Gå til innhold

Hvordan få de bra/snille mennene?


TLRR

Anbefalte innlegg

5 timer siden, hocane skrev:

Tror det er et resultat av feminismen som har gått altfor langt. Det har skapt en generasjon med feminiserte menn, og det tjener ingen av kjønnene. Forhåpentligvis vil ting bli bedre etter millennium generasjonen.

Ja, er faktisk enig.

5 timer siden, Miklo Velka skrev:

Ta initiativ. De kanskje holder litt avstand fordi at de er lei av å bli avvist, latterliggjort eller utnyttet av kvinner.

Skal prøve i morgen, men han daten.

 

8 timer siden, Horten Market skrev:

Ja, og hva tror du skjer om fyren TS ikke vil ha, fortsetter å pushe? Han får det som han vil til slutt. Ikke alltid, men ofte nok. Når den snille fyren ikke viser nok interesse, er det bedre å ha en fyr enn ingen fyr.

Så påstanden er både rett og gal. Pågående menn som kvinner sier de ikke vil ha, får seg dame lettere.

Et tips til damer som vil ha de snille, er å våge å vise interesse selv. Det skal lite til før en mann får nok selvtillit til å komme deg i møte.

Snille menn er mindre pågående, så da taper de ofte hvis de har konkurranse om damen.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig, og jeg er kvinne selv. Jeg vil ha en ordentlig mann som er mann på alle måter og ikke bare dilter etter meg. 

Anonymkode: 116b7...9de

Til Morten Harket: ja, du har veldig rett på en måte. Det er bedre med en enn ingen, men altså jeg vet hva jeg vil og hvordan jeg vil ha det. Så derfor kan han pushe så mye han vil, uansett om han klarer å få meg til å like han vil jeg ikke ha et slik forhold.

skjedde ett eller annet med siteringene. Til AB: ja, daten er ordentlig mann i tillegg til å være hyggelig, han behandler ingen ufint( i hvertfall ikke som jeg har sett) Han er fra at land som menn fortsatt er menn.

Han nr 2 er også fra samme landet, men de er som sagt så forskjellige som det går an å få to personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser alle har en "fasit" Her 🙃

Snille menn kan man vel finne overalt. 

Jeg traff min samboer på byen gjennom en kompis,  han var typen som kastet damene ut etter sex, fest hver helg-hele natten,   aldri svarte på meldinger når damer skrev til ham,  aldri var tilgjengelig... Damer måtte,  hvis de skulle sove der -sove på andre siden av sengen.. I deres øyne var han vel en "badboy" Men med meg er han god som gull. 

Så du finner de over alt,  og bare for noen oppfører seg en måte med noen, gjør de ikkw alltid slik med alle. 

Anonymkode: dfd5d...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2018 den 19.22, Overrasket skrev:

Er det virkelig noen som anbefaler å finne snille menn på nettflørting? :skratte:

 

:ohmy:

 

:skratte::skratte::skratte:

Jeg fant min snilling der. :) 

Anonymkode: 29fbd...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2018 den 16.58, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke få noe som ikke eksisterer.

Anonymkode: aa031...c69

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2018 at 2:42 AM, AnonymBruker said:

Har samme problem. Kommer i kontakt med sånne playere som er høye på seg selv,har ligget med masse damer og som er så "kule", men de stille og mer rolige guttene er totalt uinteresserte.

Men snill er jo et litt merkelig begrep når det kommer til menn fordi mange av dem tror at det å være tafatt tøffel som blir sur fordi han var jo snill mot deg så da skal han ha sex og som kun er gentleman mot de han vil ha sex med=kjempesnill.

En snill for meg er en som bryr som andre,oppfører seg som en gentleman mot alle (ikke bare hun dama han håper å ha sex med),som er ekte,god og hjelpsom.

Anonymkode: 68139...ccf

Dette er bare et nymotens begrep folk har begynt å omdefinere det å være snill til, for dette er en typisk player som spiller en rolle for å prøve å få deg til å ha sex med han. Ingen av de som kan betegnes som "snille" er av den typen som gjør det kun for at du skal ville ha sex med han.

Anonymkode: 8803e...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har de snille som er snille for å oppnå noe: de som tror kvinner er en slags cateringautomat som du putter snill på og så kommer det sex ut. De er det mange av, men det virker ikke som det er en sånn du er ute etter.

Du har også de som er sympatiske, greie og har generelt sett mye orden på ting. Hvor finner du de? Da må du lete der de er, og det er på arbeid om dagene. De har ikke mye tid til å spisse datingprofilene sine, til å henge på byen og sjekke damer, til å utvikle et game som er vanntett. Hvis de ikke er i forhold, så innretter de livene sine for å leve aleine enn så lenge.

Husk det, at den vanlige mann, han er stort sett så vant til at ikke være ettertraktet at tanken på at ei kvinne skulle synes noe spesielt om han er så fjern, at han ikke finner det bryet verd å vise interesse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fant min snilling der. :) 

Anonymkode: 29fbd...4ea

Herregud, så klart er det mulig, akkurat som det er mulig å møte noen i kassakøen på Rema. Men det å kategorisk og absolutt anbefale folk å forsøke nettdating fordi der er alle/bare de flotte mennene, det er jo helt meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2018 den 15.49, TLRR skrev:

Jeg kan fint være med han som en venn, men han er en såkalt bad guy med kriminell fortid. Har fortalt han her om daten bare for å få han til å backe unna, men det funka bare mot sin hensikt. 

boring, move on. Du kan bedre enn å tulle deg bort i slikt

Anonymkode: 0afa5...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...