Gå til innhold

Ligger med full angst. Kan dere fortelle noe koselig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt teit spørsmål. Jeg ligger på sykehuset, har ikke sovet på 3 døgn av diverse grunner. Nå skal jeg sove, og har skikkelig angst i kroppen. Reagerer sterkt på det meste av negative ting overalt. Føler meg veldig redd.

Kunne dere fortalt noe koselig? F.eks noe søtt og rart dyret deres gjorde i dag etc. Hva som helst. Jeg finner ikke ro :(

K26

Anonymkode: 54ddc...fd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når jeg har full angst så tenker jeg at jeg føler meg tryggere da det er noen i huset, og det ikke er så langt til sykehus. Du er heldig som er på sykehuset! da får du hjelp om det skulle skje noe.

Dette går bra! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, shab skrev:

når jeg har full angst så tenker jeg at jeg føler meg tryggere da det er noen i huset, og det ikke er så langt til sykehus. Du er heldig som er på sykehuset! da får du hjelp om det skulle skje noe.

Dette går bra! 

Anonymkode: 54ddc...fd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten hadde vi en ganske merkelig katt som gjorde veldig mye rart. På loftet hadde mamma noen halmbukker og en del halm som hun lagde dem av. Pusen gikk opp på loftet og tok med seg halm ned og dyttet det ned i sprekker i sofaen og samlet på det der:fnise: Dette var i en sofa som ikke ble brukt så ofte så det tok en tid før det ble oppdaget, så det var plutselig masse halm under sofaputene. På fasttelefonen hadde vi også en knapp man kunne trykke på som ringe opp det siste brukte nummeret. En dag får pappa en telefon hjemmefra mens han er på jobb, men det er ingen som sier noe, han hører bare litt bråk i begynnelsen. Han kjører da hjem for å sjekke hva som hadde skjedd, pusen hadde fått dratt av røret og så trykket på den ringe-knappen:fnise: Bråket han hørte var nok pusen som var blitt skremt og løp vekk. 

Anonymkode: 14520...2b5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dele noen morsomme og artige historier. Moren min hadde en katt som var skikkelig sjalu på alle andre moren min snakka med eller hadde på besøk, så når jeg måtte flytte hjem for en periode ble det nesten ikke godtatt av pus. En gang jeg satt i sofaen kom den opp og klora meg skikkelig på armen og gikk igjen, skikkelig koselig. En dag stod jeg i andre etasje og leste litt på telefonen når pus kommer gående forbi meg, mens den snur på hodet og hele tiden glor på meg mens den fortsetter å gå. Plutselig gikk den utfor trappa og gikl ordentlig på trynet ned det første trappetrinn, etter ddr virka det som katten ble ordentlig flau og lot meg være i fred til jeg flytta ut igjen.

Når jeg var liten hadde jeg en undulat som absolutt elsket å lage reir oppe på gardinkassa (gamle dager), og den ble helt krakilsk om man prøvde å løfte den bort derfra. Så vi lot den holde på i mange år, den kosa seg stort.

Anonymkode: a4b23...78b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt teit spørsmål. Jeg ligger på sykehuset, har ikke sovet på 3 døgn av diverse grunner. Nå skal jeg sove, og har skikkelig angst i kroppen. Reagerer sterkt på det meste av negative ting overalt. Føler meg veldig redd.

Kunne dere fortalt noe koselig? F.eks noe søtt og rart dyret deres gjorde i dag etc. Hva som helst. Jeg finner ikke ro :(

K26

Anonymkode: 54ddc...fd0

:klemmer: Håper at du føler deg bedre snart :hjerte: Kanskje du har lyst til å lytte til noe av den fine musikken som er postet i denne tråden her?
 

 

Anonymkode: f44c4...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi kan bytte på å sitte i stolen ved senga di...og lese for deg med lun og sovnemyk stemme 
fra "Mummitrollet og trollmannens hatt"? :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var liten hadde vi en ganske merkelig katt som gjorde veldig mye rart. På loftet hadde mamma noen halmbukker og en del halm som hun lagde dem av. Pusen gikk opp på loftet og tok med seg halm ned og dyttet det ned i sprekker i sofaen og samlet på det der:fnise: Dette var i en sofa som ikke ble brukt så ofte så det tok en tid før det ble oppdaget, så det var plutselig masse halm under sofaputene. På fasttelefonen hadde vi også en knapp man kunne trykke på som ringe opp det siste brukte nummeret. En dag får pappa en telefon hjemmefra mens han er på jobb, men det er ingen som sier noe, han hører bare litt bråk i begynnelsen. Han kjører da hjem for å sjekke hva som hadde skjedd, pusen hadde fått dratt av røret og så trykket på den ringe-knappen:fnise: Bråket han hørte var nok pusen som var blitt skremt og løp vekk. 

Anonymkode: 14520...2b5

Haha, takk, du fikk meg også til å humre litt! 

TS: kanskje du kan se på kattevideoer på youtube eller noe? Fail compilations etc.? 

Jeg kan prøve å fortelle noe jeg husker var morsomt fra da jeg var yngre og vi hadde kattunger hjemme: 

Kattemor var relativt ung selv den ene gangen hun fikk kattunger, kanskje litt over ett år gammel. Derfor var hun fortsatt ganske leken. Foreldrene mine bor i et hus som har to etasjer, med ei trapp uten dør foran som går ned til "underetasjen". To av kattungene satt på gulvet rett foran denne trappa, og plutselig blir kattemor leken og piler bort mot disse to kattungene, gjør et digert byks med bakenden for så å spinne på gulvet fra der kattungene er. Dette resulterer i at begge kattungene sklir bortover gulvet og ramler noen trinn nedover trappa. Vi andre løp jo til for å sjekke om det gikk bra, men brøt ut i latter når vi så at kattungene hadde det helt fint, for det var et utrolig morsomt syn:fnise:

Og noe annet som var morsomt: den ene kattungen syntes tydeligvis ikke at det var noe morro å vaske seg bak slik mor hadde vist han. Etter at han hadde vært på do "tørket" han seg ved å sitte i spagaten og dra seg bortover gulvet med fremlabbene, sånn at det ble ei brun stripe bortover gulvet:fnise:

Håper det var til noen hjelp! Det er iallefall de morsomste kattehistoriene jeg kan fortelle. Og ja, katten min elsker å stå foran klesskapet mitt (som har høyglans front), og "skrape" med labbene på det speilbildet han ser der :fnise: ser helt nonsense-aktig ut der han står leeenge og holder på med dette her, haha. Og så hender det at jeg våkner om natta av lyden av det :P 

Endret av BeautyBox
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis123

Håper du får sove i natt❤️

Jeg har verdens fineste hund, men hun har desverre en undertøysfetisj og spiser truser, bher og sokker! Av og til tar hun et jafs av sengetøyet mitt også🙈 blir frustrert, og bruker fryktelig mye penger på undertøy, men hun er verdt hver krone! Spes når hun ligger å sover inntil meg som hun gjør nå. Da blir jeg veldig rolig. Kunne ønske jeg kunne lånt henne bort til deg i natt, men det hadde nok ikke sykehuset likt så godt😊

Håper allikevel du kan få en god natt😴

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg ligger og på sykehuset, bruker tiden på å høre på fin musikk fra blandt annet tråden nevnt over her, og andre youtube klipp. Ligger alltid litt på nåler på sykehus. Føler med deg.

Ryddet for brudd på opphavsrett.

Blod, mod

 

Endret av Daryl Dixon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunden til en jeg kjenner hadde fått tak i bæsjebleia til ungen dems, og spist opp innholdet i bleia :P 

Anonymkode: 1459b...d38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne en artig historie fra meg selv, innså endelig at bilen var full i papir og søppel og skit, så jeg samla alt mellom hendene og tenkte å hive det på vei inn på butikken, det stod sånne store søppeldunker utenfor. Ok, på veien dit har jeg søppelet mellom hendene og bilnøklene tredd inn på ene fingeren, var kjempekonsentrert om oppgaven helt til jeg traff på en bekjent og ble stående å prate litt. Når jeg da skulle gå videre så kasta jeg bare alt ned i dunken og merka ikke at nøklene også endte der før jeg skulle låse meg inn igjen i bilen! Måtte gå inn og hente en butiklansatt og få de til å åpne dunken så jeg kunne lete, midt i ettermiddagsrushet som skulle handle på vei hjem, pinøoge greier å rote gjennom søpla der med lommelykt!

Anonymkode: a4b23...78b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten her i hus har kommet med så mange rare lyder i dag, eller egentlig i det siste. Begynner nesten å lure på om han er forkjølet, pus begynner å dra på årene nå så tror det begynner å bli litt tett her og der 😂 I det ene øyeblikket nyser han, for så å lage en rar lyd som om han hiver etter pusten, akkurat som et slags host eller noe 🤔 Når han får litt for mye mat pleier han å få en skikkelig kraftig innvendig rap også, det rykker til i hele katten noen ganger, det er så komisk å se og høre på 😂

God bedring TS, husk at du ikke har noe å være redd for, du er helt trygg der du er ❤ Sov godt :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom på at denne hunden til de jeg kjenner også en gang hadde spist sin egen bæsj, for så å kaste opp, og spise oppkastet sitt etter der igjen :P 

Anonymkode: 1459b...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da angsten min var helt uholdbar pleide jeg å sette på Bambi. For den er så kjedelig og søt og jeg kan alt innholdet fra før. Samme med Juno. 

Ellers så kan jeg fortelle deg at katten min elsker plast. Med en gang jeg kommer hjem med en handlepose er hun veldig interessert og kan ikke vente med å krype inn i den. Eller spise på den... bobleplast blir jo et helt kapittel i seg selv 😂

Anonymkode: 943ce...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! For noen morsomme historier ❤ lo litt høyt under dynen.

Burde eksistert en tråd om "rare ting dyrene deres gjør" - eller finnes det? Burde iallefall

Takk igjen, dere er veldig snille ❤

Anonymkode: 54ddc...fd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tusen takk! For noen morsomme historier ❤ lo litt høyt under dynen.

Burde eksistert en tråd om "rare ting dyrene deres gjør" - eller finnes det? Burde iallefall

Takk igjen, dere er veldig snille ❤

Anonymkode: 54ddc...fd0

En annen rar ting som hjalp meg på et eller annet rart nivå var det at det å ha angst er en opplevelse. Og at det gjør meg til ekspert på akkurat det feltet. Så når noen en gang i fremtiden har angst, Så vil jeg vite hvordan det er og faktisk ha noe å si for å hjelpe. Det gjelder jo deg også. Kanskje en litt fjern tanke. Men for meg så ble det hvertfall sånn at jeg visste at det ville komme noe godt ut av det en gang.

Anonymkode: 943ce...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...