Gå til innhold

Trine Skei Grande saken- Nå med fakta


Gjest HanenIFlokken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun burde få sparken asap. Ha seg meg en 17 åring når du er nesleder i et parti og 38 år.. Dette viser hvor stor forskjell det er på saker som omhandler kvinner og menn. Og Giske ble sparket for ikke engang å hatt sex men kysset ei jente. Sykt opplegg. Hun er jo over dobbelt så gammel som han. Og i tillegg prøver hun å legge ansvaret over på han. Hadde dette vært min sønn sier jeg bare. 

Anonymkode: 7b699...a63

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun burde få sparken asap. Ha seg meg en 17 åring når du er nesleder i et parti og 38 år.. Dette viser hvor stor forskjell det er på saker som omhandler kvinner og menn. Og Giske ble sparket for ikke engang å hatt sex men kysset ei jente. Sykt opplegg. Hun er jo over dobbelt så gammel som han. Og i tillegg prøver hun å legge ansvaret over på han. Hadde dette vært min sønn sier jeg bare. 

Anonymkode: 7b699...a63

Vel nå ER jo faktisk saken oppe i media, og gutten snakker med media. Du skal se pipa får en annen låt fra nå av.

Anonymkode: f6df8...401

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at hun prøver å legge skylden over på en (da) 17 år gammel gutt. Hun var 38!! Tenk å stemple han som en overgriper.. 

Anonymkode: 1a1b7...853

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, HanenIFlokken said:

Han var vel strengt tatt 16 år, men media har vel rundet opp for å hjelpe Grande litt :)

Omvendt, han sier jo i intervjuet at han var 17. Mens resett måtte runde ned for å få det til å få en bedre historie.

Anonymkode: 22a6e...eaa

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er også forskjell på sakene i form av at Giske la an på andre i partiet - dermed maktposisjonen. Samt var det i den casen større grad av ufrivillighet. Det er mye vi kan mene om Skei Grande- saken, blant annet knyttet til den enorme aldersforskjellen. Men jeg vil samtidig hevde at det her er snakk om en privatsak, og at det ikke burde få konsekvenser for hennes politiske karriere. 

Anonymkode: 03846...bff

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det hun har sagt at han «hoppet på henne»?

Anonymkode: f5faa...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilby 400.000 kroner for å få vedkommende til å si noe som kan vri og vendes som resett punkt no selv vil? Det sier ganske høylytt hvor "seriøse" resett punkt no er.

Når det er sagt, dette med at, "han kastet seg over meg", er noe jeg selv har opplevd kvinner si dagen etter, når det var omvendt. Jeg har inntrykk av at det handler om å få en bekreftelse heller enn at det er slik de oppfattet/opplevde situasjonen. De ønsker en bekreftelse på at, "jeg er så deilig at du ikke klarte å holde deg unna meg". Jeg har opplevd det som like fornærmende som han opplever det. Så jeg vet veldig godt hva han sikter til. Jeg tviler ikke på at det han sier stemmer.

Anonymkode: fbb89...fc5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omvendt, han sier jo i intervjuet at han var 17. Mens resett måtte runde ned for å få det til å få en bedre historie.

Anonymkode: 22a6e...eaa

Han er jo 26 nå og det skal ha skjedd i 2008. Så hvis det skal være sant må han jo være født veldig tidlig på året.

Anonymkode: ace47...515

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "han dro meg ut og tok meg med bak et hus der han hoppet på meg" var versjonen Erna Solberg fikk høre? Hva tenker hun nå som hun har den andres versjon, lurer jeg på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det hun har sagt at han «hoppet på henne»?

Anonymkode: f5faa...94c

I en telefonsamtale med han om hvordad hun hadde lagt frem sin versjon.

Anonymkode: ace47...515

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det hun har sagt at han «hoppet på henne»?

Anonymkode: f5faa...94c

Fra linken:

Torsdag 11. januar hadde han og Grande igjen kontakt, forteller 26-åringen.

I en SMS spurte han om det greieste ville være å fortelle sannheten. Da ringte Grande.

– Mitt utgangspunkt for vår enighet om å ikke si noe, var at jeg opplevde at vi var enige om hva som hadde skjedd. Men i den samtalen spurte jeg hva som var hennes versjon, sier han.

– Da fikk jeg sjokk. Hun fortalte at hennes versjon var at det hadde vært en fest hvor venner koste seg og hvor jeg hadde dratt med henne bak et hus og hoppet på henne, sier mannen.

VG vet at denne versjonen av historien er noe Grande også har formidlet til andre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er også forskjell på sakene i form av at Giske la an på andre i partiet - dermed maktposisjonen. Samt var det i den casen større grad av ufrivillighet. Det er mye vi kan mene om Skei Grande- saken, blant annet knyttet til den enorme aldersforskjellen. Men jeg vil samtidig hevde at det her er snakk om en privatsak, og at det ikke burde få konsekvenser for hennes politiske karriere. 

Anonymkode: 03846...bff

Nå må du gi deg.. 

Anonymkode: 8bff3...fb0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten har vel ikke så mye å tape på å si sannheten og fortelle sin versjon. Den som har mye å tape er henne. Derfor blir hans versjon mer troverdig.

Anonymkode: bcfdc...e89

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omvendt, han sier jo i intervjuet at han var 17. Mens resett måtte runde ned for å få det til å få en bedre historie.

Feil, festen var i August, mannen er i dag  26 År

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han er jo 26 nå og det skal ha skjedd i 2008. Så hvis det skal være sant må han jo være født veldig tidlig på året.

Anonymkode: ace47...515

Og er det noe som er umulig så er det at noen er født tidlig på året.........  

Fakta er at resett løy om alderen. Det kommer man ikke bortifra. 

Anonymkode: 22a6e...eaa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i helvete kan hun få plass i regjering etter dette???? Det er en gåte.

16-åringen som lå med Søviknes gjorde det også "frivillig". Det samme gjelder 17-åringe som Roger Ingebrigtsen lå med. Begge måtte selvsagt gå.

Anonymkode: 8d22a...e30

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...