Gå til innhold

Han dater fler enn meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig, du trenger ikke ta opp noe som helst. Bare la vær å kontakt ham igjen. I slike tilfeller er faktisk ghosting helt ok.

Anonymkode: 0f1bd...e26

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj. Tenk der kanskje var igjen fittesaft fra den andre dama på kuken hans når han var innom deg også..

Anonymkode: 068c0...8f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er greit at han sender meldinger til en annen date dame mens han er sammen med deg, det kan han ta etterpå! Når han er sammen med deg så er det for å bli kjent og engasjere seg og ikke sitte å flørte med andre damer! synes mange er så opptatt av tlf i dag og skal ha oppmerksomheten til alle på engang, hvor ble det av kvalitetstid med andre? Synes det er så trist og slitsomt det dating greiene, men det har det meste blitt. Savner den gangen da man bare traff en fyr som man ble forelsket i og var på vei til en ny oppdagelsesferd. Alt er så fjernt i dag og fremmed.

Anonymkode: c498c...043

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Axl Rose skrev:

Hva så? Helt normalt å date flere! Har jeg alltid gjort. 

Hvordan pleier de du dater å motta dette? Siden du claimer at det er så normalt mener jeg? 

Anonymkode: 96010...af2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken

Trakk meg ut av datingmarkedet selv fordi 100% av jentene jeg kom i kontakt med fisket med garn. Kanskje jeg er gammel selv som ikke syns det er ok :) (tilogmed når vi var enige om å være eksklusiv) 

Kjekt å ta seg tid til å bli litt kjent med noen uten alleslags ''forstyrrelser''. 

Sånn er det bare idag med Internett og alle er så lett tilgjengelig :)

Endret av HanenIFlokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette går jo begge veier for tiden. Hører til sjeldenhetene at folk bare dater en person for tiden.

Anonymkode: d4c9a...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan virket det romantisk? For "savner deg, klem" kunne jo nesten vært sendt fra hvem som helst. Skjønner at du blir skeptisk, men man kan jo savne nære venner, slekt osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mest på at han gjør det etter at dere har blitt mer seriøse, altså hatt sex, vært på mange dates, overnattinger osv. 

Når ting havner på det stedet så sitter man ikke å skriver med andre og dater andre.

Anonymkode: 76eb8...929

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. 

At han i tillegg lyver når du tar opp eksklusivitet og tema rundt å date andre, er enda dårligere tegn. Han kunne like gjerne bare vært ærlig og avsluttet det andre.

 

Anonymkode: 76eb8...929

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan pleier de du dater å motta dette? Siden du claimer at det er så normalt mener jeg? 

Anonymkode: 96010...af2

Noen vet det ikke, noen gir faen og noen liker det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette går jo begge veier for tiden. Hører til sjeldenhetene at folk bare dater en person for tiden.

Anonymkode: d4c9a...286

Dessverre er det blitt slik i dagens kjærlighetsløse samfinn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Dessverre er det blitt slik i dagens kjærlighetsløse samfinn

Dessverre? Mennesker som har et liberalt syn på sex og ikke bryr seg så mye om å date flere eller ha sex med flere er jo ikke noe negativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er 99% av alle menn dsv. Og også en av årsakene til at psykiatrien har mye å gjøre, pga alle damer som er ødelagt siden de har blitt herpa av menn :( Trist samfunn. 

Anonymkode: 8e652...043

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Lee Jones skrev:

Dessverre? Mennesker som har et liberalt syn på sex og ikke bryr seg så mye om å date flere eller ha sex med flere er jo ikke noe negativt. 

Det som er negativt er hvis man ikke opplyser de man dater om dette, ettersom de som dater faktisk kan ønske noe seriøst med den som dater flere (mange som dater ønsker jo nettopp noe seriøst, med én). Det skjønner de fleste.

Anonymkode: 9d1a0...b84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lee Jones skrev:

Dessverre? Mennesker som har et liberalt syn på sex og ikke bryr seg så mye om å date flere eller ha sex med flere er jo ikke noe negativt. 

Det er negativt om de juger om det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om han ser for seg en fremtid med deg og er betatt,  så vil han strekke seg langt for å vinne hjertet ditt, og han vil vise omverden at du er dama hans med stolthet.  Gjør han ikke det er han ikke verdt din dyrebare tid og kjærlighet. Endrer du derimot innstilling og tenker at dere begge er frie, single mennesker som trenger kos, morro og sex uten videre forpliktelser så kan du jo beholde relasjonen, og nyte det så lenge det varer. Vare se realistisk på det. Du eier han ikke! 

Anonymkode: b35e5...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er 99% av alle menn dsv. Og også en av årsakene til at psykiatrien har mye å gjøre, pga alle damer som er ødelagt siden de har blitt herpa av menn :( Trist samfunn. 

Anonymkode: 8e652...043

Og menn som er ødelagt av kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Lee Jones skrev:

Dessverre? Mennesker som har et liberalt syn på sex og ikke bryr seg så mye om å date flere eller ha sex med flere er jo ikke noe negativt. 

Kanskje ikke dine øyne. Men det eksisterer andre som syns sex med mange forskjellige er bare dødskjedelig og ca like attraktivt som å ha sokken en jogget i på hodeputen når man skal sove. 

Anonymkode: 96010...af2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare kutta han helt ut med en gang.

Anonymkode: 54313...da5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...