Gå til innhold

Typen har vært med noen andre i pausen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke definert det som noen pause, men jeg måtte reise bort noen uker for å klarne tankene. Vi har ei jente på 1 år sammen som jeg tok med til min familie noen timer unna. Hadde ikke kontakt med han denne perioden og nå har jeg fått vite at han har vært med en annen jente i mellomtiden. Jeg har lyst til å få det til å fungere mellom oss for barnets skyld, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre etter jeg fikk vite dette. Hva hadde dere følt og tenkt rundt dette? Elsker han meg ikke siden han klarer å ligge med noen andre, selv om vi hadde kranglet og jeg hadde reist?  Tror dere det er håp for oss?

Anonymkode: 1cddd...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De svarene du er ute etter, de er det kun han som kan gi deg.

Anonymkode: c9395...d1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla menn sier jeg bare. De klarer bare ikke å ligge unna ting med to bein og hull mellom der. Virker  som hele livet handler om mest mulig fitte. Hadde gått fra han

Anonymkode: f816b...db7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry... kunne ikke dy meg...xbMP49z.gif.f06127b1a0dac6d2848ce23b15f705ed.gif

Du må prate med han og finne ut hva han tenker og vil. Og så finne ut hva du vil. Og sammen finne vegen, enten ut av det eller sammen videre. Snakk sammen!

Anonymkode: 2c524...b94

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry... kunne ikke dy meg...xbMP49z.gif.f06127b1a0dac6d2848ce23b15f705ed.gif

Du må prate med han og finne ut hva han tenker og vil. Og så finne ut hva du vil. Og sammen finne vegen, enten ut av det eller sammen videre. Snakk sammen!

Anonymkode: 2c524...b94

images?q=tbn:ANd9GcSzQcmNaJTKLv5edkChQHN

Folk bør se på Friends før de tar en pause fra hverandre :P

Anonymkode: c3a4d...006

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry... kunne ikke dy meg...xbMP49z.gif.f06127b1a0dac6d2848ce23b15f705ed.gif

Du må prate med han og finne ut hva han tenker og vil. Og så finne ut hva du vil. Og sammen finne vegen, enten ut av det eller sammen videre. Snakk sammen!

Anonymkode: 2c524...b94

Du kom meg i forkjøpet der asså

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pause er pause. Typen din/Ross har rett.

Anonymkode: 087fa...e97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange her. Har man pause så har man pause, da er man teknisk sett fritt frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det planlagt at du skulle dra bort? Hvilken avtale hadde dere rundt dette?

Anonymkode: d16e1...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. det skrives og tenkes så mye rart her inne. Jada, "teknisk" sett har man ikke gjort noe galt. Men det sier vel en del at en person velger å hoppe rett til køys med en annen. Det er lov å tenke litt lenger enn morgendagen.

Jeg hadde en lignende situasjon med det som nå blir en eks for ca ett år siden. Det var slutt mellom oss i en uke, før vi fant tilbake. Skikkelig fjortis, jeg vet. Men uansett.. etter fire dager hadde han klart å knulle en annen dame.

Jeg prøvde å glemme og tilgi. Men etter lang tid så innser jeg at noe er ødelagt.

Andre hadde ikke sett på det som en bil deal. Du må finne ut for deg selv hva du kan leve med.

Anonymkode: 2447f...070

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det planlagt at du skulle dra bort? Hvilken avtale hadde dere rundt dette?

Anonymkode: d16e1...1e7

Nei, jeg reiste bare i sinne etter vi hadde kranglet og jeg sa ikke hvor jeg skulle eller når jeg kom tilbake. 

Anonymkode: 1cddd...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg reiste bare i sinne etter vi hadde kranglet og jeg sa ikke hvor jeg skulle eller når jeg kom tilbake. 

Anonymkode: 1cddd...c6e

Prøvde han å kontakte deg etter at du dro? 

Anonymkode: d6bcf...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett litt for mye på Friends i det siste ?

Anonymkode: 6da47...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må slutte å ta pauser hvis de ikke  takler slike konsekvenser. Fjortis-aktig, spør du meg. Det kan være bra med litt tid borte fra hverandre om forholdet sliter, men man må jo etablere premissene for avstanden. Som at man fremdeles er trofast og forpliktet, selv om man gir hverandre litt pusterom noen uker. Og avstanden må være begrenset - ikke på ubestemt tid.

Hvorfor din mann lå med en annen dame kan bare han svare på. Kanskje han ikke visste om du noen gang ville flytte inn igjen, og opplevde seg selv som singel. Kanskje var han deppa og ensom, og søkte trøst hos noen. For mange er pause bare et finere ord for å gjøre det slutt, så man kan jo ikke sitte på gress og vente på noen som kanskje aldri kommer tilbake.

Anonymkode: 5681e...d79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud.. det skrives og tenkes så mye rart her inne. Jada, "teknisk" sett har man ikke gjort noe galt. Men det sier vel en del at en person velger å hoppe rett til køys med en annen. Det er lov å tenke litt lenger enn morgendagen.

Jeg hadde en lignende situasjon med det som nå blir en eks for ca ett år siden. Det var slutt mellom oss i en uke, før vi fant tilbake. Skikkelig fjortis, jeg vet. Men uansett.. etter fire dager hadde han klart å knulle en annen dame.

Jeg prøvde å glemme og tilgi. Men etter lang tid så innser jeg at noe er ødelagt.

Andre hadde ikke sett på det som en bil deal. Du må finne ut for deg selv hva du kan leve med.

Anonymkode: 2447f...070

Hva skulle du tilgi? Han gjorde da intet galt. Om det var slutt, så var det slutt. Man håndterer dette ulikt, det er ikke noen offisiell sølibatperiode, folk er forskjellige. At han håndterte det annerledes enn du kunne gjort betyr ikke at du har rett til å være dømmende.

Anonymkode: bf077...d7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde han å kontakte deg etter at du dro? 

Anonymkode: d6bcf...16e

Ja, men jeg svarte ikke.

Anonymkode: 1cddd...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle du tilgi? Han gjorde da intet galt. Om det var slutt, så var det slutt. Man håndterer dette ulikt, det er ikke noen offisiell sølibatperiode, folk er forskjellige. At han håndterte det annerledes enn du kunne gjort betyr ikke at du har rett til å være dømmende.

Anonymkode: bf077...d7c

For meg handlet det om å tilgi, jo. Jeg mener man gjør  noe galt når man har sex med noen andre rett etter et brudd. Da viser man svært lite respekt for forholdet som har vært og lite omtanke for den andre personen. 

Når det er sagt så hadde han selv aldri tilgitt meg om det var motsatt vei. Og det har han innrømmet også.

Folk er forskjellige. Noen tenker vel som deg. Men det går an å forstå at vi alle har ulike grenser 

Anonymkode: 2447f...070

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du reiste fra ham i sinne og tok med deg barnet. Og så forventer du at han skal tenke respektfullt om deg? Det kommer naturligvis litt an på forhistorien, og den har minst to sider.

Anonymkode: b3dd4...4ef

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du reiser fra ham i sinne, med deres felles barn, sier ikke hvor du skal og svarer ikke når han prøver å kontakte deg. Jeg tenker at det er han som må vurdere om han vil tilgi deg. Det der er ikke ok i min verden. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...