Gå til innhold

Moten for menn høst 2018?


Gjest Rocka69

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likestilling er ikke bare #metoo

Det går heldigvis i klesveien også. Slik at menn kan ta tilbake litt av de plaggene kvinner har stjålet fra oss og lagt beslag på. 

Så kan de sitte der med likestillingen som slår tilbake på kvinnene ;)

Anonymkode: 08429...f3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke. Jeg kan være sjenerøs og rose de som er dristige her. Det er alltid slik at mye av det som vises på catwalken er litt ekstremt og overdrevet,  men jeg liker ideen.  Det er jo litt sånt som det sies at kvinner "stjeler" våre klær og gjør de litt til sine egne. Kanskje ubevisst, men hva skjer når damene tar et plagg og gjør det til årets mote? Jo, da "må" alle ha det og da blir det litt synd i de gutta som liker å gå kledd slik. Det kan være temmelig maskuline klær som et stort antall av gutta ikke lenger tør å bruke. f eks klær inspirert av cowboy, snekker, los, matros, gladiator. Kjenner en kar som fikk kommentarer på feminint antrekk når han gikk i en lett MC-inspirert skinnjakke. Jeg har også hørt om karer som ikke tør å gå med skjerf eller gummistøvler. Det neste kan gjerne være fotballsupportere som ikke tør å gå i fotballdrakt fordi det er gjort til årets damemote som "alle " damer og "ingen". menn går med. Vi gutta må våge litt mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul stil, fantastisk at gutta kommer etter. Vært inn en stund med gutter i skinny jeans, noen helt åletrange:)

Utrolig fint å se den trendutviklingen vi ser for gutta her.:)

Anonymkode: f724c...3de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke noe sjokkerende ved dette? Dette har vi jo vist lenge, da alle spørreundersøkelser, inklusive de fra England viser den samme trenden, at det er enormt mange voldelige muslimer som støtter diskriminering og undertrykking av kvinner.

Anonymkode: 1cc3d...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er da vel ikke noe sjokkerende ved dette? Dette har vi jo vist lenge, da alle spørreundersøkelser, inklusive de fra England viser den samme trenden, at det er enormt mange voldelige muslimer som støtter diskriminering og undertrykking av kvinner.

Anonymkode: 1cc3d...8db

Feil post i feil tema. Beklager.

Anonymkode: 1cc3d...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rocka69

Vel, det er vel slik at egentlig, rent fysiologisk sett så burde vi menn gå i skjørt og kjoler. Man klager jo over at sædkvaliteten går ned. Og en årsak er trange bukser, en annen er at testiklene blir for varme. Og dette gjelder jo særlig i Vesten. Så kanskje vi menn bør bare kaste oss i det - og begynne med kjoler og skjørt - så blir kanskje sædkvaliteten bedre? Men i kalde Norge om høsten så er kanskje ikke skjørt/kjoler det beste plagget for verken kvinner eller menn. Men sommerstid - why not? Hadde sikkert blitt mer behagelig uten svett pung. For konfeksjonsindustrien ville jo dette bety økt omsetning og dermed bedre bunnlinje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rocka69 skrev:

Vel, det er vel slik at egentlig, rent fysiologisk sett så burde vi menn gå i skjørt og kjoler. Man klager jo over at sædkvaliteten går ned. Og en årsak er trange bukser, en annen er at testiklene blir for varme. Og dette gjelder jo særlig i Vesten. Så kanskje vi menn bør bare kaste oss i det - og begynne med kjoler og skjørt - så blir kanskje sædkvaliteten bedre? Men i kalde Norge om høsten så er kanskje ikke skjørt/kjoler det beste plagget for verken kvinner eller menn. Men sommerstid - why not? Hadde sikkert blitt mer behagelig uten svett pung. For konfeksjonsindustrien ville jo dette bety økt omsetning og dermed bedre bunnlinje.

Om vinteren går du med longs under. Så da kan man i praksis vandre rundt i bare stillongsen også utenfor døra. Slik du gjør hjemme. 

Gleder meg til det blir trendy å være slask også utenfor hjemmet ;)

Anonymkode: 08429...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan gå kledt som de vil for min del, men jeg har en sterk mistanke om at denne moten ikke slår an hos det brede lag av den mannlige befolkningen i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kunne lett kledd meg opp typen som han til venstre, hettegenser, overtrekksjakke over, knestrømper dyttet ned men en baggy shorts, enten stor fotballshorts eller basketshorts istedenfor skjørtet. Kul, sporty, litt småsexy stil. 

Anonymkode: be0c5...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor kan ikke menn likegodt bruke de samme klærne som kvinner da?  Forskjellen er jo ikke stor her.  Noe kluss med passform kan vel bli et problem men.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...