Gå til innhold

Han dater fler enn meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Axl Rose skrev:

Noen vet det ikke, noen gir faen og noen liker det ikke. 

Så når du dater og har sex med ei som du er interessert i, så synes du det er helt greit hvis hun dater andre samtidig?

Anonymkode: 54313...da5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her..

Det var innholdet i meldingen jeg reagerte på også, at det virket mer romantisk enn tilfeldig. Nå vet jeg ikke "reglene" for dating, jeg er av den gammeldagse typen selv - og pleier ikke å ligge med noen sånn uten videre, men det føltes så riktig med ham. Jeg er redd for at det skal være sånn player-fyr jeg har kommet ut for, og selv om det er dårlig gjort å lese meldinger slik så er jeg glad for at jeg så den. Jeg tenker at om han er like på med henne, og like god som han er mot meg så er vi flere som har falt for ham.

Jeg sendte ham en melding i stad hvor jeg skrev at jeg ikke hadde andre enn ham og lurte på om han traff flere. Han svarte nei, så jeg vet at han lyver allerede. Hvordan skal jeg ta dette videre opp med ham?

Anonymkode: 0de8f...d95

Problemet er at folk har forskjellige regler. En regel noen har: Bruk sjansene din og pul det du kan få pult, mens andre aldri vil knulle noen de ikke har lyst til å bli med hele veien til aldershjemmet. Når jeg var på Match valgte jeg å unngå å møte mer en ei dame i samme tidsrom, sånn stort sett (jeg snakker ikke om sex, bare om prat og flørting). Den planen sprakk vel maks to ganger, og da føltes det rotete og lite dedikert.

Konklusjon 1 : Ingenting er en selvfølge.

Konklusjon 2: Det kan være greit å snakke sammen og bli enige om noe.

Konklusjon 3: Svaret får du til sommerferien. Den man reiser på ferie med er sannsynligvis førstevalget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så når du dater og har sex med ei som du er interessert i, så synes du det er helt greit hvis hun dater andre samtidig?

Anonymkode: 54313...da5

Ja de gjør som de vil. Jeg gjør som jeg vil. Nå skal det mye til for at det skal bli seriøst forhold også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du møter noen så er det ganske optimistisk å tro at de ikke har andre flørter. 

Men når man har møtt hverandre flere ganger, overnattet, hatt sex, altså fått en nær relasjon som er mer enn småprating og flørting, er det ikke greit å flørte med andre.

Anonymkode: fa0b8...989

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vist stor interesse og vist deg selv som seriøs for hans del? 

Anonymkode: fa0b8...989

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Axl Rose skrev:

Ja de gjør som de vil. Jeg gjør som jeg vil. Nå skal det mye til for at det skal bli seriøst forhold også.

Så lenge du er døds forelsket i bestevenninna di så bryr du deg vel ikke om hva de damene du "dater" (puler) gjør heller. Tipper pipen hadde blitt en annen hvis hun du er forelsket i plutselig ville date deg og du fant ut hun var med flere samtidig. 

Anonymkode: 3dea1...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er 99% av alle menn dsv. Og også en av årsakene til at psykiatrien har mye å gjøre, pga alle damer som er ødelagt siden de har blitt herpa av menn :( Trist samfunn. 

Anonymkode: 8e652...043

Ikke menns skyld at damers psyke er så jævla skjør..

Anonymkode: b2ba9...7d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med 100% menn og vi er en ganske spleisa gjeng så får høre alt om alle sine liv daglig. Mange av de er "players" på tinder og dater gjerne 3-4 damer samtidig men blir aldri sammen med noen.

Når noen virkelig treffer "dama" dater de aldri flere i slengen men holder seg til en. Så tror dessverre jeg hadde gitt opp han der. 

Anonymkode: a74f0...d6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Herregud, jeg føler meg så gammel og heldig! Når ble det egentlig stuereint å ligge med flere på en gang! Jeg hadde tatt det som en selvfølge at han ikke datet andre hvis han både datet og lå med meg! Men jeg skjønner at tidene forandrer seg og at kondom er viktigere enn noensinne! Hadde jeg vært ung i dag hadde jeg søren meg unngått sex helt til han kunne se meg i øynene og si at han ikke treffer andre!

Andre tider, er mann og har ikke datet flere på en gang. Men virker som det er vanlig blant mange kvinner, noe jeg har erfart nå som jeg er singel. For meg virker det som kvinner stnes det er greit så lenge de gjør det, men fy hvis mannen gjør det. De ser seg ikke selv, men når situasjon er snudd er det brått ikke greit.

Anonymkode: 4f82c...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikke er kjæresten hans, TS? At du ikke bare er et sidesprang? Mulig han kanskje prøver å hinte ved og la telefonen ligge åpent så du kan se det, og tester deg for å se om du syns det er greit å være elskerinnen. 

Anonymkode: b8050...7a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er 99% av alle menn dsv. Og også en av årsakene til at psykiatrien har mye å gjøre, pga alle damer som er ødelagt siden de har blitt herpa av menn :( Trist samfunn. 

Anonymkode: 8e652...043

Mange kvinner er også slik, og 99% av menn er ikke slik. Blir som å si at 99% av kvinner er noen hekser. Mange er det, men langt i fra alle.

Anonymkode: 4f82c...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her..

Det var innholdet i meldingen jeg reagerte på også, at det virket mer romantisk enn tilfeldig. Nå vet jeg ikke "reglene" for dating, jeg er av den gammeldagse typen selv - og pleier ikke å ligge med noen sånn uten videre, men det føltes så riktig med ham. Jeg er redd for at det skal være sånn player-fyr jeg har kommet ut for, og selv om det er dårlig gjort å lese meldinger slik så er jeg glad for at jeg så den. Jeg tenker at om han er like på med henne, og like god som han er mot meg så er vi flere som har falt for ham.

Jeg sendte ham en melding i stad hvor jeg skrev at jeg ikke hadde andre enn ham og lurte på om han traff flere. Han svarte nei, så jeg vet at han lyver allerede. Hvordan skal jeg ta dette videre opp med ham?

Anonymkode: 0de8f...d95

Si rett ut at du så meldingen kom om når telefonen lå på bordet. Meldingen er jo lesbare da. Sånn var det, sånn er det og du syne det er viktig å ta en prat om eksklusivitet.

Ikke noe snikk snakk om hvordan ta opp, si det som det er. Og ta diskusjonen derifra.

Hilsen mann

Anonymkode: 4f82c...242

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre tider, er mann og har ikke datet flere på en gang. Men virker som det er vanlig blant mange kvinner, noe jeg har erfart nå som jeg er singel. For meg virker det som kvinner stnes det er greit så lenge de gjør det, men fy hvis mannen gjør det. De ser seg ikke selv, men når situasjon er snudd er det brått ikke greit.

Anonymkode: 4f82c...242

Jeg opplever også at menn har en tendens til å tenke at det er vondt hvis det skjer med dem selv, men hvis de gjør det mot andre så er det ok. 

 

Anonymkode: fa0b8...989

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si rett ut at du så meldingen kom om når telefonen lå på bordet. Meldingen er jo lesbare da. Sånn var det, sånn er det og du syne det er viktig å ta en prat om eksklusivitet.

Ikke noe snikk snakk om hvordan ta opp, si det som det er. Og ta diskusjonen derifra.

Hilsen mann

Anonymkode: 4f82c...242

Enig

Anonymkode: fa0b8...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 "Kan du sette telefonen på lydløs? Det er så utrolig plagsomt å høre på at det tikker inn meldinger fra andre damer. Bør jeg sjekke meg for kjønnssykdommer? Hva er planen din? Harem?"

Anonymkode: 96010...af2

Tenk om alle hadde kommunisert som dette? Tenk om alle kunne utad kommunisert sine behov og meninger, slik at slike som TS ikke trengte å bekymre seg/overtenke?

TS, det er kanskje like vanlig å ikke "flørte rundt" etter sex, som det er å ikke begrense seg før man har hatt en samtale om status?

Normalt pleier jeg å si "ikke gi mer enn du får", og i denne relasjonen virker det jo som om du får en partner som er godt tilstede i relasjon med deg, drømmemannen faktisk? På hvilken måte påvirker det deg om han i så fall har en relasjon med noen andre?

Er ikke dette en perfekt mulighet til å snakke om forventninger til relasjonen deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det finnes masse fisk i havet! Jeg hadde aaldri akseptert om en jeg datet flørtetekstet med andre jenter samtidig som han var på date hos meg. Snakk om å drepe romantikken!! :)  Jeg hadde sluttet å svare han for lengst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vist stor interesse og vist deg selv som seriøs for hans del? 

Anonymkode: fa0b8...989

Jeg har vist meg som ganske seriøs ja,han vet jeg ikke driver spill eller er erfaren med dating. Jeg har vist ham den interessen som ei jente som har opplevd kjærlighet ved første blikk kan gjøre.. :( 

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber med 100% menn og vi er en ganske spleisa gjeng så får høre alt om alle sine liv daglig. Mange av de er "players" på tinder og dater gjerne 3-4 damer samtidig men blir aldri sammen med noen.

Når noen virkelig treffer "dama" dater de aldri flere i slengen men holder seg til en. Så tror dessverre jeg hadde gitt opp han der. 

Anonymkode: a74f0...d6a

Hvor raskt vet de at de har møtt "dama"? Har de vært borti å treffe flere på en gang, men at ei begynner å skille seg ut etter en liten stund?

Huff, jeg kjenner litt på håpet her tror jeg.. :( 

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fjompen skrev:

Tenk om alle hadde kommunisert som dette? Tenk om alle kunne utad kommunisert sine behov og meninger, slik at slike som TS ikke trengte å bekymre seg/overtenke?

TS, det er kanskje like vanlig å ikke "flørte rundt" etter sex, som det er å ikke begrense seg før man har hatt en samtale om status?

Normalt pleier jeg å si "ikke gi mer enn du får", og i denne relasjonen virker det jo som om du får en partner som er godt tilstede i relasjon med deg, drømmemannen faktisk? På hvilken måte påvirker det deg om han i så fall har en relasjon med noen andre?

Er ikke dette en perfekt mulighet til å snakke om forventninger til relasjonen deres? :)

Det hadde vært ganske greit du.. Problemer med følelser er at man kan få litt sjokk over ting som dette, jeg har ikke tenkt på muligheten at han kunne treffe flere. Kanskje fordi jeg ikke er der at jeg kunne gjort det selv.

Det kan godt hende det er like vanlig.. Men i det øyeblikket man prater om fremtidshåp, skriver fine ord om hvor utrolig pris man setter på hverandre, har flere dates i uka og ikke minst har sex så skulle man tro at det som kalles "eksklusivitet" er en selvfølge. Og da har jeg ikke begynt å nevne det fine oss imellom irl, selv om det har gått såpass kort tid.

Han er så utrolig nær, det er vanskelig å forklare hva og hvordan han gjør det. Det bunner vel ut i at jeg har falt hodestups for ham.. Jeg trodde vi var på bølgelengde der mtp gi-og-få, derfor ble jeg så utrolig paff. Jeg har ikke snakket mer med ham om dette, jeg har unnskyldt meg med at jeg har vært opptatt noen dager nå for jeg trenger litt tid på å fordøye litt.

Om han har en romantisk relasjon med andre nå så er det utrolig ødeleggende for meg, og jeg kommer til å slite med å stole på han fremover tror jeg. Det føles ikke greit når man lander på jorda med såpass til brak, og jeg vet ikke om jeg noen gang kan få tillit til en som har vært player på et eller annet stadie. Jeg ønsker meg noe mer enn det :( 

Anonymkode: 0de8f...d95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært ganske greit du.. Problemer med følelser er at man kan få litt sjokk over ting som dette, jeg har ikke tenkt på muligheten at han kunne treffe flere. Kanskje fordi jeg ikke er der at jeg kunne gjort det selv.

Det kan godt hende det er like vanlig.. Men i det øyeblikket man prater om fremtidshåp, skriver fine ord om hvor utrolig pris man setter på hverandre, har flere dates i uka og ikke minst har sex så skulle man tro at det som kalles "eksklusivitet" er en selvfølge. Og da har jeg ikke begynt å nevne det fine oss imellom irl, selv om det har gått såpass kort tid.

Han er så utrolig nær, det er vanskelig å forklare hva og hvordan han gjør det. Det bunner vel ut i at jeg har falt hodestups for ham.. Jeg trodde vi var på bølgelengde der mtp gi-og-få, derfor ble jeg så utrolig paff. Jeg har ikke snakket mer med ham om dette, jeg har unnskyldt meg med at jeg har vært opptatt noen dager nå for jeg trenger litt tid på å fordøye litt.

Om han har en romantisk relasjon med andre nå så er det utrolig ødeleggende for meg, og jeg kommer til å slite med å stole på han fremover tror jeg. Det føles ikke greit når man lander på jorda med såpass til brak, og jeg vet ikke om jeg noen gang kan få tillit til en som har vært player på et eller annet stadie. Jeg ønsker meg noe mer enn det :( 

Anonymkode: 0de8f...d95

Og du fortjener noe mer enn det, husk det. Ikke legg deg etter noen som får deg til å føle deg lite verdifull, det er det ikke verdt i lengden. Jeg snakker av erfaring.

Anonymkode: 0f1bd...e26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...