Gå til innhold

Er så forbanna på samboer at jeg eksploderer snart...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest generalmajoren
9 minutter siden, Axl Rose said:

Stakkars deg da som må passe ditt eget barn og et annet barn. Tenk på de som er alenemor til flere barn og du klager over en helg? Sorry. Synes ikke synd på deg. 

Dette handler jo ikke om å måtte passe barn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Axl Rose skrev:

Stakkars deg da som må passe ditt eget barn og et annet barn. Tenk på de som er alenemor til flere barn og du klager over en helg? Sorry. Synes ikke synd på deg. 

Herregud det var ikke hun som gikk med på å passe den andre ungen hele helga. Det var heller ikke hun som ditcha ungene som egentlig skulle til lekeland

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Selvfølgelig må han ( de ) spørre deg om det er greit . Respektløst å ta for gitt at du bare skal være barnevakt uten å gjøre en avtale .

Men prøv å fokuser på barna da , for de kan jo ikke noe for dette . Har vært i en liknende situasjon . Hev meg på matlaging for å få ut irritasjon , og så fikk jeg roet ned og tenkt . Så jeg tok nå hånd om og fokuserte på de tre jeg ble barnevakt for uten avtale !

Så fikk de to ansvarlige høre det dagen etter . Det har aldri skjedd igjen ! Greit at en er hjemme med barn uansett , men en skal jo bli spurt om å være barnevakt for andres ! Makan .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
8 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Alenemødre får ikke andres barn slengt i fanget uten å bli spurt. HAN inngikk avtale med kompisen. HAN har ansvaret. Men med ditt kvinnesyn er det ikke rart. 

To barn. Så krise. Et eget og et annet som blir slengt i fanget uten å bli spurt. Jeg hadde helt sikkert blitt sur selv:eeeh:

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er jo ikke det... Poenget er jo at samboer dytter noe på henne, uten å spørre.... Sier han skal gjøre ditt og datt, og gir en god beng etterpå.. Ingen som har problemer med å passe sine egne barn... Det er MÅTEN det blir gjort på. Klart hun har all rett til å være sint på mannen..

Anonymkode: 8bac8...1cf

Ja det hjelper ikke å klage over han på kg. Må liksom si det til han det gjelder. Ikke rart forhold går til helvete når par aldri snakker sammen mer. 

Skal man henge seg opp i måten ting blir gjort på hele tiden så er det ikke rart mange blir bitre. Det er snakk om en helg. Ikke en uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er snakk om EN helg. 

Herregud for en dramaqueen.

Anonymkode: 21620...37b

Å lese slike uttalelser som dette og han der andre her under som alltid er like patetisk, er bare som å dunke hodet gjenntatte ganger mot en vegg. Det handler om veldig mye mer enn at hun passer et barn. Men du orket kanskje ikke å lese alt? Ble litt slitsomt å prøve å reflektere? Eller i det hele tatt ta inn så mange ord på en gang?

Anonymkode: af1a1...656

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da vet vi alle hvor vi kan slenge ungene våre. Axl Rose stiller opp, trenger ikke en gang spørre først ;)

Anonymkode: 12280...8ac

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Axl Rose said:

To barn. Så krise. Et eget og et annet som blir slengt i fanget uten å bli spurt. Jeg hadde helt sikkert blitt sur selv:eeeh:

Ja det hjelper ikke å klage over han på kg. Må liksom si det til han det gjelder. Ikke rart forhold går til helvete når par aldri snakker sammen mer. 

Skal man henge seg opp i måten ting blir gjort på hele tiden så er det ikke rart mange blir bitre. Det er snakk om en helg. Ikke en uke. 

Hun tar det nok opp med ham. Var vel ikke godt å få gjort det idet alt skjedde.

Anonymkode: 5356b...410

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Axl Rose skrev:

To barn. Så krise. Et eget og et annet som blir slengt i fanget uten å bli spurt. Jeg hadde helt sikkert blitt sur selv:eeeh:

Ja det hjelper ikke å klage over han på kg. Må liksom si det til han det gjelder. Ikke rart forhold går til helvete når par aldri snakker sammen mer. 

Skal man henge seg opp i måten ting blir gjort på hele tiden så er det ikke rart mange blir bitre. Det er snakk om en helg. Ikke en uke. 

Her prater du om viktigheten av å «snakke sammen» når det er akkurat det samboeren til TS ikke har gjort! Han kunne fint ha spurt henne på tomannshånd om det var greit at hun passet begge barna hele helga slik at han fikk litt tid alene sammen med kompisen, men det gjorde han ikke

Hvor ofte hører vi egentlig om kvinner som melder mennene sine som ufrivillige barnevakter en hel helg slik at de kan dra ut på fylla ? 

Anonymkode: 5aecb...6c8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Axl Rose skrev:

To barn. Så krise. Et eget og et annet som blir slengt i fanget uten å bli spurt. Jeg hadde helt sikkert blitt sur selv:eeeh:

Ja det hjelper ikke å klage over han på kg. Må liksom si det til han det gjelder. Ikke rart forhold går til helvete når par aldri snakker sammen mer. 

Skal man henge seg opp i måten ting blir gjort på hele tiden så er det ikke rart mange blir bitre. Det er snakk om en helg. Ikke en uke. 

Nå er situajonen slik at jeg bare dro ut av huset rett etter at jeg skrev dette innlegget fordi samboer kom hjem med en annen venn. Fristet lite å ta opp dette forran denne vennen. Så da bare dro jeg ut. 

Ts 

Anonymkode: 9884d...0c3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da vet vi alle hvor vi kan slenge ungene våre. Axl Rose stiller opp, trenger ikke en gang spørre først ;)

Anonymkode: 12280...8ac

Tror jeg hadde tenkt meg om både 2 og 10 ganger før jeg hadde stolt på Axl med ungene mine, gitt. 

Anonymkode: d5b0e...d6c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort, ja. Men du er vel en voksen dame, og du kunne sagt fra når han kom med dette at barnet kunne være der frem til søndag. "Dette må vi vel snakke litt om først [Navn], for jeg har andre planer for helgen."

Anonymkode: 7d105...267

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er kjipt når samboer styrer slik som dette. Men her hadde jeg lagt dette til side denne helgen, tatt barna med på leos siden fedrene hadde sagt at de skulle ta dem med dit (til dem også, eller?) og kjøpt bleier slik at barnet fikk legge seg innen rimelig tid. Straffer ikke barnet for voksnes idiotiske tankegang.

SÅ hadde jeg tatt samboer hardt for meg en kveld når det ene barnet var kommet vel hjem og det andre sov godt i sin seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg vurderer nesten å kontakte barnevernet. Vennen til samboer og dama hans bryr seg ikke om ungene sine. Nyttårshelgen kom vennen hans sammen med denne sønnen og dattra (de har en datter også).de skulle overnatte på fredagen også skulle vi alle feire nyttårssaften sammen alle sammen. Og planen var å ha nyttårsmiddag. Ungene var med meg fra fredag til lørdag og så viser det seg på lørdag at vennen ikke vet hvor dama si er. Hun var borte frem til søndag ( nyttårsaften). Ja da dukka hun opp. Hun var ute å festa hele helga. Hun var ikke å få tak i på tlf og hadde null peiling på hvordan barna har det. Jeg ble sittende å vente på dem hele dagen på nyttårsaften. Jeg var sååå sur og sulten at jeg gikk ut kl 22:00 på nytyårssaften og satte meg ned på en sjappe for å spise kebab. Disse folka kom med den jævla kalkunen kl 23:00. Hvor respektløst er ikke det? Å la noen sitte å vente på dem til midnatt for å spise nyttårsmiddag. Jeg kom hjem igjen 10 på 12 og tenkte at jegikke skal la dette gå utover sønnen min. Så jeg tok meg sammen. Morra til disse barna sovna på soffaen kl 01:00 fordi hun var jo fyllesjuk. Stakkars unger. Problemet er at samboer mener at det var respektløst av meg å komme hjem 10 på 12 på nyttårsaften når alle hadde spist og de skjønnte ikke hvorfor jeg ikke var der. Unskyldt meg! Men hvem er respektløse her som slenger begge ungene hos andre nyttårshelgeb. Lar oss vente på kalkunen tiø middnatt og så sovner hun på sofaen kl 01:00? 

Jeg tror at samboer sa til vennen at jeg kunne passe barnet til søndag fordi han vi vøre snill mot han og hjelpe han siden han virkelig sliter med barnets mor. Da hun er hyggelig mot han  fra mandag til torsdag og så stikker hun ut i helgen for å feste og da driter hun i han. Men da må han vel også manne seg opp og få omsorgen for barna og kome seg bort fra henne. 

Synes bare det er respektløst av samboer og bare tro at livet hans og venneparret sitt er såååå mye viktigere enn mitt at jeg bare kan sitte å passe på unger og gjøre husarbeid. Er så leei!! 

Anonymkode: 9884d...0c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt vanskelig for å tro at dette er første gangen han er så ansvarsløs og egoistisk? Bestemmer for seg selv at du skal passe kameratens barn, så at du skal gjøre det hele helgen, så lover barna at de skal på lekeland for å ligge fyllesyk hele dagen, så la deg passe barnet til en like fyllesyk kompis fordi han har dameproblemer, stikker ut for å fikse noe i tre timer og kommer hjem igjen med en annen kompis?! Altså dette er jo helt absurd! Her har han jo ikke bare vært litt ubetenksom, han fortsetter jo denne respektløse oppførselen selv når du sier ifra. Om dette er første gangen han har vært på denne måten så får dere sette dere ned ordentlig etter barnet har lagt seg og prate om det og hvor uaktuelt det er at det skjer igjen. Om det ikke er første gang så ville jeg prøvd å få hjelp utenfra til å jobbe igjennom disse problemene. Man kan ikke leve som singel og barnløs, uten forpliktelser og ansvar når man har tatt valget om å være familiefar.

Anonymkode: 708a2...319

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da vet vi alle hvor vi kan slenge ungene våre. Axl Rose stiller opp, trenger ikke en gang spørre først ;)

Anonymkode: 12280...8ac

Passer gjerne unger. Har ofte passet de jeg er onkel til og de digger meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sammensvorent taktikk for å låse deg hjemme med disse barna. De møttes for å date to veninner. (I denne bitre dametiden)

Anonymkode: c1113...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Axl Rose skrev:

Passer gjerne unger. Har ofte passet de jeg er onkel til og de digger meg. 

Hvor mye samvær har du med ditt eget barn?

Anonymkode: 8858e...7b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Et sammensvorent taktikk for å låse deg hjemme med disse barna. De møttes for å date to veninner. (I denne bitre dametiden)

Anonymkode: c1113...4de

Haah herregud di gjorde ikke det. Samboer var hjemme hos kompisen fredagen frem til lørdag morgen. Dama til kompisen begynte å krangle og sloss så politiet kom osv... det er jo velsig bra at barnet ikke var der. Og ikke misforstå meg. Jeg synes synd på disse barna og fatter ikke at foreldre kan være så idioter og svikte barna på denne måten. Derfor vil jeg kontakte barnevernet. 

På en annen side så handler dette om at jeg er lei av å bare passe unge, vaske og rydde imens samboer "serverer meg dette livet" og han styrer dagen sin som det passer han.

Ts 

Anonymkode: 9884d...0c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ørnefaren skrev:

Hvor gamle er dere?

høred ut som en gjeng med drama og umodne folk som ikke skulle hatt barn.

Haha si det du. Det morsomste her er at jeg som er yngst altså 27 år gammel passer på barna, tar ansvar og holder avtaler. Imens samboer som er 37, vennen 36 og dama til vennen 36 gir fullstendig faen i andre rundt seg og barna. Hvordan kan alder ha noe å si?? 🤔

ts 

Anonymkode: 9884d...0c3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...