Gå til innhold

Hvis du ser naboene ha sex....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tror du skjedde?

Anonymkode: 37209...32a

Helt ærlig tror jeg ingenting skjedde, tipper hele historien er oppdiktet :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Morten1 skrev:

Helt ærlig tror jeg ingenting skjedde, tipper hele historien er oppdiktet :)

Jeg gikk hjem igjen, rimelig flau, men også litt kåt. Traff kompisen min dagen etterpå. Han sa det var deilig, og tok det nesten som en selvfølge at jeg også gjorde det.  Bli med oss i ettermiddag, og jeg møtte opp rimelig spent.  De hadde allerede tatt av seg, og jeg måtte vel gjøre det samme.  Hadde vasket meg som bare det.  Ble stiv av spenningen, og de ville måle den.  Dro frem målebånd og den var 13 cm rundt og 16 cm lang.  Han andre tok munnen rundt den og hånden rundt ballene.  Så gikk det slaå i slag til kompisen min kom inne i munnen på han andre.  Han tok hodet mitt ned på og jeg hadde plutselig en kliss våt pikk i munnen.  Jeg kjente den rykket litt fortsatt.  Nå ville de at jeg skulle suge han andre til han kom, mens vi lå i en slags 69-stilling.  Jeg fikk streng beskjed om å ikke komme før han kom inne i munnen min.  Ikke enkelt, men plutselig kom han, jeg hostet av og fikk all saften i ansiktet.  De ble fort stive igjen.  Kompisen min ville skli inn i rumpa mi, men jeg var litt betenkt.  Du skal se at det er så deilig at du kommer uten å røre tissen.  Han smurte meg inn, tok på kondom, og kjørte sakte inn.  Var ikke ekkelt, men deilig. Skled inn og ut, og kjente det begynte å piple ut av tissen.   han andre tok den i munnen, og plutselig kom jeg som jeg aldri har kommet før.  Det ble noen utløsninger til den kvelden.  Bra jeg ikke ringte på :) Siden har jeg lekt med både kompisen og begge. 

Anonymkode: 37209...32a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri forbi nabohuset borti veien, mellom 21 og 23. De har sex nesten hver kveld med vinduet åpent. Jeg liker ikke å høre at andre har sex.

Anonymkode: 4afb8...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13/01/2018 at 10:56 AM, AnonymBruker said:

Så en gang et ungt gutte par som hadde sex i leiligheten tett opp til min. Så dem ovenfra gjennom deres åpne vindu. Dem holdt på lenge, tenkte nok ikke over å bli hørt og sett. Jeg så hvordan han en ble pult i flere stillinger å hørte hans stønn og hyl hver gang han fikk orgasme.:)

Anonymkode: 2c9ed...e85

Du har fantasert vennen min, for er det så mange stillinger å velge mellom da?

Anonymkode: f3578...1e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk hjem igjen, rimelig flau, men også litt kåt. Traff kompisen min dagen etterpå. Han sa det var deilig, og tok det nesten som en selvfølge at jeg også gjorde det.  Bli med oss i ettermiddag, og jeg møtte opp rimelig spent.  De hadde allerede tatt av seg, og jeg måtte vel gjøre det samme.  Hadde vasket meg som bare det.  Ble stiv av spenningen, og de ville måle den.  Dro frem målebånd og den var 13 cm rundt og 16 cm lang.  Han andre tok munnen rundt den og hånden rundt ballene.  Så gikk det slaå i slag til kompisen min kom inne i munnen på han andre.  Han tok hodet mitt ned på og jeg hadde plutselig en kliss våt pikk i munnen.  Jeg kjente den rykket litt fortsatt.  Nå ville de at jeg skulle suge han andre til han kom, mens vi lå i en slags 69-stilling.  Jeg fikk streng beskjed om å ikke komme før han kom inne i munnen min.  Ikke enkelt, men plutselig kom han, jeg hostet av og fikk all saften i ansiktet.  De ble fort stive igjen.  Kompisen min ville skli inn i rumpa mi, men jeg var litt betenkt.  Du skal se at det er så deilig at du kommer uten å røre tissen.  Han smurte meg inn, tok på kondom, og kjørte sakte inn.  Var ikke ekkelt, men deilig. Skled inn og ut, og kjente det begynte å piple ut av tissen.   han andre tok den i munnen, og plutselig kom jeg som jeg aldri har kommet før.  Det ble noen utløsninger til den kvelden.  Bra jeg ikke ringte på :) Siden har jeg lekt med både kompisen og begge. 

Anonymkode: 37209...32a

Sikkert. 

Anonymkode: 52463...57a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk hjem igjen, rimelig flau, men også litt kåt. Traff kompisen min dagen etterpå. Han sa det var deilig, og tok det nesten som en selvfølge at jeg også gjorde det.  Bli med oss i ettermiddag, og jeg møtte opp rimelig spent.  De hadde allerede tatt av seg, og jeg måtte vel gjøre det samme.  Hadde vasket meg som bare det.  Ble stiv av spenningen, og de ville måle den.  Dro frem målebånd og den var 13 cm rundt og 16 cm lang.  Han andre tok munnen rundt den og hånden rundt ballene.  Så gikk det slaå i slag til kompisen min kom inne i munnen på han andre.  Han tok hodet mitt ned på og jeg hadde plutselig en kliss våt pikk i munnen.  Jeg kjente den rykket litt fortsatt.  Nå ville de at jeg skulle suge han andre til han kom, mens vi lå i en slags 69-stilling.  Jeg fikk streng beskjed om å ikke komme før han kom inne i munnen min.  Ikke enkelt, men plutselig kom han, jeg hostet av og fikk all saften i ansiktet.  De ble fort stive igjen.  Kompisen min ville skli inn i rumpa mi, men jeg var litt betenkt.  Du skal se at det er så deilig at du kommer uten å røre tissen.  Han smurte meg inn, tok på kondom, og kjørte sakte inn.  Var ikke ekkelt, men deilig. Skled inn og ut, og kjente det begynte å piple ut av tissen.   han andre tok den i munnen, og plutselig kom jeg som jeg aldri har kommet før.  Det ble noen utløsninger til den kvelden.  Bra jeg ikke ringte på :) Siden har jeg lekt med både kompisen og begge. 

Anonymkode: 37209...32a

Herlig as. Har hatt den samme opplevelsen selv. Hadde 7-8 orgasmer å var klissvåt etter å blitt sugd å pult. Trodde nesten jeg skulle dø, med pikken til kameraten min i rumpa, skreik jeg hver gang når jeg fikk orgasme :P

Anonymkode: 102bc...46c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fjerner jeg meg, så jeg ikke ser mer. Gidder ikke se på sånt.

Anonymkode: fb2fe...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gikk hjem igjen, rimelig flau, men også litt kåt. Traff kompisen min dagen etterpå. Han sa det var deilig, og tok det nesten som en selvfølge at jeg også gjorde det.  Bli med oss i ettermiddag, og jeg møtte opp rimelig spent.  De hadde allerede tatt av seg, og jeg måtte vel gjøre det samme.  Hadde vasket meg som bare det.  Ble stiv av spenningen, og de ville måle den.  Dro frem målebånd og den var 13 cm rundt og 16 cm lang.  Han andre tok munnen rundt den og hånden rundt ballene.  Så gikk det slaå i slag til kompisen min kom inne i munnen på han andre.  Han tok hodet mitt ned på og jeg hadde plutselig en kliss våt pikk i munnen.  Jeg kjente den rykket litt fortsatt.  Nå ville de at jeg skulle suge han andre til han kom, mens vi lå i en slags 69-stilling.  Jeg fikk streng beskjed om å ikke komme før han kom inne i munnen min.  Ikke enkelt, men plutselig kom han, jeg hostet av og fikk all saften i ansiktet.  De ble fort stive igjen.  Kompisen min ville skli inn i rumpa mi, men jeg var litt betenkt.  Du skal se at det er så deilig at du kommer uten å røre tissen.  Han smurte meg inn, tok på kondom, og kjørte sakte inn.  Var ikke ekkelt, men deilig. Skled inn og ut, og kjente det begynte å piple ut av tissen.   han andre tok den i munnen, og plutselig kom jeg som jeg aldri har kommet før.  Det ble noen utløsninger til den kvelden.  Bra jeg ikke ringte på :) Siden har jeg lekt med både kompisen og begge. 

Anonymkode: 37209...32a

Tror jeg ikke noe på, men du skal ha for at du prøvde!

f42b5116363082e1222c9ae613012f196bcc55b22820cb62fb81b5e6534a329e.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle besøke kompisen min.  Ringte på.  Ingen kom ut. Oj. Døren var åpen, og jeg gikk inn.  Døren til rommet hans stod åpen og der så jeg han og en annen gutt suge hverandre.  Ufff, prøvde å snu meg og snike meg ut igjen, men de så meg. Og ble litt flaue, og de stive pikkene ble slappe.....HVA skulle jeg gjort? Noen tips her. 

Anonymkode: 37209...32a

Morsom du. Du vet det ikke er så veldig vanskelig å kjenne deg igjen med disse såkalte kompishistoriene dine?? Egentlig bare latterlig å lese, men hvis det gir deg en eller annen form så glede så...

Anonymkode: bfcce...a5e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

TS her...Endelig fikk jeg oppleve litt nabosex igjen..

Tittet ut av vinduet og der så jeg naboene tydelig holdt på med noe. Han slikket og fingret henne lenge og i flere omganger, før de avsluttet med et raskt knull. Dessverre satt kona i stua, så kunne ikke se så veldig. Dessuten så jeg ikke noen "private" deler da det var skjult bak kjøkkenbenken hos de. Men deilig å se de kose seg. For min det er det veldig opphissende å se på...

Anonymkode: 6b67e...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg ville definitivt sett på. Kanskje også gitt meg til kjenne hvis det f.eks er ute i naturen og de er tilfeldige ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene våre er tydeligvis inne i en god periode for de to-tre siste ukene har det vært HVER dag en gang mellom 22 og 23 på hverdagene og senere fredag og lørdag. To ganger har jeg sett dem (såvidt, ikke mye innsyn), ellers bare hørt. Synes flere ting om dette:

- Tennende, har blitt til at vi har hatt sex selv to ganger.

- Frustrerende. Hvordan i helvete får de til å være så kåte på hverandre (de er like gamle som oss og har vært samboere like lenge og er egentlig veldig like oss på mange måter)?

- Sjalusi. Skjønner jo at kjæresten min tenker at her er det en det ville vært spennende å ha sex med.

- Irritasjon, hvis jeg prøver å få sove og skal tidlig opp.

Anonymkode: e00c8...ec7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer enn nok å høre naboene ha sex. Lei av å bo vegg i vegg med dårlig lydisolasjon, og høre senga deres. De tar heller ikke hensyn til at det er dårlig lydisolasjon.

Anonymkode: ac808...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett det, men skulle gjerne sett de naboene vi har i dag hatt sex. Synes ikke det er feil i det hele tatt, dersom det er åpenbart at de kunne unngått det hvis de ville, og dersom jeg ikke selv må gjøre store anstrengelser for å spionere :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/23/2018 at 8:23 PM, AnonymBruker said:
 

Jeg gikk hjem igjen, rimelig flau, men også litt kåt. Traff kompisen min dagen etterpå. Han sa det var deilig, og tok det nesten som en selvfølge at jeg også gjorde det.  Bli med oss i ettermiddag, og jeg møtte opp rimelig spent.  De hadde allerede tatt av seg, og jeg måtte vel gjøre det samme.  Hadde vasket meg som bare det.  Ble stiv av spenningen, og de ville måle den.  Dro frem målebånd og den var 13 cm rundt og 16 cm lang.  Han andre tok munnen rundt den og hånden rundt ballene.  Så gikk det slaå i slag til kompisen min kom inne i munnen på han andre.  Han tok hodet mitt ned på og jeg hadde plutselig en kliss våt pikk i munnen.  Jeg kjente den rykket litt fortsatt.  Nå ville de at jeg skulle suge han andre til han kom, mens vi lå i en slags 69-stilling.  Jeg fikk streng beskjed om å ikke komme før han kom inne i munnen min.  Ikke enkelt, men plutselig kom han, jeg hostet av og fikk all saften i ansiktet.  De ble fort stive igjen.  Kompisen min ville skli inn i rumpa mi, men jeg var litt betenkt.  Du skal se at det er så deilig at du kommer uten å røre tissen.  Han smurte meg inn, tok på kondom, og kjørte sakte inn.  Var ikke ekkelt, men deilig. Skled inn og ut, og kjente det begynte å piple ut av tissen.   han andre tok den i munnen, og plutselig kom jeg som jeg aldri har kommet før.  Det ble noen utløsninger til den kvelden.  Bra jeg ikke ringte på :) Siden har jeg lekt med både kompisen og begge. 

Anonymkode: 37209...32a

Forstår at historiene dine får avslag på publikasjon

Anonymkode: 34ce7...877

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde utvilsomt sett på, og likt å se på. Jeg liker både å se og tanken på å kunne bli sett selv.

Anonymkode: bc9f0...b69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten var det fint å se at det var han som tilfredstilte henne, til nå er det stort sett hun som har sugd og/eller runket han...

Anonymkode: 6b67e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren hadde sex på badet, en veldig varm sommerdag i sommer og vi hadde vindu oppe. Lyset var av, så vi satsa ikke på at noen ville se + at vi bor et stykke utenfor sentrum som er en liten landsby, så vi har ikke mange naboene. 

Men i såfall, når vi var ferdige og følte det godt med oss selv og med hverandre, så fant vi ut at naboen sto på verandaen og så på alt, og hørte på. Takk Gud for at det er en gammel mann jeg ikke kjenner og ikke vet hvem er, annet enn at det er naboen vår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ingaogco skrev:
 

Jeg og samboeren hadde sex på badet, en veldig varm sommerdag i sommer og vi hadde vindu oppe. Lyset var av, så vi satsa ikke på at noen ville se + at vi bor et stykke utenfor sentrum som er en liten landsby, så vi har ikke mange naboene. 

Men i såfall, når vi var ferdige og følte det godt med oss selv og med hverandre, så fant vi ut at naboen sto på verandaen og så på alt, og hørte på. Takk Gud for at det er en gammel mann jeg ikke kjenner og ikke vet hvem er, annet enn at det er naboen vår.

Du kan jo tenke på at du helt sikkert gledet en gammel mann!

Anonymkode: 6b67e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...