Gå til innhold

Sex, finger . Hjelp....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge slitet med samleie. -er jomfru og det er mannen også. Han får seg ikke inn. Det gjør vondt og alt det der.

jeg prøvde å putte en finger inn i kjeden min, så putta jeg to. Tredje fikk jeg ikke plass til. Men Tror dere at hvis jeg hver dag putter to av fingerene min inn og ut ett stund, så vil det utvid seg der og bli lettere for han? Eller har det ikke noe å si?

 

Vet dere evt hva mer jeg kan prøve å putte inn? Noe som ligner på penis? Har ikke sexleker .

Anonymkode: f8ec2...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du våt nok når dere prøver? 

Evt så prøv å ri han, da er det du som har kontroll over inntrenging. 

Du kan gjerne prøver å «utvide» deg med feks fingre eller leketøy (kjøp deg en liten dildo feks). 

Anonymkode: 2c359...0df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å søke opp Vaginismus, dette er faktisk en ekte diagnose folk kan ha. Det finnes hjelp, men det å bare prøve og ende opp med at alt gjør vondt vil gjøre alt mye verre! 

Jeg er langt fra en ekspert, ta det opp meg legen, evt. gyno og finn en løsning på det uten å skade deg selv eller påføre mer smerte. 

Anonymkode: 5df18...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å søke opp Vaginismus, dette er faktisk en ekte diagnose folk kan ha. Det finnes hjelp, men det å bare prøve og ende opp med at alt gjør vondt vil gjøre alt mye verre! 

Jeg er langt fra en ekspert, ta det opp meg legen, evt. gyno og finn en løsning på det uten å skade deg selv eller påføre mer smerte. 

Anonymkode: 5df18...4f6

Jeg er bare 17. jeg vil ikke foreldre skal vite det..

Anonymkode: f8ec2...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å søke opp Vaginismus, dette er faktisk en ekte diagnose folk kan ha. Det finnes hjelp, men det å bare prøve og ende opp med at alt gjør vondt vil gjøre alt mye verre! 

Jeg er langt fra en ekspert, ta det opp meg legen, evt. gyno og finn en løsning på det uten å skade deg selv eller påføre mer smerte. 

Anonymkode: 5df18...4f6

Men jeg får jo to fingre inn? 

Anonymkode: f8ec2...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale dere å bruke god tid på oppvarming (forplay). La han bruke god tid på å gjøre deg våt, da blir det mye lettere.

personlig så får jeg kun inn en finger, men bruker vi god tid på oppvarmingen så får han den inn, selvom det er trangt. 

Anonymkode: e5155...151

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale dere å bruke god tid på oppvarming (forplay). La han bruke god tid på å gjøre deg våt, da blir det mye lettere.

personlig så får jeg kun inn en finger, men bruker vi god tid på oppvarmingen så får han den inn, selvom det er trangt. 

Anonymkode: e5155...151

Hva kan vi gjøre i forspillet? Som er spennende?. føler det blir for kjedelig at han sleiker meg i 20 minutter.

Anonymkode: f8ec2...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare 17. jeg vil ikke foreldre skal vite det..

Anonymkode: f8ec2...379

De trenger vel ikke vitw om du går til legen...? 🤔🤔🤔

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg får jo to fingre inn? 

Anonymkode: f8ec2...379

Folk som har dette kan klare å bruke tampong, men noe større vil by på smerte.

Alt er jo opp til deg, du kan for all del prøve å varme opp mer, bruke glidemiddel. Alt er opp til deg. 

Men det vil ikke skade å ta en liten googel runde å prøve å se om du kjenner deg selv igjen i diagnosen. 

Men all in all er det opp til deg hva du gjør. Kun et hjelpsomt tips. Det meste som omhandler "sykdom" der nede, er litt tabu nestne å snakke om. Men start med å google litt :) det er mitt tips. 

Men husk å ha en ting i sinnet om du går fremover med å prøve litt mer. Sex skal ikke gjøre vondt. Ikke engang første gang skal gjøre vondt. Om alt blir varmet opp skikkelig skal det kun være nytelse, ingen smerte! Veldig viktig å vite. 

Anonymkode: 5df18...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er bare 17. jeg vil ikke foreldre skal vite det..

Anonymkode: f8ec2...379

Når du er fylt 16, har ikke dine foreldre innsyn i journalen din. Hvis du ikke forteller at du går til legen, vet de det ikke, og legen har ikke lov til å opplyse dem om noe som helst uten at du samtykker til det.

Anonymkode: e02c3...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan vi gjøre i forspillet? Som er spennende?. føler det blir for kjedelig at han sleiker meg i 20 minutter.

Anonymkode: f8ec2...379

Oj, hjelp da gjør han noe feil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, FluffyJuggernaut skrev:

Blir du våt?

Ja.

Anonymkode: f8ec2...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De trenger vel ikke vitw om du går til legen...? 🤔🤔🤔

Folk som har dette kan klare å bruke tampong, men noe større vil by på smerte.

Alt er jo opp til deg, du kan for all del prøve å varme opp mer, bruke glidemiddel. Alt er opp til deg. 

Men det vil ikke skade å ta en liten googel runde å prøve å se om du kjenner deg selv igjen i diagnosen. 

Men all in all er det opp til deg hva du gjør. Kun et hjelpsomt tips. Det meste som omhandler "sykdom" der nede, er litt tabu nestne å snakke om. Men start med å google litt :) det er mitt tips. 

Men husk å ha en ting i sinnet om du går fremover med å prøve litt mer. Sex skal ikke gjøre vondt. Ikke engang første gang skal gjøre vondt. Om alt blir varmet opp skikkelig skal det kun være nytelse, ingen smerte! Veldig viktig å vite. 

Anonymkode: 5df18...4f6

Hva kan jeg evt prøve? Orker ikke å kjøpe sexleketøy for å prøve.

har du tips til noe jeg kan prøve for å vite om jeg har vaginisme?

Anonymkode: f8ec2...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må rett og slett oppsøke lege, mulig også en spesialist som kjenner til dette her, nå vet jeg ikke hvor du bor, men vil tro Vulva klinikken i Oslo vil ha noe peiling, men du må nok og henvises 🤔🤔 

Men start med et googel søk og se om du føler at symptomene stemmer. Etter det, tar du med deg bekymringene til fastlegen. Derfra vil han/hun nok ha en plan, evt. henvise deg videre. 

Er usikker på hva behandling er, ikke kirurgisk i de fleste tilfeller (noen kvinner må fysisk fjærne litt vev for å lage større åpning da jomfruhinna ikke ha trukket seg tilbake som den gjør hos de fleste kvinner), men det går an å fikse situasjonen. Tror mye av det ligger i muskelaturen og noe slikt... så kanskje det er medikamenter som går på det.. for å være ærlig blir det utenfor min kunnskap, det er kun noe en lege kan snakke med deg om, jeg har ikke noe utdannelse og rett til å diagnostisere noen.

 

Anonymkode: 5df18...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må rett og slett oppsøke lege, mulig også en spesialist som kjenner til dette her, nå vet jeg ikke hvor du bor, men vil tro Vulva klinikken i Oslo vil ha noe peiling, men du må nok og henvises 🤔🤔 

Men start med et googel søk og se om du føler at symptomene stemmer. Etter det, tar du med deg bekymringene til fastlegen. Derfra vil han/hun nok ha en plan, evt. henvise deg videre. 

Er usikker på hva behandling er, ikke kirurgisk i de fleste tilfeller (noen kvinner må fysisk fjærne litt vev for å lage større åpning da jomfruhinna ikke ha trukket seg tilbake som den gjør hos de fleste kvinner), men det går an å fikse situasjonen. Tror mye av det ligger i muskelaturen og noe slikt... så kanskje det er medikamenter som går på det.. for å være ærlig blir det utenfor min kunnskap, det er kun noe en lege kan snakke med deg om, jeg har ikke noe utdannelse og rett til å diagnostisere noen.

 

Anonymkode: 5df18...4f6

Men jeg klarer jo å få inn to finger uten problem..  Har jeg likevel sjans for vaginisme?

Anonymkode: f8ec2...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg klarer jo å få inn to finger uten problem..  Har jeg likevel sjans for vaginisme?

Anonymkode: f8ec2...379

Noen klarer å bruke tampong, men får ikke inn noe større som en penis... som sagt er ikke noen ekspert på område. Men situasjonen kunne høres ut som om det kunne være det. Men kun en proffesjonel vil kunne si noe eksakt :) 

Anonymkode: 5df18...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: f8ec2...379

Ok, det kan jo være at du kanskje ubevist spenner kroppen og greier å slappe av. I begynnelsen så var det for at du var redd for at det skulle være vondt, og nå for at det er vondt og dere ikke får det til.

Det var noen som kom med ett godt tips oppe her med du sitter øverst. Så lenge han ligger i ro, så styrer du selv hvor mye du blir penetrert og tyngde kraften hjelper på. Du må selvfølgelig være våt og klar, men det hjelper å ta det gradvis, penetre til du ikke klarer mer, løfte opp og prøve igjen. Jeg hatt samme problemstilling, og det hjalp oss, kan ta litt tid men vi fikk det til. Men anbefaler også at du har fått en orgasme først, på den måten er du mer avslappet i kroppen. Og om dere stresser mye med dette, så kan det være godt og ta, slikke og suge til dere får lyst å gi det ett forsøk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...