Gå til innhold

Flere enn meg som unngår treningssentre? Hvordan klarer treningskjedene å holde ting gående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener fast på treningssenter 4 ganger per uke og har gjort det de siste 7 årene... Ser ergo ganske ok og veltrent ut. Har ALDRI opplevd noe slikt. Er på hils med andre som trener der fast, ellers trener man i ro og mak. For noe fjas. Mulig det er et problem at mange ser på deg dersom du valser rundt i hotpants & treningsbh, men normalt antrukket og med normal utstråling kan jeg aldri tro at dette er utbredt... og om det skjer ubehagelige ting så si fra til ansatte, folk kan utvises. 

Anonymkode: d0c6c...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.1.2018 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Jeg trener fast på treningssenter 4 ganger per uke og har gjort det de siste 7 årene... Ser ergo ganske ok og veltrent ut. Har ALDRI opplevd noe slikt. Er på hils med andre som trener der fast, ellers trener man i ro og mak. For noe fjas. Mulig det er et problem at mange ser på deg dersom du valser rundt i hotpants & treningsbh, men normalt antrukket og med normal utstråling kan jeg aldri tro at dette er utbredt... og om det skjer ubehagelige ting så si fra til ansatte, folk kan utvises. 

Anonymkode: d0c6c...c78

Hvordan du ser ut er ikke det jeg spør om. :) 

Jeg gjør ikke det. Er ikke lov å bruke det på sentrene jeg har trent på, men til tross for det har jeg og flere venninner opplevd alt for mange slibrige og SURE menn på treningssenter. Kan dem ikke drive senteret kan de legge dem ned i stedet. Er bare et sted en del (ikke alle) menn drar for å sjekke damer og ikke noe annet. 

Det er ment for trening. Ikke for å sjekke damer! :roll: 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eltele skrev:

Hvordan du ser ut er ikke det jeg spør om. :) 

Jeg gjør ikke det. Er ikke lov å bruke det på sentrene jeg har trent på, men til tross for det har jeg og flere venninner opplevd alt for mange slibrige og SURE menn på treningssenter. Kan dem ikke drive senteret kan de legge dem ned i stedet. Er bare et sted en del (ikke alle) menn drar for å sjekke damer og ikke noe annet. 

Det er ment for trening. Ikke for å sjekke damer! :roll: 

Om du trener på Elixia så har de strenge rutiner på dette, om du mottar slibrige kommentarer så kontakter du de ansatte så vedkommende blir utestengt. Om du får fingre opp i rumpa slik det blir beskrevet av en AB så kontakter du politiet. Hva angår sure mennesker så er det ikke så mye å få gjort med det - jeg også kan se sur ut på treningssenter men det er fordi jeg er fokusert og ikke i sosialiseringsmodus. Dessuten ser jeg for meg at det ville sett rart ut om jeg går rundt for meg selv og smiler fra øre til øre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Ja, sikkert :roll:

Anonymkode: b706d...302

 

På 14.1.2018 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Mer oppspinn. 

Anonymkode: 263b7...b05

Slutt med der!
Så utrolig typisk at når ei kvinne forteller hva som har skjedd mot henne, så blir hun anklaget for å lyge! Kutt ut!

Anonymkode: fdd54...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2018 den 12.05, AnonymBruker skrev:

Jo. Bevis at det ikke skjer da. Det er det mangel på argumenter for. 

Anonymkode: e2152...302

Bevise at noe ikke skjer?

Kanskje du burde lære deg å tenke litt lenger?

Anonymkode: 447cf...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...