Gå til innhold

Dere som ligger med opptatte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Peonjenta skrev:

Gjør kvinner virkelig slikt?  Er det ikke ille nok at de ikke kan evne å finne sin egen mann men må ta andres?

Det går jo ikke an å "ta" en mann. Han er ingen hund, eller eiendel, men et levende individ med fri vilje. 

Endret av Perle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planter så klart alltid spor, som regel en ørering eller hårstrikk:fnise::fnise: 

 

Men nei fysj...

Endret av ÒranAbhainn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du glemte å svare på spørsmålet.

Anonymkode: d4308...0d1

Aldri. Kunne ikke ha falt meg inn.

Anonymkode: 92052...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det er da ingenting som heter "leppomade".

2. Å legge den i jakkelommen hans er en ganske dårlig plan. Skal man først gjøre noe sånt så må man jo tenke LITT.

Anonymkode: c4490...5a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en utrolig god ide! I jakkelomma hans er det jo størst sannsynlighet for at kona tilfeldigvis oppdager "leppomaden", og da kommer han garantert til å gå fra henne og sveve på en rosa sky sammen med deg langt inn i evigheten. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg begynne å sjekke kakkelommene til mannen? Jeg er aldri oppi de, så det hadde ikke funket å legge igjen spor der :ler:

Jeg har hatt sex med en gift mann, men fikk ikke vite før etterpå at han var gift. Han skulle jeg veldig gjerne avslørt. Jeg ønsker ikke å ligge med menn som er opptatt. 

Anonymkode: 1c7fe...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bør jeg begynne å sjekke kakkelommene til mannen? Jeg er aldri oppi de, så det hadde ikke funket å legge igjen spor der :ler:

Jeg har hatt sex med en gift mann, men fikk ikke vite før etterpå at han var gift. Han skulle jeg veldig gjerne avslørt. Jeg ønsker ikke å ligge med menn som er opptatt. 

Anonymkode: 1c7fe...db4

Si fra til kona.

Anonymkode: 796ae...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelige korttenkte drittsekker. Burde vært hengt ut: Iran har moralpolitiet sitt, kanskje noen 'notlike' prikker e.l?? Gjerne rosa eller gusjegrønne prikker på førerkortet/idkortet eller et annet sentralt sted?!😀

Heldigvis, har man normale følere ute er de fleste mulige å gjennomskue: Og de lever utrygt, for jeg kommer til å varsle samtlige (kvinnelige) ofre, og hjelpe dem på veien til noe bedre, så får de smake sin egen medisin!! Så er de herved varslet.

Til ofrene: dere er ikke alene! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forelsket i en gift kollega, men utrolig glad for at det ikke ble noe mer enn litt kyssing. Ser tilbake på det nå og lurer på hva i all verden jeg tenkte på. Skal aldri gjøre det igjen, det er ikke verdt det på noe som helst måte. Og nei, jeg plantet ikke bevis. Han snakket så mye om meg til konen at hun skjønte hva som foregikk så han var ikke særlig smart. 

Anonymkode: 80eef...867

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 17.48, AnonymBruker skrev:

Kvinner ender alene uansett og menn vil stort sett ikke ha barn så det blir mye det samme hvilke menn man har kastet bort tid på.

Anonymkode: c7c97...d7d

Så masse motinformasjon det er her. Jeg laget en tråd hvor jeg var bekymret for å ende opp alene fordi jeg ikke ønsker barn, hvor jeg kan finne en mann som ikke ønsker barn. Fikk jeg til svar at sjansen for å ende alene er ganske stor, siden de fleste menn lnsker seg barn ila livet.... ;) 

Anonymkode: f60e7...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var forelsket i en gift kollega, men utrolig glad for at det ikke ble noe mer enn litt kyssing. Ser tilbake på det nå og lurer på hva i all verden jeg tenkte på. Skal aldri gjøre det igjen, det er ikke verdt det på noe som helst måte. Og nei, jeg plantet ikke bevis. Han snakket så mye om meg til konen at hun skjønte hva som foregikk så han var ikke særlig smart. 

Anonymkode: 80eef...867

Hvilken type arbeidsplass/yrke?

Anonymkode: 796ae...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 17.44, AnonymBruker skrev:

Men når du sitter der som femtiåring, uten mann eller barn, og ser tilbake på livet, blir det ikke like gøy. 

Anonymkode: 595a1...867

Hvorfor ikke ?  Jeg er 50+ singel og har det gøy som f jeg.    Tidene har forandret seg litt siden 80-tallet skjønner du.

Og forresten ........  Det mangler ikke på tilbud fra opptatte yngre menn, ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 0ebe6...ea3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.1.2018 den 0.43, AnonymBruker skrev:

Kan være det er den opptatte mannen som går etter dem. 

Anonymkode: 005b9...1f8

Jeg går etter opptatte menn fordi jeg ikke vil ha et forhold eller noen forpliktelser. 

Anonymkode: 28c95...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke ?  Jeg er 50+ singel og har det gøy som f jeg.    Tidene har forandret seg litt siden 80-tallet skjønner du.

Og forresten ........  Det mangler ikke på tilbud fra opptatte yngre menn, ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 0ebe6...ea3

Haha. Samme her. Null problem 😊👍🏻

Anonymkode: 28c95...5ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎01‎.‎2018 den 21.44, Lava Anne skrev:

Kvinner som ligger med opptatte menn har dårlig smak.

Ikke nødvendigvis. De beste mennene er jo enten opptatt eller homofile.

Anonymkode: 3c6c4...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, F S skrev:

Kvinnelige korttenkte drittsekker. Burde vært hengt ut: Iran har moralpolitiet sitt, kanskje noen 'notlike' prikker e.l??

Ja, nå ble jeg engstelig. Du høres ut som ei kjerring som tilbringer halve dagen med å sitte og skule nysgjerrig mellom blomsterpottene i husmorvinduet ditt. Jeg har heldigvis et liv.

Anonymkode: 3c6c4...220

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå ble jeg engstelig. Du høres ut som ei kjerring som tilbringer halve dagen med å sitte og skule nysgjerrig mellom blomsterpottene i husmorvinduet ditt. Jeg har heldigvis et liv.

Anonymkode: 3c6c4...220

Å pule på andre sine menn og bli brukt som madrass er ikke et liv :)

Anonymkode: 595a1...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Samme her. Null problem 😊👍🏻

Anonymkode: 28c95...5ab

Ja ja, liker dere å være god nummer to hele livet, så er det deres valg. Så flaut må det være å aldri kunne vise seg offentlig med mannen man har sex med, være noens skitne hemmelighet og aldri få seg ordentlig kjæreste som bruker deg til noe annet enn sex. Jeg hadde syntes det var forferdelig å bli redusert til et kjøttstykke med mus liksom... 

Anonymkode: 595a1...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. De beste mennene er jo enten opptatt eller homofile.

Anonymkode: 3c6c4...220

De beste mennene er de som holder seg for gode til å ligge med andre bak kjærestens rygg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...