AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #1 Del Skrevet 14. januar 2018 Er det noen som har fått gode resultater av og trene med rockering? Hvor lenge og hvor ofte rocker dere? Har så lyst på veldig smal midje. Anonymkode: 9299d...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #2 Del Skrevet 14. januar 2018 Bare tull. Kan ikke punktforbrenne. Anonymkode: a0678...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #3 Del Skrevet 14. januar 2018 Kan ikke si jeg har så god effekt. rockering på 1,6 kg og rocket i 20 min hverdag i noen uker. Kjenner at magen blir sterkere, men ikke sett den blir mindre. Tror nok den bestetreningen er intervalltrening Anonymkode: 1acde...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #4 Del Skrevet 14. januar 2018 Rockering i seg selv er en fin måte å styrke kjærne og få bevegelse i kroppen. Men å tro at dette alene skal gi flat mage, er feil. Kosthold og fettforbrenning skal til. Men rockering er absolutt bra. Bruker det faktisk på jobb for å løsne på stive rygger som har sittet stille for lenge. Anonymkode: 11361...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #5 Del Skrevet 14. januar 2018 Ok ja. Trener jo andre ting også i tilegg. Men syns det er greit og ta rockeringen fatt på kvelden f.eks når jeg ser på tv. Istedenfor og ligge i sofaen og glo så rocker jeg mens serien holder på😊 Anonymkode: 9299d...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #6 Del Skrevet 14. januar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok ja. Trener jo andre ting også i tilegg. Men syns det er greit og ta rockeringen fatt på kvelden f.eks når jeg ser på tv. Istedenfor og ligge i sofaen og glo så rocker jeg mens serien holder på😊 Anonymkode: 9299d...750 Det er genialt. Jeg har en treningsmatte på gulvet foran tvn så jeg ikke blir helt sofaslask. Ganske lurt det Anonymkode: 11361...7d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #7 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg har hatt god erfaring med rokkering. Midjen min minket med 10 cm i løpet av et par mnd. Det gjør innmari vondt i starten. Så jeg begynte med et par minutt, og økte gradvis. Nå kan jeg stå en time uten smerter. Pass på å la rockeringen gå begge veier. Anonymkode: aeeb9...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #8 Del Skrevet 14. januar 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt god erfaring med rokkering. Midjen min minket med 10 cm i løpet av et par mnd. Det gjør innmari vondt i starten. Så jeg begynte med et par minutt, og økte gradvis. Nå kan jeg stå en time uten smerter. Pass på å la rockeringen gå begge veier. Anonymkode: aeeb9...c7f Oi så bra. Ja jeg rocker begge veier. Har også prøvd og rocke med kun ett bein i bakken. DET er tungt😅Da blir det kun ett min eller to hver vei. Enn så lenge ihvertfall. Anonymkode: 9299d...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #9 Del Skrevet 14. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt god erfaring med rokkering. Midjen min minket med 10 cm i løpet av et par mnd. Det gjør innmari vondt i starten. Så jeg begynte med et par minutt, og økte gradvis. Nå kan jeg stå en time uten smerter. Pass på å la rockeringen gå begge veier. Anonymkode: aeeb9...c7f Beklager for å si det, men midjen din har ikke minket på grunn av rokkingen. Det er fysisk umulig. Anonymkode: a0678...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #10 Del Skrevet 15. januar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager for å si det, men midjen din har ikke minket på grunn av rokkingen. Det er fysisk umulig. Anonymkode: a0678...36e For en lame kommentar om rockering gir den siste bit av bevegelse som skal til, i tillegg til kosthold og annen trening, så gjør det jo faktisk det Anonymkode: 11361...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå