Gå til innhold

Vil gjerne at hun barberer/vokser rumpehullet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama har et spesielt langt hårstrå bak som plager meg. Det er som ei kvise du gjerne vil poppe eller ei buse som skulle vært snytt. Hun har også litt mer hår som hun kunne tatt i samme slengen, men det ser spesielt det lange hårstrået som plager meg. HAr i blant bare hatt lyst til å røske det ut, men tørr ikke. Hvordan kan jeg legge det fram for henne?

Anonymkode: d3610...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom med forslag om at dere intimbarberer hverandre neste gang. Så tar du godt der hun ikke kommer til like godt selv.

Anonymkode: a67b2...a87

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kom med forslag om at dere intimbarberer hverandre neste gang. Så tar du godt der hun ikke kommer til like godt selv.

Anonymkode: a67b2...a87

Jeg vil ikke barbere henne

Anonymkode: d3610...9e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke barbere henne

Anonymkode: d3610...9e7

Så napp det ut. eller si at hun har et langt hår som stikker ut. Resten får du tåle. Det er normalt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er din kjæreste og du må rett og slett si til henne at det er et langt hår som plager deg så mye at du måtte ta det opp på kvinneguiden. Du begynner ikke å nappe ut uten at hun er med på det.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farg det blondt, så synes det mindre. Da slipper du å snakke med henne om det, eller å planlegge snikklipping mens hun sover.

Anonymkode: 5e464...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hva slags forhold har dere egentlig? Sånne mutanthår er jo bare morsomme. Kan dere ikke le av slike ting sammen? Si noe sånt som "kjære vene, visste du at du har et skikkelig mutanthår her bak? Haha, det var kjempemorsomt. Skal jeg nappe det ut for deg mens jeg likevel er her nede? Seeee kjære det var jo kjempelangt! Haha, skal vi transplantere det over til hodet ditt?"

Jeeezes altså, sex og kropp skal jo være GØY. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du se det egentlig? Ser du det i doggy, eller slikker du hun mens hun har rumpa hevet opp i været? Man ser jo ikke rumpehullet når jenta ligger på ryggen med rumpa nede?

 

Anonymkode: 9a807...b7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et sånt, som jeg ber mannen ta vekk jevnlig :P 

Anonymkode: 58a94...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du se det egentlig? Ser du det i doggy, eller slikker du hun mens hun har rumpa hevet opp i været? Man ser jo ikke rumpehullet når jenta ligger på ryggen med rumpa nede?

 

Anonymkode: 9a807...b7b

Vel, i 69 har man godt innsyn både her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha hvor er det hen? 😂 jeg hadde bare ledd 

Anonymkode: cd167...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dama har et spesielt langt hårstrå bak som plager meg. Det er som ei kvise du gjerne vil poppe eller ei buse som skulle vært snytt. Hun har også litt mer hår som hun kunne tatt i samme slengen, men det ser spesielt det lange hårstrået som plager meg. HAr i blant bare hatt lyst til å røske det ut, men tørr ikke. Hvordan kan jeg legge det fram for henne?

Anonymkode: d3610...9e7

Har du lurt på hvordan du selv ser ut der bak? Og hva hun syns om det?  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å røske det ut neste gang du har henne på alle fire. Skriv gjerne og fortell hvordan reaksjonen ble. :popcorn:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom med forslag om at dere intimbarberer hverandre neste gang. Så tar du godt der hun ikke kommer til like godt selv.

Anonymkode: a67b2...a87

Bare digg å barbere hverandre, for etterpå gå glattbarbert å ren til sengs, deilig forspill er det også.... ingen skjemmende hår, bare våte å kåte kjønn som bare sikler etter tunge og munn

Anonymkode: f37b4...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde hatt et langt og veldig synlig hårstrå stikkende ut håper jeg virkelig at han napper det vekk...

Anonymkode: 7a870...4ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt veldig pris på at partneren min sa i fra, sånn at jeg kunne fjernet det! :) Bare si det på en normal måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man vokset rumpehullet i vanlig hudlpleie salong? Hva koster det?

Anonymkode: 158aa...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...