Gå til innhold

Hva slags tøy går du aldri med ?


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burberry-mønster eller fargen beige generelt.

Hvite jeans.

Slengbukser.

Sånne polyester-topper som lyser dårlig kvalitet og sweatshop-arbeid fra butikker som Bik bok, Vero Moda etc.

Magetopper (er 30+, så føles ikke så naturlig lenger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magetopper eller crop tops som de også kalles. 

Chokers. Av to grunner: 1. Får nesten en kvelende følelse av tanken på å ha noe så stramt rundt halsen. Så det har jo et passende navn. 2. Jeg brukte det på slutten av 90-tallet/begynnelsen av 2000 tallet, og etter det lovde jeg meg selv at det aldri skulle befinne seg rundt min hals igjen. Tenker da på de tynne, sorte «krøllete» greiene (hva kalte vi det for den gangen? :klo:), som vi også hadde som armbånd og ringer. Grøss.

Dyreprint. Glorete og harry

Klær med ord og setninger på. Ugg. Dette ødelegger klær dom faktisk kunne vært fine. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hadde gått i mye dere nevner her, men går aldri i:

Dressbukser

Herreklær

Topper uten utringning (slik at de er oppi halsen)

Topper med design med mat aller dyr 

Oversized/posete klær

Ting med høyt liv 

Pumps (foretrekker høyhælte sko som er som sandaler med stropp rundt ankelen)

Stiletthæler (foretrekker tykk hæl, er redd for å knekke eller sette fast tynne hæler)

Stilongs

Trompetermer eller andre ermer som går utover 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 12.8.2018 den 5.05, LiseTV skrev:

Boxer bruker jeg ikke

nei du bruker bare kjoler du😂😂😂

Anonymkode: cbdc5...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad, joggebukser, blonder, korte og trange kjoler og slikt som alle må ha for øyeblikket, som for eksempel twentyfour-anorakkene akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunad har jeg aldri gått med, av den enkle grunn at jeg aldri har fått meg til å bruke så mye penger på et klesplagg som brukes 1-2 ganger i året.

Jeg bruker heller aldri utringende gensere eller topper. Liker det ikke. Kan til nød være en liten v-hals, men aldri utringning ned til puppene!

Bruker aldri skikkelig trange klær. Det har jeg aldri likt. Før fordi jeg var for tynn og veldig undervektig. Følte at ribbeina mine synes om jeg gikk i trange klær, og at det fremhevet hvor tynn jeg var.

Nå går jeg ikke i trange klær av motsatt grunn. Jeg begynte å legge på meg da jeg var 40+, og nå har jeg en "muffins-topp" (lagt på meg rundt livet). Hater at det syns, så jeg går ikke i trangtsittende plagg på overkroppen.

Kunne aldri falt meg inn å bruke klær med sånn leopard-print på. Det er seriøst det verste jeg vet, og desperate, middelaldrende damer som bruker og tror de er sååå sexy med det.Grøss.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med mye av det mange her ikke går med; f.eks trange topper, fake skinn/pels og dyreprint (har til og med en bikini i dyreprint som jeg elsker)). 

Går ikke med: 

Crocks, tunika, allværsjakke, sneakers, løstsittende jeans, lange skjørt, sennepsfargede klær, klær typisk fra Uno, bh uten spiler, bomullstruser, t-skjorter med print, blomstrete klær, fargerike strømpebukser, badedrakt med ben (digger badedrakt, men synes de som ser ut som en slags hotpans-badedrakt er grusomme)

Anonymkode: dab9b...f18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunika

Tights (med mindre jeg trener)

 

Anonymkode: 5e90d...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnbukse, skinnjakke, skinntights. 

Anonymkode: 3c0aa...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei du bruker bare kjoler du😂😂😂

Anonymkode: cbdc5...72f

Bruker truser selvsagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crocs, caps (får vondt i hodet), dyreprint, høye hæler, hotpants og bher med innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bukser generelt, men spesielt jeans. Jeg blir klaustrofobisk.

Dyreprint

Blomsterprint(Kjære gud finn på noe annet!)

Empirieliv eller peplum :kvalm:

Heler eller spiss tå

Boblejakker

Volanger, frynser, friller ol. (Herregud jeg får slag!)

Sennepsgult(får spader av denne fargen:P)

Anonymkode: 59cf8...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg bruker mange ting som andre ikke kunne tenke seg å kle på seg ☺️ Men jeg har jo mine greier jeg og. Jeg går aldri med stringtruse eller genser med V-hals.

Anonymkode: cccd0...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...