Gå til innhold
AnonymBruker

Kjæresten min forlot meg

Anbefalte innlegg

Serafin
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Diamant20 Tusen takk for omtanken, den er virkelig rørende! ❤️ Klem

@Arabella Jeg har tenkt tanken. Når vi snakket ga han uttrykk for å virkelig ikke trives i livssituasjonen sin. Han snakket som han ville droppe ut av studiene sine. Det virket som at studiene var midt i blinken, men at studiestedet gjør han deprimert. Han snakker ikke mye om følelser, men han sa dette når han var full. Han sa også at han var talentløs, og ikke hadde noen backupplan. Tror han føler seg "stuck". Han virker deprimert, men i perioden hvor vi fikk kontakt igjen var han veldig glad, sosial, unngikk å være i studiebyen.

Det er også det jeg sliter med mest. En slags overbevisning om at det ikke er meg, det er han. Det kan jo hende jeg tar helt feil, at han er fornøyd med tilværelsen, men rett og slett ikke likte meg nok. Samtidig sa han at han angret og hadde savnet og tenkt på meg, da vi møttes igjen. Han har mange venner hjemmefra, men nesten ingen i studiebyen. Han er nesten ikke utenfor døren annet enn for skole og jobb. Da det gikk "bra" igjen med oss begynte han også å trene og spise sunt, tok initiativ med kompiser hjemmefra osv. 

Jeg er så utrolig såret og sint på han, men jeg er fryktelig glad i han og ønsker han ikke dette i det hele tatt hvis han er deprimert. For meg personlig er det selvfølgelig lettere at han ikke bare "går videre" og har det gøy, men jeg skulle ønske han hadde det bra. 

@Serafin Ja! Jeg forsøker å ikke glemme mitt egen liv, og mine venner og mine "obligasjoner". Jeg har syntes det har vært vanskelig å holde tritt sosialt, med trening og overskudd generelt dette halvåret. Det gjør at jeg har følt at jeg har falt litt utenfor. Håper at jeg klarer det bedre fremover, selv om jeg blir fryktelig lei meg når jeg tenker på hvor mye jeg savner han. 

Anonymkode: 06726...c10

Glem eksen, det er mange andre kjekkaser å ta av!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her