Gå til innhold

Kjæresten min forlot meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 2.11.2018 den 10.12, AnonymBruker skrev:
 

Ting går ikke så bra. Satt fortsatt med et snev av håp, men tydeligvis ser det ut til at han har funnet ei ny dame bare 1 1/2 mnd etter det ble slutt med meg. Hvis ikke han falt for henne og det var grunnen til at han slo opp. Blir så satt ut av at han kan synes at ei han har kjent i noen uker er bedre og viktigere for han enn meg som han har kjent i flere år, og som han kalte for bestevennen sin osv. Tydeligvis synes foreldrene hans han er feig. De sier han ville slå opp før han reiste på utveksling. I stedet lå han og gav meg falske forhåpninger. "Du er den beste personen i livet mitt", "jeg skal aldri dra fra deg igjen", "jeg gleder meg til å vise deg rundt" og "hele tiden ser jeg ting hvor jeg tenker at det hadde du likt å se". Jeg må si at jeg synes man er ganske sjuk i huet om man lyver og sier den type ting, når man egentlig tenker "jeg har lyst til å bli kvitt hu der". Og nå har han altså hoppet rett på ei ny, etter 3,5 år sammen. Har aldri vært så såret noen gang. 

Anonymkode: 9821a...b0b

Var visst dette som skjedde. Han var utro også, og gikk inn i nytt forhold typ dagen etter det ble slutt mellom oss.

Anonymkode: 9821a...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Var visst dette som skjedde. Han var utro også, og gikk inn i nytt forhold typ dagen etter det ble slutt mellom oss.

Anonymkode: 9821a...b0b

Skjønner det er vondt. Du fortjener det beste❤ Ikke en som bedrar deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...