Gå til innhold

Klarer du å ikke le?


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Jeg utfordrer alle som leser tråden til å bidra med noe det er vanskelig å ikke le av. Du må ikke nødvendigvis poste en utfordring med noe morsomt, selv. Men fortell gjerne om du lo av forrige brukers utfordring. :)

Det er ikke lov til å si til andre at de har dårlig humor eller mobbe deres innlegg.

Lets play. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.1.2018 den 16.28, Honey Dew skrev:

Plaging av dyr er ikke morsomt.

Å, unnskyld. Jeg forstod ikke at det var noe dyreplageri der. Er dette plageri også? Mistenker at det kan kalles det, også... 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tøytigern skrev:

Å, unnskyld. Jeg forstod ikke at det var noe dyreplageri der. Er dette plageri også? Mistenker at det kan kalles det, også... 

 

En skal ikke latterliggjøre dyr

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.1.2018 den 16.28, Honey Dew skrev:

Plaging av dyr er ikke morsomt.

:klo: Hva var det som var dyreplageri med dette? Jeg har sett det en gang til og kan ikke se noe. Det var noen katter som ble redde for vann, men det var ingen som tvang dem til noe. De var nysgjerrige og falt i badevannet. Jeg tror du har en veldig vid definisjon av dyreplageri?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Calandria skrev:

Det morsomme her er nå Chester forteller om jenta som stikker hånda i munnen på ham :fnise:

 

:Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Honey Dew skrev:

En skal ikke latterliggjøre dyr

Ok. (Men jeg synes ikke det kvalifiserer til dyreplageri.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
På 4.4.2018 den 10.39, Winza skrev:

 

Jeg klarte ikke å ikke le... :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.1.2018 den 16.28, Honey Dew skrev:

Plaging av dyr er ikke morsomt.

Jeg tror du skrev dette bare så ingen skulle poste noen flere videoer med dyr i tråden. For det var virkelig ingen plaging av dyr i den. Det var ingen dyr som ble latterliggjort, heller. Dårlig gjort å ødelegge for andre. @Tøytigern skrev at det ikke skulle være mobbing av andres innlegg eller si andre hadde dårlig humor, men det var det første du gjorde.

Du har en oppfatning av hva som er plaging av dyr som er helt unormal. Videoen var morsom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Rozárka skrev:

Jeg tror du skrev dette bare så ingen skulle poste noen flere videoer med dyr i tråden. For det var virkelig ingen plaging av dyr i den. Det var ingen dyr som ble latterliggjort, heller. Dårlig gjort å ødelegge for andre. @Tøytigern skrev at det ikke skulle være mobbing av andres innlegg eller si andre hadde dårlig humor, men det var det første du gjorde.

Du har en oppfatning av hva som er plaging av dyr som er helt unormal. Videoen var morsom.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Rozárka skrev:

Jeg tror du skrev dette bare så ingen skulle poste noen flere videoer med dyr i tråden. For det var virkelig ingen plaging av dyr i den. Det var ingen dyr som ble latterliggjort, heller. Dårlig gjort å ødelegge for andre. @Tøytigern skrev at det ikke skulle være mobbing av andres innlegg eller si andre hadde dårlig humor, men det var det første du gjorde.

Du har en oppfatning av hva som er plaging av dyr som er helt unormal. Videoen var morsom.

Jeg har ikke mobbet noe og vennligst la vær å tillegg meg meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk og humor sammen funker veldig for meg; har vært fan av denne gjengen i åresvis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...