Gå til innhold

Asylsøgere blir belønnet for meget dårlig adferd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel bot og kostnad for utrykning for slikt? 

Hva er innholdet? Betslingdmur på den.

Anonymkode: aa5c1...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke barnevernet som har omsorgen for disse barna? 

Lurer på hva barnevernet hadde sagt om slik oppdragelse om de var inne med tiltak i en norsk familie, med barn som hadde problem adferd? 

Anonymkode: aa5c1...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bot og kostnad for utrykning for slikt? 

Hva er innholdet? Betslingdmur på den.

Anonymkode: aa5c1...b95

Ja, det koster 5000 hver gang, og de plikter å rykke ut. De har vært der 30 ganger. 

Anonymkode: c514b...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står at det er ungdommer. Skal den norske stat banke opp ungdommene når de oppfører seg dorlig? Jeg er i mot vold generelt, men spiselt når det er mot barn og ungdommer.

Anonymkode: 6f022...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det står at det er ungdommer. Skal den norske stat banke opp ungdommene når de oppfører seg dorlig? Jeg er i mot vold generelt, men spiselt når det er mot barn og ungdommer.

Anonymkode: 6f022...aa2

Er det noen som sier de skal bankes opp? 😱

 

Det er vel bare at folk stiller seg undrende, ja bent frem skeptiske, til slike tiltak. 

Jeg har barn selv. Vi driver ikke med belønning for å ikke gjøre skadeverk, sparke broren din, lugge søstera di, etc. 

«Om du ikke løser ut brannalarmen på skolen, kaller ut brannvesenet på falsk alarm, da skal dere få Kr 500,- i påskjønnelse» 

Vi forsøker jo å jobbe med positive forventninger, indre motivasjon, at en skal gjøre det rette fordi det føles godt, fordi man har omtanke for fellesskapet, IKKE fordi en skal belønne seg selv. 

Det er da ingen som føler seg dårlig, som føler seg bedre av å slå falsk alarm til nødetatene! 

Anonymkode: aa5c1...b95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne likegjerne vært norske ungdommer 

Anonymkode: eae24...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Det kunne likegjerne vært norske ungdommer 

Anonymkode: eae24...a95

Det er klart. Det er ikke første gang en ungdom gjør sånt. Det har skjedd før, og det kommee til å skje igjen. Omfanget her var dog større en normalt.

Det er derimot ikke det som er tema. 

Anonymkode: aa5c1...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting av det jeg kunne sagt her - ingen ting av det Rights, Document eller Resett kunne postet - er mer ødeleggende enn det daglig leder Tom Gunnar Børresen i Vam AS sier:

– Oppførselen er forkastelig og mange av dem trekker bare på skuldrene når vi forklarer at slik kan de ikke oppføre seg. Men vi har ingen sanksjonsmuligheter mot dem.

De trekker bare på skuldrene. Det lover godt for deres framtid i Norge. Vi har noe å se fram til.

– Jeg skulle nok ønsket meg noe mer takknemlighet for at vi gir dem beskyttelse.

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/asylskere-far-betalt-for-ikke-a-utlse-brannalarmen/3423406047.html

Hva hvis slike kommer og skal gå på din sønns eller enda verre - datters skole? Hvorfor skal de bry seg om noe som helst? Har de noen sperringer, når de har sett at det ikke får konsekvenser?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo liksom så "synd på dem" alle disse "stakkars flyktningene"

Anonymkode: e46c6...510

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager gjør de ikke heller slik at de får (minst) 500 kr mindre i lommepenger dersom de utløser alarmen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan de ikke straffeforfølges pga dette? Finnes det ingen sanksjonsmulighet, i straffesystemet? 

Anonymkode: aa5c1...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Frankenstein1 said:

Hvorfor i alle dager gjør de ikke heller slik at de får (minst) 500 kr mindre i lommepenger dersom de utløser alarmen?

Jeg sa akkurat det i en post som ble fjernet. Jeg kalte disse ungdommene dysfunksjonelle også, tydeligvis er det ord som er for sterke for KG....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.1.2018 at 9:42 PM, AnonymBruker said:

Det kunne likegjerne vært norske ungdommer 

Anonymkode: eae24...a95

Får norske ungdommer 500 kroner i måneden for å IKKE utløse brannalarmen? Hvor kan jeg sende kravet mitt?

Anonymkode: 94282...24d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er bekymret for datteren min sin framtid, er bare å håpe på fortsatt blå regjering i lang tid. 

Anonymkode: 2d29b...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser jo hvordan vi tillater snikislamiseringen av Norge steg for steg. Hva blir det neste? 1000kr for å ikke slå noen? herregud nordmenn er av og til helt uten ryggmarg.

Anonymkode: 32fcc...ef6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, January 14, 2018 den 14.51, AnonymBruker skrev:

 Kan de ikke straffeforfølges pga dette? Finnes det ingen sanksjonsmulighet, i straffesystemet? 

 Anonymkode: aa5c1...b95

 Å være mest mulig "politisk korrekt" er selvfølgelig viktigst!

 Dessverre er folk flest livredde for å bli stemplet som "rasisme" her...

Anonymkode: e46c6...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...