som planlagt. Stod opp kl 04.. yey :P Kom hjem rundt klokken 1730. Var helt ferdig resten av kvelden. Måtte holde meg våken til 22 pga katten som skal ha insulin. Sov som en stein og forsov meg i dag. Er veldig trøtt i dag også, føler jeg har gått rundt som en zombie med bomullshjerne. Blir ikke gammel i kveld heller.

Vi har allerede fått tidspunkt på kontrolltimen, der vi får dommen... for min egen del er det kun samboer som vet når, han skal jo også være med. I tilfelle vi skulle få en nedslående beskjed eller noe så kommer jeg til å knekke sammen. I såfall vil jeg trenge tid på å ta det inn, gå noen runder i mitt eget hodet osv og heller gi rapport når jeg er klar for det. Krysser selvfølgelig alt som krysses kan for at det er en easy fix. Håper flere også krysser for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...