Gå til innhold

Typen har vært med noen andre i pausen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde mannen min reist fra meg i sinne, uten å si hvor han dro og uten å svare hvis jeg prøvde å ta kontakt, så hadde jeg glatt knullet noen andre etter noen dager. Bryr du deg så lite om mannen din at du gjør sånt mot han, så hvorfor bli så skuffa når han bryr seg like lite tilbake??

Anonymkode: e9d14...162

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg reiste bare i sinne etter vi hadde kranglet og jeg sa ikke hvor jeg skulle eller når jeg kom tilbake. 

Anonymkode: 1cddd...c6e

Og så har DU funnet ut at du vil jobbe med forholdet? 

Har du i det hele tatt spurt han? Det virker som at dere ikke har snakket sammen etter at du stakk. 

Du gjorde det ikke slutt med ord, men med handlingen din, så sendte du i hvert fall et veldig sterkt signal om SLUTT! 

Du dro, med barnet. Du har heller ikke kontaktet han. Du har sabotert for relasjonen mellom han og barnet. Hva forventet du? Hvorfor skulle han IKKE søke trøst/ anerkjennelse/ intimitet et annet sted? Du tok jo fra han alt :( 

Anonymkode: da8d5...84c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man sex med andre i pausen så er forholdet OVER. 

Ikke noe igjen å kjempe for. 

Anonymkode: 5c099...36d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg reiste bare i sinne etter vi hadde kranglet og jeg sa ikke hvor jeg skulle eller når jeg kom tilbake. 

Anonymkode: 1cddd...c6e

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde han å kontakte deg etter at du dro? 

Anonymkode: d6bcf...16e

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg svarte ikke.

Anonymkode: 1cddd...c6e

Det er jo helt hjerterått, trådstarter!

Ta med deg barnet, reise bort i flere uker, uten å si hvor du er eller når du kommer tilbake! 

Det er terror. Hvordan han reagerer på terror er underordnet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tok med deg ungen og stakk i sinne, uten å si noe om hvor du skulle eller hvor lenge du ble borte. Uten å svare når han prøvde å kontakte deg. Jeg hadde ansett forholdet som over. 

Hadde du enda sagt 'jeg reiser til mamma, ringer deg om tre dager', kunne jeg vært tilbøyelig til å se din side av saken her. Men som saken står har du ingenting å klage på. 

Hadde det vært meg du stakk fra med ungen vår på den måten, hadde du vært anmeldt for kidnapping siden du tok med ungen fra felles bopel og nektet meg informasjon om hvor barnet var. 

Anonymkode: b39ff...bb6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med mange andre her. At du drar avgårde uten et ord etter en krangel og tar med deg barnet mens han sitter igjen i såpass lang tid uten å vite et pøkk; ja da kan du virkelig ikke være sint på karen, det er du som har opptrådd respektløst først (for ikke å nevne barnslig da!) 

Anonymkode: 24441...780

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er en horebukk. Gå fra ham. Han er en ynkelig taper 

Anonymkode: 9bbee...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man pause så er det fritt frem til å gjøre hva man vil uten at man kan bli lastet for dette.

Dette er en av grunnene til at en "pause" omtrent i alle tilfeller blir den endelige spikeren i kisten for forholdet. Har sjeldent hørt om par som finner tilbake til hverandre etter at de har blitt "enige om tid vekke fra hverandre". 

Tid borte fra hverandre for å "klarne opp i følelser og tanker" er ikke den rette oppskriften på å redde et forhold - snarere tenker jeg at man trenger MER tid sammen med hverandre for å ordne opp ilag som et team. Finne på noe romantisk sammen, ta en ferietur, en hyttetur osv osv. 

Endret av WubWub
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med mange andre her. At du drar avgårde uten et ord etter en krangel og tar med deg barnet mens han sitter igjen i såpass lang tid uten å vite et pøkk; ja da kan du virkelig ikke være sint på karen, det er du som har opptrådd respektløst først (for ikke å nevne barnslig da!) 

Anonymkode: 24441...780

Helt irrelevant. Gir ingen grunn til å ha seg med en annen kjerring 

Anonymkode: 9bbee...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Tar man pause så er det fritt frem til å gjøre hva man vil uten at man kan bli lastet for dette.

Dette er en av grunnene til at en "pause" omtrent i alle tilfeller blir den endelige spikeren i kisten for forholdet. Har sjeldent hørt om par som finner tilbake til hverandre etter at de har blitt "enige om tid vekke fra hverandre". 

Tid borte fra hverandre for å "klarne opp i følelser og tanker" er ikke den rette oppskriften på å redde et forhold - snarere tenker jeg at man trenger MER tid sammen med hverandre for å ordne opp ilag som et team. Finne på noe romantisk sammen, ta en ferietur, en hyttetur osv osv. 

Romantisk.. når han har hatt det med en hore?

Anonymkode: 9bbee...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke definert det som noen pause, men jeg måtte reise bort noen uker for å klarne tankene. Vi har ei jente på 1 år sammen som jeg tok med til min familie noen timer unna. Hadde ikke kontakt med han denne perioden og nå har jeg fått vite at han har vært med en annen jente i mellomtiden. Jeg har lyst til å få det til å fungere mellom oss for barnets skyld, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre etter jeg fikk vite dette. Hva hadde dere følt og tenkt rundt dette? Elsker han meg ikke siden han klarer å ligge med noen andre, selv om vi hadde kranglet og jeg hadde reist?  Tror dere det er håp for oss?

Anonymkode: 1cddd...c6e

Når du var så ufin mot han ved å gjøre det du gjorde så kan jeg ikke på noen som slags måte se noe håp eller lys i enden av tunnelen for relasjonen.

Hadde noen gjort det samme som meg, stikki av med ungen over flere uker uten å gi meg noe informasjon så ville jeg tolket dette som at forholdet var permanent over. Mest sannsynlig ville jeg gått rettens vei å kjempet for omsorgsretten for denne adferden er ikke særlig voksen eller ansvarlig. 

Om man ikke kan kommunisere om selv små og elementære ting med partneren sin så er det ikke liv laga

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt irrelevant. Gir ingen grunn til å ha seg med en annen kjerring 

Anonymkode: 9bbee...a28

Så en mann som blir forlatt, fratatt barnet sitt, og ikke får kontakt med barnemor skal sitte å tvinne tomler til evig tid i tillfelle hun kanskje bestemmer seg for å snakke til han igjen? 

Anonymkode: 7349e...5ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Romantisk.. når han har hatt det med en hore?

Anonymkode: 9bbee...a28

Jeg tenkte på at hun burde tatt med kjæresten sin på noe romantisk fremfor å være så barnslig at man bare stikker ifra uten og gi lyd fra seg.

Og hvor står det at jenta som eksen hennes lå med er prostituert?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingenting med kjærlighet å gjøre. Enhver mann med respekt for seg selv vil bruke en pause til å pule litt rundt, av rent  seksuelle grunner.

Anonymkode: 0b7b0...ec0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Pompom skrev:

Du reiser fra ham i sinne, med deres felles barn, sier ikke hvor du skal og svarer ikke når han prøver å kontakte deg. Jeg tenker at det er han som må vurdere om han vil tilgi deg. Det der er ikke ok i min verden. 

Dette! Jeg hadde opplevd det dette som et svært grovt tillitsbrudd og hadde slitt med å ha tilliten til deg som forelder etter noe sånt. Ekstremt umodent å ta barnet med deg uten å si hvor du dro og ikke svare. Har ikke far krav på å vite hvor barnet er? 

Anonymkode: a8ab4...983

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg handlet det om å tilgi, jo. Jeg mener man gjør  noe galt når man har sex med noen andre rett etter et brudd. Da viser man svært lite respekt for forholdet som har vært og lite omtanke for den andre personen. 

Når det er sagt så hadde han selv aldri tilgitt meg om det var motsatt vei. Og det har han innrømmet også.

Folk er forskjellige. Noen tenker vel som deg. Men det går an å forstå at vi alle har ulike grenser 

Anonymkode: 2447f...070

Enig med du! Noen sier de vil ha pause for å k**lle på andre også, og komme tilbake til tryggheten  når de har rast fra seg. En oppriktig pause handler ikke om å ha seg med andre, men å enten finne seg selv, eller for å fikse andre ting som er best å gjøre hver for seg. Hvordan det å pule på andre er tingen, kan jeg ikke skjønne. Utroskap kalles det. Da kan de egentlig bare dra et viss sted og la eksdama/mannen finne seg en som er bedre enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Enig med du! Noen sier de vil ha pause for å k**lle på andre også, og komme tilbake til tryggheten  når de har rast fra seg. En oppriktig pause handler ikke om å ha seg med andre, men å enten finne seg selv, eller for å fikse andre ting som er best å gjøre hver for seg. Hvordan det å pule på andre er tingen, kan jeg ikke skjønne. Utroskap kalles det. Da kan de egentlig bare dra et viss sted og la eksdama/mannen finne seg en som er bedre enn dem.

Har du sett det andre ts skriver?

Det var aldri en avtalt pause. Etter en krangel tar ts med seg barnet og stiller av. Ikke forteller hun hvor hun drar eller hvor lenge hun blir borte. Mannen forsøker å få tak i henne, men hun unnlater å svare. Tillitsbruddet her ligger hos ts, og jeg tenker ts burde være glad hun ikke er anmeldt.

Hadde min mann tatt med seg barna våre på samme viset som ts ville jeg tatt kontakt med politiet etter maks et døgn å meldte barna som savnet/kidnappet. 

Anonymkode: d16e1...1e7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde/sa han ts, for at du valgte å stikke uten og si hvor? 

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause og pause... han må jo ha trodd at det er brudd. Det verste her er ikke at han gikk og lå med noen andre, men at du stakk og ikke sa det var pause en gang. Nei vel, så skulle han kanskje kjempa mer for deg enn at han gikk og pulte ei annen. Men kanskje er han ferdig og forvirra over ting han og. Det du gjorde var veldig dårlig gjort.

Anonymkode: d787e...c4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett det andre ts skriver?

Det var aldri en avtalt pause. Etter en krangel tar ts med seg barnet og stiller av. Ikke forteller hun hvor hun drar eller hvor lenge hun blir borte. Mannen forsøker å få tak i henne, men hun unnlater å svare. Tillitsbruddet her ligger hos ts, og jeg tenker ts burde være glad hun ikke er anmeldt.

Hadde min mann tatt med seg barna våre på samme viset som ts ville jeg tatt kontakt med politiet etter maks et døgn å meldte barna som savnet/kidnappet. 

Anonymkode: d16e1...1e7

Vi vet ikke hvordan hennes mann er ellers, gjør vi? Vi vet ikke alt! Men ellers tenkte jeg generelt også og siterte AB som igjen siterte en annen som sa at i en pause kan man gjøre som man vil. Der er ikke jeg enig. Jeg er enig med personen jeg siterte at man holder seg på matta og ordner opp i det som trengs ordne opp i. Ikke knulle hver og en mann.

Det er mye vi ikke vet om saken. 

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...