Gå til innhold

Kjæresten min har komplekser for høyden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er 182 cm høy, og har store komplekser fordi han føler seg lav. Jeg liker høyden hans, men han later ikke til å tro på meg. Er selv bare 161, og vil jo ikke ha en kjempe liksom. Noen andre i lignende situasjon? Hva sier dere til deres mann?

Anonymkode: bc1fc...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

182 cm, er jo over gjennomsnittet for norske menn, og langt over gjennomsnittet for menn generelt. Han er absolutt ikke lav, synes det er en veldig fin høyde. (jeg er 172 cm)

Anonymkode: 72eca...430

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er høy. Vet ikke hvor mye i centimer men han er virkelig høy. Som de fleste voksne menn er.

men jeg foretrekker lave menn. Som er i lik høyde som meg eller bittelitt høyere. Så ja her handler det litt om hva man selv syntes og våre egne smak.

Anonymkode: 128fe...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du inspirert av en viss annen tråd ts?

Anonymkode: 17494...530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan han ha komplekser for høyden når han er av gjennomsnittlig høyde? Er alle i familien hans superhøye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

182cm er ikke lavt. Hvor har han fått det forskrudde synet på hva som er lavt eller ikke fra?

Vet ikke, men den ene broren hans er over 190, faren hans er også høyere. Uansett er jeg ikke høy selv, og vil ikke ha noen som er høyere en  han.

Anonymkode: bc1fc...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er 169, men jeg vet ikke hva man skal si til de med komplekser da han ikke har noen komplekser med høyden. Jeg er 175.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er 1,67 - 2 cm lavere enn meg :fnise: null komplekser der i gården! 

Anonymkode: 43c62...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, men den ene broren hans er over 190, faren hans er også høyere. Uansett er jeg ikke høy selv, og vil ikke ha noen som er høyere en  han.

Anonymkode: bc1fc...353

Så han sammenligner seg med faren og broren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

182 er da ikke lavt. Selv er jeg 163, og jeg syns faktisk det er negativt om mannen er noe særlig høyere enn 180. Trenger ingen kjempe. For min del kunne jeg lett datet en på min egen høyde. Bruker aldri høye heler, så jeg syns det er flott med en lavere kar. Men 182 er da virkelig ikke lavt

Anonymkode: 2f43f...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.82 er ikke høyt, men helt vanlig vil jeg si.

Jeg er 1.65 og min mann er 1.93.

Jeg ville ikke hatt en lavere mann, men det er smak og behag. 

Anonymkode: c6c00...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...