Gå til innhold

Er så forbanna på samboer at jeg eksploderer snart...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kom kompisen til samboer innom med sønnen sin (sønn 4 år.) Jeg holdt på å lage middag og spurte kompisen hans om han ville spise. Vi satte oss for å spise (jeg, samboer og kompisen hans.) Samboer hadde planer om å være hos vennen sin fredag kveld så han sier til venne sin. "Sønnen din kan være her i kveld da siden han kan leke med .... (vår sønn på 3 år.) Jeg sa at det var helt greit for meg og fint for sønnen vår å ha noen å leke med siden han er enebarn. De fortsetter å prate så sier han plutselig "han kan være her til søndag." Jeg ble helt satt ut og sa ingenting. Altså, han serverer meg som barnevakt for en hel helg uten å prate med meg først. 

Men så senere sier samboer at han og vennen skal ta med barna i dag på leos lekeland. Så da tenkte jeg at det er greit siden jeg kan ha hele dagen for meg selv. Men så har disse to mannfolka vært oppe hele natta til 8 på morningen. Sovet til 16:00 i dag. Var våken i 2 timer samtidig som han hadde en annen venn her i 2 timer. For så å stikke hjem til kompisen han var hos i går fordi han har problemer med dama. Med andre ord, ungene fikk ikke dratt på lekeland. Jeg sier til samboer at han kan ta med barnet hjem til vennen sin. Da sier han nei siden vennen hans har problemer med dama så da er det bedre at barnet er her. Jaaaaveeeel. Men da kan du vel hjelpe til med noe istedenfor å kasste 2 unger på meg og få meg til å være stuck med disse barna her i hele helgen fordi du har bestemt det. Han skulle ut å fixe noe og har nå vært borte i 3 timer. Jeg er såå sint at jeg holder på å eksplodere nå. Stakkars barn som må være her med meg nå som ikke klarer å fokusere på dem. Det er så jææævla respektløst og jeg føler meg som en arabisk dame hvor mannen skal bestemme hvordan dagene mine skal være. Ikke nok med det. Jeg måtte vente til kl 23:00 i går kveld for å legge barna. Venta i 5 timer på at de skulle komme med bleia til barnet. Fordi barnet bruker bleie når han sover eller så tisser han hele senga. Dette er bare så respektløst både ovenfor meg og barna. 

Måtte lufte litt. 

Anonymkode: 9884d...0c3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du er sint på samboer. Ta en alvorsprat med han når han er edru. Dette er ikke ok.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du neste gang sier du at de kan være der, men så drar du selv ut til kl 23. Så får de fikse det selv. 

Anonymkode: 12280...8ac

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg, den oppførselen vitner ikke om mye respekt for deg nei....

Anonymkode: d2bb4...725

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om EN helg. 

Herregud for en dramaqueen.

Anonymkode: 21620...37b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om EN helg. 

Herregud for en dramaqueen.

Anonymkode: 21620...37b

skal ikke tvinge folk til å være barnevakt uansett om det bare hadde vært en time

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om EN helg. 

Herregud for en dramaqueen.

Anonymkode: 21620...37b

Man skal ikke si ja til sånne ting for så å overlate det til partneren uten å bry seg om partners følelser og eventuelle planer! 

Anonymkode: 0db1e...631

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om EN helg. 

Herregud for en dramaqueen.

Anonymkode: 21620...37b

EN helg. Akkurat! Og da burde HAN som sa at barnet kunne være der evne å stille opp. EN helg. 

Anonymkode: f97e3...8c3

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at de brukte deg som påskudd for å få ungefri helg. 

Anonymkode: 0db1e...631

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som planlagt barnefri guttefyll, og utroskap.

Anonymkode: 599fe...f64

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Stakkars deg da som må passe ditt eget barn og et annet barn. Tenk på de som er alenemor til flere barn og du klager over en helg? Sorry. Synes ikke synd på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

EN helg. Akkurat! Og da burde HAN som sa at barnet kunne være der evne å stille opp. EN helg. 

Anonymkode: f97e3...8c3

Nettopp. Så kunne han ha dratt ut hvilken som helst annen helg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Axl Rose skrev:

Stakkars deg da som må passe ditt eget barn og et annet barn. Tenk på de som er alenemor til flere barn og du klager over en helg? Sorry. Synes ikke synd på deg. 

Er faktisk en forskjell på å ha sine egne barn og passe andre sine barn. Men ikke noen intelektuell revolusjon på deg dette året heller forstår jeg.

Anonymkode: d56d4...c1d

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessu fader for en type du har, ikke la han fortsette å bruke deg som en dørmatte! Jeg hadde klikka i vinkel

Anonymkode: e1215...fbe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Axl Rose skrev:

Stakkars deg da som må passe ditt eget barn og et annet barn. Tenk på de som er alenemor til flere barn og du klager over en helg? Sorry. Synes ikke synd på deg. 

Poenget er jo ikke det... Poenget er jo at samboer dytter noe på henne, uten å spørre.... Sier han skal gjøre ditt og datt, og gir en god beng etterpå.. Ingen som har problemer med å passe sine egne barn... Det er MÅTEN det blir gjort på. Klart hun har all rett til å være sint på mannen..

Anonymkode: 8bac8...1cf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann deg nå for faen opp da. Herregud hvor tafatt. Bli sinna og si det er uaktuelt. Kom på KG å klage, så tør du ikke si nei til samboeren. Bra forhold.

Anonymkode: 4107a...206

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...