Gå til innhold

Rosewoods prøvedagbok


Rosewood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen tegn til mens enda! 😁😁 Haha enda et par timer igjen av dagen, men pleier liksom å ha litt blod nå på denne tiden. Ikke et hint av farge 😮😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosewood skrev:

Ingen tegn til mens enda! 😁😁 Haha enda et par timer igjen av dagen, men pleier liksom å ha litt blod nå på denne tiden. Ikke et hint av farge 😮😮

Det lover godt! Skal du ta en test i morgen tidlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, plastfolien skrev:

Det lover godt! Skal du ta en test i morgen tidlig da?

Ja jeg tror jeg gjør det, hvis jeg våkner i morgen og det enda ikke er noe. Herregud jeg friker 😱 tenk om den blir positiv da?? Wæææ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test 🙄

Men enda ikke et eneste tegn på mens. Får ta enda en test om noen dager da, hvis den ikke dukker opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosewood skrev:

Negativ test 🙄

Men enda ikke et eneste tegn på mens. Får ta enda en test om noen dager da, hvis den ikke dukker opp

Så kjedelig! Håpet er heldigvis ikke ute før mensen er på plass😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, plastfolien skrev:

Så kjedelig! Håpet er heldigvis ikke ute før mensen er på plass😬

Hører/leser jo om flere som har gått over en uke etter IKM før de får positivt, så jeg holder motet oppe! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over IKM, iiingen tegn til mens. Ikke noenting. 

Men symptomene holder på enda, og har holdt på i sånn en uke nå. Murringer i magen som kommer og går, og helt vanvittig varm i ansiktet. Koker over, og sitter nesten konstant og vifter meg i ansiktet. Det er nesten euforisk å gå ute i kulden, fantastisk! Kjenner at jeg er skikkelig varm jeg i ansiktet og, kjæresten kjenner det godt

Humøret mitt er ganske opp og ned og. Ingen irritasjon eller kort lunte, som jeg pleier å ha, men har lett for å gråte. Jeg begynte på en ny serie, The good doctor og i hver episode gråt jeg så tårene trillet. Hulking og det hele. Pleier liksom ikke å bli så grinete? Også blir jeg fort fortvilet, stresset, og plutselig glad og litt grinete igjen.. ikke konstant altså, men har mine øyeblikk. Jeg og kjæresten hadde besøk av en kompis i dag, og kompisen vår ble litt sånn, hva skjedde nå? et øyeblikk. Jeg gikk gjennom alle sinnstilastander i løpet av 30 sekunder, ble nesten stresset av meg selv 😂

Så det er denne murringen, hetetoktene, og den grinete oppførselen min da som har vart i en uke nå, kanskje mer. Spesielt denne murringen. Gråtinga mi kom nærmere helgen. Når denne murringen og smertene i magen kommer, så kommer liksom vanligvis mensen et par dager etterpå, ikke en uke. 

Ikke greit av moder natur å kødde med meg nå. Gi meg mens eller positiv test, sånn at jeg blir klok!!! 

:bond::rasende:

Endret av Rosewood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte på «hetetokter i ansiktet» og de fleste resultatene sa overgangsalderen. 

😒

Okei, offisielt ferdig med googlesøk. :natti:

Endret av Rosewood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test syklusdag 30 (men greide å tisse feil:fnise:) som var negativ. Først på dag 35 fikk jeg en som var positiv. Tok aldri EL-tester, så ander ikke om det var 10dpo eller 15, og mensen var ikke regelmessig så ante ikke når IKM var heller. 

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og slikt, men ingen mens er jo som regel ett godt tegn! Google er slem, ikke hør på den! Krysser fingrene for at neste test viser to streker! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forvirrende med ingen mens og samtidig negativ tester. Håper du får en positiv test ASAP :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tonio skrev:

Jeg tok en test syklusdag 30 (men greide å tisse feil:fnise:) som var negativ. Først på dag 35 fikk jeg en som var positiv. Tok aldri EL-tester, så ander ikke om det var 10dpo eller 15, og mensen var ikke regelmessig så ante ikke når IKM var heller. 

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og slikt, men ingen mens er jo som regel ett godt tegn! Google er slem, ikke hør på den! Krysser fingrene for at neste test viser to streker! :yvonne:

Åh såpass ja... Herregud så komplisert det skal være noen ganger :P😂 skal ikke være lett gitt. 

Jeg er 26 år, så heldigvis ikke så nær overgangsalder 😂 Tusen takk! 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, plastfolien skrev:

Så forvirrende med ingen mens og samtidig negativ tester. Håper du får en positiv test ASAP :nigo:

Ja jeg blir helt tussete :sprettoy: Samtidig som jeg går rundt og føler meg sånn rar.. 

Håper jeg og!! 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tenker dere jeg bør vente til neste test? 😅 testet negativt på lørdag som dere vet. Sist jeg hadde mens var 6 januar, skulle vært her på lørdag, ihvertfall søndag. Ingen tegn enda.

Det er bare så drit med disse negative testene! Skal jeg drøye noen dager til, eller prøve i morgen synes dere? Kjenner jeg blir sprø snart når ikke noenting skjer 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette er frustrerende! 

Hadde det vært meg som hadde vært over IKM, så hadde jeg nok testet hver dag:fnise: 

Hvis du har flere tester, så skader det vel ikke å teste i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Off, er trøtt i dag.. så vidt jeg klarer å konsentrere meg på skolen. (Tydeligvis, siden jeg sitter her istedet for å analysere noveller...), faller ut, klarer ikke å fokusere. tillegg til at jeg koker i trynet, enda 🙄 Har skikkelig vondt i venstre bryst; dunker og dunker, og synes brystene ser noe større ut også? Akkurat som om de begynner å flyte over bhen, sånn skikkelig push-up effekt. 

Jeg pleier liksom ikke å ha PMS plager i en hel uke før mens, et par dager bare. Har ikke skjedd de siste månedene, og ikke før p-pillene heller. Nå må moder jord slutte å kødde med meg 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt test enda :sukk::rodme: Drøyer det til i morgen/lørdag, da er det noe som foregår liksom. En uke over IKM, det har aldri skjedd. Eller, den perioden jeg gikk på pilla, og hadde pillefri uke, da kunne det ta litt tid. Men ikke før pillen, eller etter jeg sluttet.  Så. Forventer en positiv test, ellers spiser jeg opp håret mitt :mynona:

Disse hetetoktene i ansiktet mitt har gitt seg nå da, for nå. Hadde det ikke i går, og har ikke hatt det enda i dag. 

Det stikker i nedre del av magen, av og til på midten, av og til på sidene. Også et eller annet der nede. I dag da jeg stod opp var jeg litt støl bak på hoftene, det var litt vondt. Denne stikkingen kommer og går, men synes jeg stadig har noe vondt rett under navlen. Stikker i brystene også av og til.

Også er jeg så oppblåst! Ser helt latterlig ut, og det å ha på bukse er nesten tortur. 

En del halsbrann de siste dagene har jeg hatt.

Ellers, utenom symptomer. Jeg og samboer driver og snakker om baby stadig vekk, ting som hvordan kommer h*n til å se ut, hvordan blir personligheten. Det er så gøy å fantasere over 😁 Jeg som baby var ganske rolig, sov godt gjennom nettene og var ikke så veldig grinete av meg. Ah, det høres deilig ut.

Men så skummelt det er og! En ting er å være gravid og gå rundt å vente; en annen ting er når babyen er ute og man er offisielt forelder. Man skal oppdra et helt nytt menneske, sørge for at h*n blir et ordentlig menneske med folkeskikk, empati og som ikke mobber. Alt det ansvaret ligger hos forelder. Hellige ku :sjokkert: 

MEN, jeg har en sabla god barnehagelærer, med god forståelse for barn, ved min side. Det er ganske betryggende da :) Sånn, freakout over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...