Gå til innhold

Ny kjæreste som prioriterer jobb fremfor alt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og kjæresten min har vært sammen i noen måneder nå. I begynnelsen da vi datet så møttes vi rundt 1 - 2 dager i uka og dette synest jeg fungerte bra på det tidspunktet hvor vi bare datet. Jeg visste at han jobbet mye, men nå kjenner jeg at det begynner å toppe seg litt. Han jobber for et firma hvor han jobber med alt ifra lastebil til gravemaskin - mye og forskjellig. I tillegg på vinterstid har han vakt annenhver uke der han har ansvar for brøyting og salting (kan jobbe hele kvelden og natten) i tillegg til at han jobber som normalt på dagtid. Den uka han ikke har vakt så har han barna sine, og vi har motsatt uker med barn. Det vil si at vi har veldig veldig lite tid sammen, annet enn at han besøker meg på kveldstid når mine barn har lagt seg, og noen ganger når jeg har barnefri og hans barn har lagt seg (han har store barn slik at han kan dra ut). Dette blir maks 2 ganger i uka. Han har sagt flere ganger på eget initiativ at han skal snakke med moren til barna om å bytte litt på dagene slik at vi får mer tid sammen. Dette er en mnd siden han sa, men ingen endring der.