Gå til innhold

Menn er så forsiktige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn er så forsiktige med meg (spesielt de som kjenner meg). Da snakker jeg om fuckboys til «nice» guys. Jeg har venninner som klager om at de blir spammet av dckpics, nudes og booty calls mens jeg får bare hverdagslige updates fra gutter. Mange av disse guttene har jeg vært ute å festet med, men de er fortsatt så ...forsiktige. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg! Jeg er sjenert, men er veldig imøtekommende. Er ofte den som starter samtaler. Det er en som jeg syntes er kjekk som har små hinta. Er noen som holder blikket litt lenge på universitet med et lite flørtesmil, men thats it. De gjør ikke mer enn det, selv om jeg smiler tilbake. Føler at de ser på meg som en helt annen skapning noen ganger uten seksuelle behov/ønsker :angry: 

Anonymkode: a292c...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ønsker å bli litt "seksuelt trakassert"? Men bare av den rette, naturligvis. Da er det du som må ta initiativet. Etter #metoo er det straffbart for menn. Så mann deg opp.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Horten Market skrev:

Du ønsker å bli litt "seksuelt trakassert"? Men bare av den rette, naturligvis. Da er det du som må ta initiativet. Etter #metoo er det straffbart for menn. Så mann deg opp.

Seksuell trakassering har vært ulovlig lenge før #metoo. Og nei, ts vil ikke bli seksuelt trakassert. Det er ikke det hun skriver i det hele tatt. Hun skriver at det er en hun liker som pleier å se på henne, men ikke gjør noe mer enn det.
Det er jo greit å be en dame ut på date om man er interessert i hun, og det er ikke seksuell trakassering å gjøre.

Men så "fint" at du skal prøve å latterliggjøre #metoo og hevde at kvinner ønsker å bli seksuelt trakassert og voldtatt. Bravo! *slow clap * :sarkasme:

Anonymkode: f1028...86e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seksuell trakassering har vært ulovlig lenge før #metoo. Og nei, ts vil ikke bli seksuelt trakassert. Det er ikke det hun skriver i det hele tatt. Hun skriver at det er en hun liker som pleier å se på henne, men ikke gjør noe mer enn det.
Det er jo greit å be en dame ut på date om man er interessert i hun, og det er ikke seksuell trakassering å gjøre.

Men så "fint" at du skal prøve å latterliggjøre #metoo og hevde at kvinner ønsker å bli seksuelt trakassert og voldtatt. Bravo! *slow clap * :sarkasme:

Anonymkode: f1028...86e

Åja, for menn skal liksom vite forskjellen, når alle vet at det handler om kvinners subjektivitet. Syns hun han er kjekk - lørting. Er han ikke noe særlig er det seksuell trakassering. Tenk om typen plutselig får seg en forfremmelse da eller vinner i lotto. Plutselig er han i maktposisjon og utnytter jenta, så mye penger/makt han har fått.

Anonymkode: 5e14b...ab2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er så forsiktige med meg (spesielt de som kjenner meg). Da snakker jeg om fuckboys til «nice» guys. Jeg har venninner som klager om at de blir spammet av dckpics, nudes og booty calls mens jeg får bare hverdagslige updates fra gutter. Mange av disse guttene har jeg vært ute å festet med, men de er fortsatt så ...forsiktige. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg! Jeg er sjenert, men er veldig imøtekommende. Er ofte den som starter samtaler. Det er en som jeg syntes er kjekk som har små hinta. Er noen som holder blikket litt lenge på universitet med et lite flørtesmil, men thats it. De gjør ikke mer enn det, selv om jeg smiler tilbake. Føler at de ser på meg som en helt annen skapning noen ganger uten seksuelle behov/ønsker :angry: 

Anonymkode: a292c...085

Hva ser du i speilet? Mulig du er for pen...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjenerte og introverte menn har alltid hatt vansker med det motsatte kjønn. Etter #metoo gjelder dette også sjenerte og introverte kvinner. Dere kommer til å leve alene med mindre dere "manner" dere opp og tar initiativet overfor menn. Face the reality.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, for menn skal liksom vite forskjellen, når alle vet at det handler om kvinners subjektivitet. Syns hun han er kjekk - lørting. Er han ikke noe særlig er det seksuell trakassering. Tenk om typen plutselig får seg en forfremmelse da eller vinner i lotto. Plutselig er han i maktposisjon og utnytter jenta, så mye penger/makt han har fått.

Anonymkode: 5e14b...ab2


Altså, alle vet da forskjellen på å respektfullt spørre en person ut på date, og å seksuelt trakassere noen.
Utseende eller hvor rik man er har ingenting å si , det er oppførselen og kvinnesynet som avgjør det.
Du har ikke kvinnesynet på plass forstår jeg, så kanskje derfor du syns det er så vanskelig å "vite forskjellen". :sarkasme:

Anonymkode: f1028...86e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Horten Market skrev:

Sjenerte og introverte menn har alltid hatt vansker med det motsatte kjønn. Etter #metoo gjelder dette også sjenerte og introverte kvinner. Dere kommer til å leve alene med mindre dere "manner" dere opp og tar initiativet overfor menn. Face the reality.

Hvorfor mener du sjenerte og introverte menn som oppfører seg respektfullt og har et bra kvinnesyn, skal bli påvirket av #metoo kampanjen? Det er jo ikke de mennene det handler om, men da er dem kanskje ikke så snille og sjenerte som dem gir uttrykk for siden de føler seg så truffet!

Anonymkode: f1028...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du sjenerte og introverte menn som oppfører seg respektfullt og har et bra kvinnesyn, skal bli påvirket av #metoo kampanjen? Det er jo ikke de mennene det handler om, men da er dem kanskje ikke så snille og sjenerte som dem gir uttrykk for siden de føler seg så truffet!

Anonymkode: f1028...86e

Nå tror jeg du ikke forsto helt hva jeg skrev. Sjenerte menn har alltid hatt problemer med damer, også før #metoo. Skjønner? Men sjenerte damer har ikke hatt problemer, fordi det er menn som tar initiativet og er pågående. Når dette nå er sosialt selvmord, så er det opp til sjenerte kvinner å ta initiativet selv. Gjør de ikke det, så blir de like ensomme som sjenerte menn alltid har vært.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Olaug Olsen skrev:

Hva ser du i speilet? Mulig du er for pen...?

Syntes jeg ser helt normal ut. Har aldri fått høre at jeg er "vakker", alltid "søt". 

Anonymkode: a292c...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er så forsiktige med meg (spesielt de som kjenner meg). Da snakker jeg om fuckboys til «nice» guys. Jeg har venninner som klager om at de blir spammet av dckpics, nudes og booty calls mens jeg får bare hverdagslige updates fra gutter. Mange av disse guttene har jeg vært ute å festet med, men de er fortsatt så ...forsiktige. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg! Jeg er sjenert, men er veldig imøtekommende. Er ofte den som starter samtaler. Det er en som jeg syntes er kjekk som har små hinta. Er noen som holder blikket litt lenge på universitet med et lite flørtesmil, men thats it. De gjør ikke mer enn det, selv om jeg smiler tilbake. Føler at de ser på meg som en helt annen skapning noen ganger uten seksuelle behov/ønsker :angry: 

Anonymkode: a292c...085

Vel, vi er alle forskjellig. For meg høres det ut som om du blir behandlet skikkelig. Mange reagerer negativt på å få tilsendt slike ting som du nevner. 

Jeg syns det er fint at man ikke sender hva som helst til kvinner. Og så kan jo du ta iniativet - det er ingen selvfølge at det er menn som skal gjøre det. For meg virker det som om du forventer at alle skal lese tankene dine. Ikke lett å være mann, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er så forsiktige med meg (spesielt de som kjenner meg). Da snakker jeg om fuckboys til «nice» guys. Jeg har venninner som klager om at de blir spammet av dckpics, nudes og booty calls mens jeg får bare hverdagslige updates fra gutter. Mange av disse guttene har jeg vært ute å festet med, men de er fortsatt så ...forsiktige. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg! Jeg er sjenert, men er veldig imøtekommende. Er ofte den som starter samtaler. Det er en som jeg syntes er kjekk som har små hinta. Er noen som holder blikket litt lenge på universitet med et lite flørtesmil, men thats it. De gjør ikke mer enn det, selv om jeg smiler tilbake. Føler at de ser på meg som en helt annen skapning noen ganger uten seksuelle behov/ønsker :angry: 

Anonymkode: a292c...085

Du er vel den søte snille som ingen vil "skade". Så er du vel heller ikke den som er så rett på kansje.

Så tror jeg du har et såpass pent ytre at mange tror de ikke har sjanse i havet til å nå opp til deg.

Da får du ikke slike ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes jeg ser helt normal ut. Har aldri fått høre at jeg er "vakker", alltid "søt". 

Anonymkode: a292c...085

Vel, der har du det. Du er ikke den man vil griseknulle når man sitter der kåt og frustrert, enkelt og greit. Du kan være skikkelig kjærestemateriale og en catch sånn sett, men du er ikke den man ser for seg i en perfekt doggy på første date.

Anonymkode: ece04...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er så forsiktige med meg (spesielt de som kjenner meg). Da snakker jeg om fuckboys til «nice» guys. Jeg har venninner som klager om at de blir spammet av dckpics, nudes og booty calls mens jeg får bare hverdagslige updates fra gutter. Mange av disse guttene har jeg vært ute å festet med, men de er fortsatt så ...forsiktige. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg! Jeg er sjenert, men er veldig imøtekommende. Er ofte den som starter samtaler. Det er en som jeg syntes er kjekk som har små hinta. Er noen som holder blikket litt lenge på universitet med et lite flørtesmil, men thats it. De gjør ikke mer enn det, selv om jeg smiler tilbake. Føler at de ser på meg som en helt annen skapning noen ganger uten seksuelle behov/ønsker :angry: 

Anonymkode: a292c...085

Tenker du bør varsle om dette slik at de får muligheten til å trekke seg. Argumentet ditt bør, som hos alle andre, være at dette oppleves ubehagelig og er uønsket. Lykke til :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Coolaid skrev:

Vel, vi er alle forskjellig. For meg høres det ut som om du blir behandlet skikkelig. Mange reagerer negativt på å få tilsendt slike ting som du nevner. 

Jeg syns det er fint at man ikke sender hva som helst til kvinner. Og så kan jo du ta iniativet - det er ingen selvfølge at det er menn som skal gjøre det. For meg virker det som om du forventer at alle skal lese tankene dine. Ikke lett å være mann, nei. 

Ja, men har blitt kjent med mange forskjellige menn dette året å får nesten samme respons fra alle. Føler de venter på at jeg skal direkte si til de at de har lov - mens med mine venninner så bare sender/tar de i vei. Da er det tydeligvis jeg som er "problemet" - jeg vil bare finne ut hvorfor. Hele situasjonen gjør meg egentlig bare mer usikker.

Anonymkode: a292c...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Sjenerte reserverte jenter går dårlige tider i møte nå. Det blir hverken kjæreste eller pikk på dere, og kommer til å ende opp som enslige gamle tanter. Hvorfor? Etter #MeToo vil nå gutta være livredde for prøve å sjekke opp damer. I frykt for å bli beskyldt for å være sextrakasserende mannsgriser. Nå må damene ta initiativet..

Anonymkode: 26f74...dc4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...