Gå til innhold

Fant kondom emballasje i joggebuksene hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk låne joggebuksene hans. Fant toppen av kondom emballasje (den biten man river av). Sammen med to andre utvaska plastikk/papir biter. Vi bruker ikke kondom, så den er ikke brukt med meg.

Vi har vært sammen i 5 måneder.

Hva ville du ha tenkt? Har den ligget der i 5 måneder eller mer, eller har han hatt sex med andre?

Anonymkode: 91e00...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumpegrunn uansett. 5 mnd uten å vaske buksa er ekkelt.

Anonymkode: e994d...ee7

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De utvaska bitene kan jo ha ligget der i flere måneder. Men  om den biten som du fant som man river av ikke så ut til å ha vært gjennom vask i vaskemaskina, er det jo mulig at kondomen har vært brukt nylig. Noen menn runker i kondomer, da.

Anonymkode: 61044...3d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at han har hatt sex med en annen. Rart å ikke vaske en bukse man bruker så sjelden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne joggebuksa vært mye i bruk og mye til vask de siste 5 månedene?

Anonymkode: 61044...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har denne joggebuksa vært mye i bruk og mye til vask de siste 5 månedene?

Anonymkode: 61044...3d3

Njaa.. Han bruker ikkje joggebukse mye. Kanskje av og til i helgene. Men han har bare den og en pysjamas som han veksler mellom. Usikker på hvor mye den har blitt vasket.

Anonymkode: 91e00...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tatt det som en selvfølge at den hadde ligget der lenge. Kan være at han bare slang buksa innerst i skapet og ikke har brukt dem siden. Altfor tidlig i forholdet til å mistenke noe snusk, men jeg kjenner han jo ikke. Spør han da, vel, så ser du lett om han juger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han bruker kondom under egen tilfredsstillelse. Altså.. Hva er sjansen for at han bruker en lite vasket joggebukse før han skal møte ei for sex, ikke bare en men 3 ganger? For så å legge deler av emballasjen i lomma på joggebuksa etter sex hvor man kan anta han var naken? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg tror han bruker kondom under egen tilfredsstillelse. Altså.. Hva er sjansen for at han bruker en lite vasket joggebukse før han skal møte ei for sex, ikke bare en men 3 ganger? For så å legge deler av emballasjen i lomma på joggebuksa etter sex hvor man kan anta han var naken? 

Kondom til egen tilfredsstillelse? Det blir grisete og det medfører ekstra tiltak med tanke på rengjøring. Tviler på at så mange gidder det om man bare skal ta en kjapp en

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Kondom til egen tilfredsstillelse? Det blir grisete og det medfører ekstra tiltak med tanke på rengjøring. Tviler på at så mange gidder det om man bare skal ta en kjapp en

Ikke nødvendigvis, man trenger da ikke ha kondomen på under runkingen men ved utløsningen. Er vel ikke noe mer tiltak enn å runke i sokken sin som mange gjør. 

Ser det som mer sannsynlig at han tar en runk med joggebuksen en daff søndag 3 helger på rad og legger papiret i lomma enn at enn at han drar på sexdate 3 ganger i samme joggebukse og putter papiret i lomma etter akten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev:

Ikke nødvendigvis, man trenger da ikke ha kondomen på under runkingen men ved utløsningen. Er vel ikke noe mer tiltak enn å runke i sokken sin som mange gjør. 

Ser det som mer sannsynlig at han tar en runk med joggebuksen en daff søndag 3 helger på rad og legger papiret i lomma enn at enn at han drar på sexdate 3 ganger i samme joggebukse og putter papiret i lomma etter akten. 

Det er jo ved utløsning med kondom på at det blir ekstra grisete. Da må man jo bruke betydelig tid på å vaske pikken i vasken da sæden vil dekke hele staken. Vasker man det ikke bort så vil det lukte vondt etter et par timer.

Uten kondom slipper man dette, tar man utløsningen på magen trenger man ikke styre med vask (annet enn av hender) da man bare kan ta det bort med en våtserviett. Dette tar 5 sekunder.

Dessuten er det ikke noe digg å ronke med kondom på. Så teorien din holder neppe vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del foretrekker å runke med kondom. Faktisk. Har sett det selv ;)

Anonymkode: a665b...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del foretrekker å runke med kondom. Faktisk. Har sett det selv ;)

Anonymkode: a665b...68d

WTF?  Jeg liker ikke ha sex med kondom engang(men gjør det jo selvsagt), hvorfor i alle dager skulle noen ha lyst å gummi på når de runker...helt meningsløst..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumpegrunn uansett. 5 mnd uten å vaske buksa er ekkelt.

Anonymkode: e994d...ee7

Helt enig. Ei dame som ikke vasker buksa til fyren på 5 mnd?! Wtf. Dump henne. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stiigen skrev:

Jeg liker ikke ha sex med kondom engang(men gjør det jo selvsagt), hvorfor i alle dager skulle noen ha lyst å gummi på når de runker..

Blir å bruke mer glid inni kondomet, antar jeg. Pluss man vet hvor alt havner til slutt. 

Anonymkode: a665b...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir å bruke mer glid inni kondomet, antar jeg. Pluss man vet hvor alt havner til slutt. 

Anonymkode: a665b...68d

Glid inni kondomet, wtf? Man bruker ikke kondomet til å runke med, altså, det er bare for å samle opp spruten, så det ikke blir så mye søl og så man ikke må rengjøre eventuelle hjelpemidler hver gang man bruker dem. Har gjort dette selv.

Anonymkode: d9c73...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikkert en luksusrunk, men ta det opp og se ann reaksjonen.

Anonymkode: 279c6...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Horten Market skrev:

Helt enig. Ei dame som ikke vasker buksa til fyren på 5 mnd?! Wtf. Dump henne. ;)

Du vet at damer ikke er skapt for å være mannens slave? Skal hun altså dra hjem til ham hver dag og vaske klærne hans? 

Anonymkode: 12b02...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da det minste hun kan gjøre når fyren ligger utslitt etter å ha tilfredsstilt henne. Mens han hviler ut og samler krefter til neste omgang, er det bare for henne å saumfare huset for truser, sokker og andre plagg som ligger henslengt, hive det i vaskemaskinen og trykke på knappen. Hvor mye jobb er det, liksom? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Horten Market skrev:

Det er da det minste hun kan gjøre når fyren ligger utslitt etter å ha tilfredsstilt henne. Mens han hviler ut og samler krefter til neste omgang, er det bare for henne å saumfare huset for truser, sokker og andre plagg som ligger henslengt, hive det i vaskemaskinen og trykke på knappen. Hvor mye jobb er det, liksom? ;)

Og når hun ligger utslitt etter å ha tilfredsstilt ham, kan han vaske kjøkkenet hennes, ikke sant? 

Anonymkode: 12b02...1d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...