Gå til innhold

Sint på sambo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min har sagt ja til å donere sperm til en venninne av han som ikke kan få barn med mannen. Dette sa han ja til uten å spørre meg om mine følelser. Vi har selv ikke barn enda fordi han vil vente. Er dette ok oppførsel?

Anonymkode: 88bf5...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg NEI... IKKE faen jeg hadde latt typen min gjøre dette. At han ikke snakka med deg først er jo enda verre.

Anonymkode: 87509...d37

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt om min mann alene bestemte seg for å få barn med noen andre. Jeg hadde pakket og dratt. 

Anonymkode: a59ed...fda

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

sambo

 

I sambo m1 (fra spansk) kan oppfattes nedsettende:avkom av en indianer og en svart person

sambo

sambu

 

II sam|bo a3; el II sam|bu a3 (av sam-) om planter: som har hann- og hunnblomster på samme plante

Anonymkode: 6534e...6bc

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke faen! Da hadde jeg pakket å dratt. Han (og jeg) ville jo ALLTID gått å tenkt på at det faktisk er hans biologiske barn. Hell to the no!! 

Anonymkode: fbf12...48c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk fin gave han gir til deres vennepar! Men jeg er enig i at han burde snakket med deg først, samtidig får jeg inntrykk av at ikke har tenkt igjennom det godt nok, at han ikke har satt seg inn i den emosjonelle konsekvensen det vil bli å være biologisk pappa til ett barn i omgangskretsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, RoH skrev:

Likt med eggdonasjon? 

Du forstår vel selv at det ikke kan sammenlignes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Arabella skrev:

Du forstår vel selv at det ikke kan sammenlignes.

Hvorfor kan ikke det sammenlignes mener du? Donere roman egg vil jo DNA fra personen som donerer bort egget følge med. 

Anonymkode: fbf12...48c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor kan ikke det sammenlignes mener du? Donere roman egg vil jo DNA fra personen som donerer bort egget følge med. 

Anonymkode: fbf12...48c

Man donerer vanligvis ikke egg til nære venner. Eggdonasjon blir i hovedsak gjort med ukjent giver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1. Jeg syns det er veldig fint av han å donere sperm til noen som selv ikke kan få barn

men

2. Jeg syns det er helt sinnsykt at han tydeligvis bryr seg og er svært raus mot venner, mens hvordan du har det er tydeligvis ikke like viktig. 

Anonymkode: 64a43...a70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg hadde ikkje likt at han ikkje sa ifrå til meg, men om dette var ei god venninne av oss så hadde eg sagt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ikke det sammenlignes mener du? Donere roman egg vil jo DNA fra personen som donerer bort egget følge med. 

Anonymkode: fbf12...48c

Rent praktisk er det en mye mer komplisert prosedyre enn sæddonasjon. Dette kan du lese deg til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke snakk om samvær og bidrag? Og jeg antar det ikke er snakk om naturlig bedekning. 

Helt greit for meg. 

Anonymkode: 6690d...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...