AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #42 Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, Neinøff skrev: Men har du sladret, eller var det bare vissvass fra hans side? Det at du ikke bør føle deg for trygg kan ansees som en drapstrussel og du bør ringe politiet. Nå! Har ikke nevnt et ord! Følte han bare kastet ut beskyldninger! Eneste jeg har kontakt med er faren min og samboer. Jeg sliter sterkt i graviditeten, har ikke vært med noen eller orket å prate med andre så lenge jeg har gått gravid. Og før det så hadde jeg ikke kontakt med han. Så hva det er lurer jeg veldig mye på. Anonymkode: 64766...a4a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #43 Skrevet 22. januar 2018 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Dere må flytte for barnets sikkerhet Vi vurderer det nå, vi skal se an situasjonen et par uker, men har allerede ordnet oss en nødløsning. Men der er det ikke klart før om minst fire måneder. Og det tar jo tid å selge hus, samt at vi ikke har råd til å betale dobbelt. Og jeg er høygravid nå, å drive med flyttelass midt på vinteren og høygravid er ikke noe jeg har veldig lyst til. Så vi får se hva som skjer de neste to ukene. Anonymkode: 64766...a4a 1
Gjest N-Nøff Skrevet 22. januar 2018 #44 Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke nevnt et ord! Følte han bare kastet ut beskyldninger! Eneste jeg har kontakt med er faren min og samboer. Jeg sliter sterkt i graviditeten, har ikke vært med noen eller orket å prate med andre så lenge jeg har gått gravid. Og før det så hadde jeg ikke kontakt med han. Så hva det er lurer jeg veldig mye på. Anonymkode: 64766...a4a Han bør kanskje ikke gå løs ute når han er på den måten. En får håpe at det bare er tomme trusler, men ville anmeldt... og son en annen sa, ville flyttet.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #45 Skrevet 22. januar 2018 11 minutter siden, Neinøff skrev: Han bør kanskje ikke gå løs ute når han er på den måten. En får håpe at det bare er tomme trusler, men ville anmeldt... og son en annen sa, ville flyttet. Jeg føder snart og eier hus. Det er ikke noe jeg har ønske om midt på vinteren nå.. Men som sagt så har vi en nødløsning. Anonymkode: 64766...a4a
Gjest N-Nøff Skrevet 22. januar 2018 #46 Skrevet 22. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg føder snart og eier hus. Det er ikke noe jeg har ønske om midt på vinteren nå.. Men som sagt så har vi en nødløsning. Anonymkode: 64766...a4a Men ønsker du at barnet ditt vokser opp med en truende og ustabil nabo? Det er ikke like lett å ta barnevognen under armen og løpe, det er noe du bør tenke på. Det kan uansett ikke fortsette på den måten.. sånne folk kan finne på hva som helst.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #47 Skrevet 22. januar 2018 9 minutter siden, Neinøff skrev: Men ønsker du at barnet ditt vokser opp med en truende og ustabil nabo? Det er ikke like lett å ta barnevognen under armen og løpe, det er noe du bør tenke på. Det kan uansett ikke fortsette på den måten.. sånne folk kan finne på hva som helst. Ønsker jeg?? Leser du ikke hva jeg skriver? Høygravid huseier. Anonymkode: 64766...a4a 4
Gjest N-Nøff Skrevet 22. januar 2018 #48 Skrevet 22. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ønsker jeg?? Leser du ikke hva jeg skriver? Høygravid huseier. Anonymkode: 64766...a4a Det var et retorisk spørsmål. For du må innse at når du lar barnet vokse opp ved siden av denne personen, så er det nettopp det du utsetter barnet for. Noen ganger vil man ikke flytte, men så må man. Gæren, truende og ustabil nabo med rulleblad er god grunn til flytting. De finnes ikke i alle nabolag heldigvis, så om dere flytter er sjansen stor for at dere havner i et normalt og trygt nabolag. Og jeg trodde jeg hadde gale naboer..
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #49 Skrevet 22. januar 2018 Jeg håper du har kontaktet politiet og i det minste fått noen råd om hva du kan og bør gjøre. Her hadde jeg absolutt ikke følt meg trygg, spesielt ikke når du er alene. Det er veldig skummelt med noen som er så ustabil, at man ikke kan lese av personen og situasjonen for det kan snu så brått. Anonymkode: a705b...30b 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #50 Skrevet 22. januar 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: Det var et retorisk spørsmål. For du må innse at når du lar barnet vokse opp ved siden av denne personen, så er det nettopp det du utsetter barnet for. Noen ganger vil man ikke flytte, men så må man. Gæren, truende og ustabil nabo med rulleblad er god grunn til flytting. De finnes ikke i alle nabolag heldigvis, så om dere flytter er sjansen stor for at dere havner i et normalt og trygt nabolag. Og jeg trodde jeg hadde gale naboer.. Som jeg sa, jeg ringer politiet og hvis situasjonen ikke er endret om to uker har vi en nødløsning. Men der vi kan alternativt bo er ledig om 4 måneder. Jeg eier et hus!! Anonymkode: 64766...a4a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #51 Skrevet 22. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du da at nå mens jeg går gravid, etter masse oppussing, så må jeg selge huset mitt og flytte fordi han flyttet inn som leieboer i nabohuset for et par måneder siden? Pga hendelser i barndommen? Man vil jo gjerne tro at folk har bedret seg og forandret seg. Jeg så i dag at han har like ustabilt sinne ennå. Men kan ikke jeg bo i huset mitt da og er uansvarlig som bor her nå? Det hørtes ut som en merkelig tankegang du. Anonymkode: 64766...a4a OT, men hvordan i helv. greide du det?😂 Anonymkode: 6283f...27e
Gjest N-Nøff Skrevet 22. januar 2018 #52 Skrevet 22. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg sa, jeg ringer politiet og hvis situasjonen ikke er endret om to uker har vi en nødløsning. Men der vi kan alternativt bo er ledig om 4 måneder. Jeg eier et hus!! Anonymkode: 64766...a4a Veldig bra at du ringer. Men du vet at huset ditt kan selges? Beste hadde dog vært om naboen flytta. Håper politiet gjør noe
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #53 Skrevet 22. januar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: OT, men hvordan i helv. greide du det?😂 Anonymkode: 6283f...27e Jeg har samboer. Anonymkode: 64766...a4a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #54 Skrevet 22. januar 2018 13 minutter siden, Neinøff skrev: Veldig bra at du ringer. Men du vet at huset ditt kan selges? Beste hadde dog vært om naboen flytta. Håper politiet gjør noe Naboen er nå snakket med. Fyren skal flytte ut. Har snakket med politiet om besøksforbud i første omgang Anonymkode: 64766...a4a 6
Gjest N-Nøff Skrevet 22. januar 2018 #55 Skrevet 22. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Naboen er nå snakket med. Fyren skal flytte ut. Har snakket med politiet om besøksforbud i første omgang Anonymkode: 64766...a4a Så bra!
Honey Dew Skrevet 22. januar 2018 #56 Skrevet 22. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Naboen er nå snakket med. Fyren skal flytte ut. Har snakket med politiet om besøksforbud i første omgang Anonymkode: 64766...a4a Veldig bra. Lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #57 Skrevet 22. januar 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Naboen er nå snakket med. Fyren skal flytte ut. Har snakket med politiet om besøksforbud i første omgang Anonymkode: 64766...a4a Yes! Selvsagt er det han som skal flytte ut, du skal ingen steder! Anonymkode: f3672...18b 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #58 Skrevet 23. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Yes! Selvsagt er det han som skal flytte ut, du skal ingen steder! Anonymkode: f3672...18b Blir litt dumt å rømme eiendommen sin fordi én person er ustabil. Samme som at et mobbeoffer skal være den som bytter skole. Man skjønner jo at det er feil. Anonymkode: 64766...a4a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #59 Skrevet 17. januar 2021 lipglossy skrev (På 22.1.2018 den 0.12): Hvis jeg var deg så hadde jeg ringt politiet med en gang i morgen. Og hva tror du reaksjonen til naboen blir? Anonymkode: 581b4...a65
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #60 Skrevet 17. januar 2021 Gjest N-Nøff skrev (På 22.1.2018 den 11.51): Så bra! Hvordan fikk du det til? Anonymkode: 581b4...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå