Gå til innhold

Syns dere det et ekkelt eller normalt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her om dagen hadde jeg fantastisk sex med kjæresten. Vi hadde 96 en stund. Fant så fram vibratoren og brukte den mens kjæresten fortsatt slikka meg nedentil. Jeg kom i en voldsom orgasme som også førte til at jeg squirta( eller hvordan det skrives). Og han sleikte så å si alt han fikk på seg. Jeg personlig hadde ikke klart det og ble rett og slett litt paff. Hva tenker dere? Hadde kjæresten / mannen din gjort noe sånt? Og hva med dere gutter, er det normalt for noen av dere å ville gjøre slikt? Syns det å  squirte er både godt og ekkelt på samme tid.

Anonymkode: 5b15f...89c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligg rygg mot rygg, spar staten for barnetrygd. 96 er ukjent. 69 er velkjent.

Anonymkode: 39a14...8c8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligg rygg mot rygg, spar staten for barnetrygd. 96 er ukjent. 69 er velkjent.

Anonymkode: 39a14...8c8

Ta mente nok 69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine menn har også elsket det :) Ser ikke på det som noe mer anderledes eller mer uvanlig enn at noen damer tar menns sprut i munnen. Ikke noe alle er interessert i eller liker, men noe mange gjør fordi det passer best der og da, og noe noen gjør fordi de elsker det.

Anonymkode: c2a05...6e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Mitt inntrykk er at mange menn synes det virker helt utenkelig å svelge sin egen sæd (eller sæd generelt), mens mange kvinner får det både her og der og svelger det til og med uten for mye ubehag. Samme er det gjerne med kvinner og deres egen sprut (eller kvinnelig sprut generelt). 

Av de mennene jeg har snakket med virker det nærmest som squirting er en drøm. Og å slikke opp greiene virker som de mener er selvsagt (og deilig). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2018 den 13.26, AnonymBruker skrev:

...

Endret av stf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen mellom at kvinner svelger og menn svelger?

Anonymkode: 8ea89...c43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Rainstorm skrev:

Mitt inntrykk er at mange menn synes det virker helt utenkelig å svelge sin egen sæd (eller sæd generelt), mens mange kvinner får det både her og der og svelger det til og med uten for mye ubehag. Samme er det gjerne med kvinner og deres egen sprut (eller kvinnelig sprut generelt). 

Av de mennene jeg har snakket med virker det nærmest som squirting er en drøm. Og å slikke opp greiene virker som de mener er selvsagt (og deilig). 

Mange menn synes også det er ekstra pirrende at kvinner smaker på sin egen våthet. Både ved å de stikker fingrene inn i munnen hennes etter fingring  og kyssing etter slikking.  

Anonymkode: 8ea89...c43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 13.1.2018 den 13.26, AnonymBruker skrev:

Her om dagen hadde jeg fantastisk sex med kjæresten. Vi hadde 96 en stund. Fant så fram vibratoren og brukte den mens kjæresten fortsatt slikka meg nedentil. Jeg kom i en voldsom orgasme som også førte til at jeg squirta( eller hvordan det skrives). Og han sleikte så å si alt han fikk på seg. Jeg personlig hadde ikke klart det og ble rett og slett litt paff. Hva tenker dere? Hadde kjæresten / mannen din gjort noe sånt? Og hva med dere gutter, er det normalt for noen av dere å ville gjøre slikt? Syns det å  squirte er både godt og ekkelt på samme tid.

Anonymkode: 5b15f...89c

Ser ikke noe ekkelt med det. Kunne godt gjort det samme. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har gjort det samme ved et par anledninger. Og akkurat når han gjør det blir han ekstra hard.. Han sier også at han liker det, så da er det vel greit da tenker jeg :fnise:

Anonymkode: 85827...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker de urin så liker urin, er ikke farlig det :) 

Anonymkode: 2c5c6...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peter Verås
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

liker de urin så liker urin, er ikke farlig det :) 

Anonymkode: 2c5c6...470

Det smaker ikke urin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

liker de urin så liker urin, er ikke farlig det :) 

Anonymkode: 2c5c6...470

Du er av de små guttene som tror squirt er urin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Samboern skrev:

Du er av de små guttene som tror squirt er urin?

Det er flere teorier på hva det er, noen studier sier urin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...