Gå til innhold

Hvis du ser naboene ha sex....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I studentby så jeg over til en kar som hadde mye damebesøk. Det var noen ganger tennende, andre ganger bare frustrerende for meg som ikke hadde samme suksess :PSå dem helt om de holdt på i sofaen, var de i senga så jeg bare overkroppen til den som var øverst. 

Anonymkode: 0c231...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I studentby så jeg over til en kar som hadde mye damebesøk. Det var noen ganger tennende, andre ganger bare frustrerende for meg som ikke hadde samme suksess :PSå dem helt om de holdt på i sofaen, var de i senga så jeg bare overkroppen til den som var øverst. 

Anonymkode: 0c231...8e3

Varte det lenge? Kan være digg å se på.

Anonymkode: 2c9ed...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Varte det lenge? Kan være digg å se på.

Anonymkode: 2c9ed...e85

Du, det varierte. Husker en søndag det aldri tok slutt :P Var som oftest deilig å se på, men som sagt jævlig frustrerende også.

Anonymkode: 0c231...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke klart å la være å titte iallefall.....:fnise: Men nå er det lite sannsynelig at jeg får oppleve det  her jeg bor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må stå oppreist for å se inn til naboen, så hadde nok ikke orket å se på, lat som jeg er :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett gutter, det var ekstremt høylytt. 

Anonymkode: 2c9ed...e85

Vi har fått det med oss nå, ja. Det er ikke så spennende at du må gjenta det hver gang noen skriver noe.

Anonymkode: 52463...57a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popcorn? Det er vel vaselin og tørekerull som er rette tilbehøret her?

Anonymkode: cbd04...cfe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fått det med oss nå, ja. Det er ikke så spennende at du må gjenta det hver gang noen skriver noe.

Anonymkode: 52463...57a

Var litt usikker skjønner du...

Anonymkode: 2c9ed...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Så en gang et ungt gutte par som hadde sex i leiligheten tett opp til min. Så dem ovenfra gjennom deres åpne vindu. Dem holdt på lenge, tenkte nok ikke over å bli hørt og sett. Jeg så hvordan han en ble pult i flere stillinger å hørte hans stønn og hyl hver gang han fikk orgasme.:)

Anonymkode: 2c9ed...e85

 

9 hours ago, AnonymBruker said:

Ganske likt det jeg ser, to unge gutter, den en puler den andre. Han som blir pult stønner å skriker hver gang orgasmen kommer. Skjer hver kveld her.

Anonymkode: 2c9ed...e85

 

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har sett gutter, det var ekstremt høylytt. 

Anonymkode: 2c9ed...e85

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Var litt usikker skjønner du...

Anonymkode: 2c9ed...e85

Merker det.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok kikket og onanert kåt tøs som jeg er:fnise: Skulle ønske jeg hadde naboer som hadde sex åpenlyst 😊

Anonymkode: e7a51...317

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
20 timer siden, lipglossy skrev:

Gudameien, har jeg sagt at det er noe negativt med at voksne har sex? Er bare at jeg synes det ikke er noe å se på at naboene mine har sex

Gudameien til deg og. Du skrev "Hadde nok ikke likt å observere det nei, da de fleste av naboene mine er GODT voksne "  Det er det jeg svarte på. Tipper at du er i 20 årene og tror at du aldri blir eldre ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nabogutten blir sugd av en kompis før fotballtrening jevnlig, og jeg ser på like jevnlig. Hans soveromsvindu ligger skrått nedenfor mitt hjemmekontorvindu og de har aldri lukket gardinene. Og de nærmest lyser opp i sine hvite fotballdrakter. På vinteren er det treningsdresser på, men det er omtrent samme klokkeslett et par ganger i uka, ganske regelmessig. Så går de av sted på trening etterpå og vet nok ikke at jeg vet. Kompisen hans har fått førerkort så de har holdt på litt i bilen også. 

Anonymkode: f3454...945

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske likt det jeg ser, to unge gutter, den en puler den andre. Han som blir pult stønner å skriker hver gang orgasmen kommer. Skjer hver kveld her.

Anonymkode: 2c9ed...e85

Blir dere aldri lei??? 

Anonymkode: d11ea...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎01‎.‎2018 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du hvis du ser at naboene dine har sex? Trekker for gardinene så du slipper å se, eller setter deg til med popkorn og nyter synet?

Naboene mine like nedenfor huset mitt har av og til sex på sofaen, en sofa jeg har delvis innsyn til. Jeg må si det er ganske så pirrende og opphissende å sitte å se på de har seg.

Det er forresten naboen jeg ikke har noe spesielt forhold til, hadde kanskje vært litt annerledes hvis jeg hadde kjent de veldig godt.

Hva gjør du?

(Gift mann i min beste alder...)

Anonymkode: bfcce...a5e

Hvis de på død og liv MÅ vise at de har sex for naboene så hadde jeg poppet popcorn, henta frem en discokula og hengt den opp i taket, og satt platespilleren med 70 talls musikk på full guffe.

Hvis de har seg uten  egentlig å ville vise seg frem så hadde jeg snudd ryggen til, gått inn i et annet rom i huset eller lignende. 

Anonymkode: 735d7...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboene her er så tørre at de ligger nok godt under dyna, men tror jeg hadde tatt en titt. Vi har sex overalt i huset, men tviler på noen ser det.

Anonymkode: ca0ca...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"And today we are studying the mating rituals of the human race...". Hadde tenkt at det er flaks at jeg er nærsynt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Blir dere aldri lei??? 

Anonymkode: d11ea...5df

Lei ?? Det er en opplevd seanse.

Anonymkode: 2c9ed...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Coolaid skrev:

Gudameien til deg og. Du skrev "Hadde nok ikke likt å observere det nei, da de fleste av naboene mine er GODT voksne "  Det er det jeg svarte på. Tipper at du er i 20 årene og tror at du aldri blir eldre ;) 

Det er da stor forskjell på å syns det er greit og naturlig for godt voksne å ha sex, og ha interesse av å se på dem! Hvis personen du siterer er ung, er det helt naturlig å foretrekke å se på nakne personer som også er unge. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2018 den 3.33, AnonymBruker skrev:

Går i et annet rom og fortrenger det jeg så, og noen dager senere legger en lapp i postkassa dems at dem får trekke for gardinene neste gang.

Anonymkode: e753b...efc

Så i stedet for å velge å ikke se på, noe som tross alt ikke er så veldig vanskelig så velger du heller å drepe fantasien dems, samt ødelegge for alle skuelystne. Din gledesdreper🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...